Gå til innhold

Hva synes du generelt sett ser mest jævlig ut: Lip fillers, silikon, tatoveringer eller botox?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For med står det mellom botox og tatoveringer.

Anonymkode: 89a00...b36

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Silikon ser alltid mest jævlig ut, *grøss*

Anonymkode: 45f6c...1e8

Skrevet

Lipfillers ser jævligst ut syns jeg. Vet at mange bare har litt, som man ikke legger merke til, men det er de som har tatt for mye som ikke ser bra ut. Det samme gjelder fillers i kinnene, mange eldre damer som ser ut som de er allergiske for kinnene er så mye fylt at øyene blir litt små liksom.

Anonymkode: 71084...a03

• Liker 10
Skrevet

Ikke noe av det er jævlig i seg selv, men alt med måte. jeg har sett fullere som ser jævlige ut, men også fillere som ser fine ut. Det samme med silikon, Botox og tatooeringer

Anonymkode: c3349...925

• Liker 1
Skrevet

Botox skal jo ikke vises? 

• Liker 3
Skrevet

A L T sammen.

Anonymkode: 8981b...920

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Lip-fillers er det som ser verst ut, synes jeg. Det blir oftere for mye av dette enn av de andre tingene. 
Tatoveringer er nest verst, da dette også ofte blir overdrevent mye. De som sier at "min kropp er mitt lerret" har glemt at kroppen veldig fort bikker over til å se mer ut som en skisseblokk enn et kunstverk hvis man tar av med for mange forskjellige tatoveringer både her og der. 

Botox, gjort riktig, gjør brukeren litt uttrykksløs, men ellers synes det jo ikke.
Silikon kan bli for mye, men det er mange flere som har silikon enn du aner. Dette fordi de fleste holder seg til moderate mengder som ikke synes på en påkledd person. 

Anonymkode: 69744...10b

• Liker 3
Skrevet

Lip fillers. Som andre sier, noen har litt hvor det ikke synes eller har en leppeform hvor det fungerer på en måte. Men mange fyller litt og litt til, og det ser virkelig ikke bra ut. Ser ut som en allergisk reaksjon gjør det noen ganger og. Pleier ikke bruke energi på hva andre gjør, men akkurat det der har jeg grublet litt på 😂 Er bok mange som kommer angre seg om noen år tror jeg.. 🤔

Anonymkode: 010b2...7fe

Skrevet

Botox tar jeg selv. Gir meg litt mindre rynker mellom øynene, omtrent sånn jeg så ut for noen år siden uten botox. Botox kan sikkert overdrives, men brukt sånn jeg gjør det så synes det nok ikke - for andre enn meg selv. De andre tingene hadde jeg ikke tatt, selv om jeg fikk 10 mill kr for det. Så botox kan ikke sammenliknes med dem. Hadde heller spist kun grøt resten av livet enn å tatovere meg.

Anonymkode: ba359...7a3

Skrevet

Alle? Meget destruktivt alt sammen, spørsmålet er bare hvor ille man vil ha det. Ille, verre eller verst?

Anonymkode: ab945...acb

• Nyttig 1
Skrevet

Lip fillers. Og påsatte vipper på plass nummer to. 

Anonymkode: 8ce8e...08b

• Liker 3
Gjest AprilRyan
Skrevet

Det spørs jo hvordan det er gjort. Ikke alle har det helt overdrevet sånn at man ser det godt. Det virker som folk tror at bare fordi man tar botox, fillere eller silikon så gjør det på en overdrevet måte. At alle med silikon går rundt med gigapupper eller at alle med fillers går rundt med duck lips. Sånn er det jo ikke.

Men når det er sagt så synes jeg at mange overdriver når de tar fillers i leppene. Det blir veldig kunstig og for mye. Så det er ikke særlig pent synes jeg.

Annet enn det så er det vel upopulært å si at jeg også synes at kosmetiske inngrep ser pent ut på mange.

Skrevet

Tatoveringer

Anonymkode: 0e207...147

• Liker 4
Skrevet

Lipfillers/ restylane  (og svarte påklistra  vipper.) Er verst.

Jo ALLE ser du har tatt i overleppa selv om du tror det knapt vises. 

Botox tar jeg i migrene- siden av panna mi så det vises ikke så.godt. 

Tatoveringer kan være kult det.

Kommer  an på dama.

Anonymkode: fd295...209

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Botox tar jeg selv. Gir meg litt mindre rynker mellom øynene, omtrent sånn jeg så ut for noen år siden uten botox. Botox kan sikkert overdrives, men brukt sånn jeg gjør det så synes det nok ikke - for andre enn meg selv. De andre tingene hadde jeg ikke tatt, selv om jeg fikk 10 mill kr for det. Så botox kan ikke sammenliknes med dem. Hadde heller spist kun grøt resten av livet enn å tatovere meg.

Anonymkode: ba359...7a3

Mens jeg har tatovering men hadde heller spist grøt resten av livet enn å maltraktere ansiktet mitt med lipfillers, botox eller silikon.

Ville forøvrig ikke maltraktert ansiktet mitt med tatovering heller, men tatoveringer på kroppen liker jeg, om de er fine selvsagt.

Anonymkode: 39a71...226

• Liker 2
Skrevet

Vel.. jeg er tatovert fra topp til tå og stortrives med det. Synes folk automatisk er mer tiltrekkende med tatoveringer også!

Folk må få gjøre det de ønsker med sin kropp. Selv har jeg en regel om at jeg skal kunne ha på bunaden min uten at noe av kosmetisk eller kunstnerisk art skal synes. 

Jeg synes ikke man skal tukle for mye med ansiktet sitt, og synes derfor fillers ofte kan bli i overkant. Men som sagt, hver sin smak!

Anonymkode: 20c40...274

• Hjerte 1
Skrevet

Overdreven bruk av lip fillers. Botox også forsåvidt…

Anonymkode: a9752...f45

Skrevet

Tatoveringer. Det er uten unntak harry. De andre tingene du nevner er stygt dersom man overdriver, gjøres det smakfullt og med måte så er det helt ok. 

Anonymkode: b8dde...8a5

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Både lip fillers og tatoveringer som de verste. Mulig lip fillers blir verst, det ser virkelig ikke pent ut. 

Anonymkode: f92c4...c0a

Skrevet

Ingen av delene, jeg syns det kan være fint i moderate mengder. 

Anonymkode: 366c2...e5b

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...