AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #1 Skrevet 12. januar 2023 hei jeg er 24 år gammel kvinne Vi har vært i lag i snart 2 år Nå er jeg ikke så glad i å blande samboer/kjæreste med mine venner. Selvfølgelig har han møtt dem når vi har hatt fest og skal ut i byen og jeg har møtt han sine, jeg er grei mot dem og alt men de er ikke mine venner, jeg kunne ikke addet dem på sosiale medier synes er rart. jeg inviterer feks ikke samboeren min når jeg skal henge alene med Tone eller jente gjengen, da får jo jeg litt fred fra han og han fra meg jeg er jo gammel dags, der jeg synes er rart om at samboeren min skal ha så godt forhold til mine venninner at de skal tekste og henge uten meg😳 Har lest og hørt noen som mener at kjæresten deres henger med venninne/kompisene til hverandre alene og tekster, alle gjør som det passer dem uansett om jeg synes det er litt rart. vis det skulle bli slutt hadde jeg ikke likt tanken at mine venninner skal ha så godt forhold til min ex. hvordan hadde dere reagert til slikt og hvor går deres grense? Anonymkode: 5af05...a89 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #2 Skrevet 12. januar 2023 Bestevenninna mi snakker daglig med min samboer. Absolutt ikke noe negativt. Du høres bare usikker ut. Anonymkode: 52fe4...f39
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #3 Skrevet 12. januar 2023 Senere i livet trenger man å ha venner som begge kan ha det hyggelig med. Anonymkode: 107e6...8f6
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #4 Skrevet 12. januar 2023 Vi har straks vært sammen i 8 år og har for så vidt hver vår vennekrets. Men vi kan fint omgås hverandres venner uten problem. Det er oftere at jeg er med han og hans venner enn han er med meg og mine, men det går nok på at flere av hans venner hadde jeg kjennskap til før vi møttes. Anonymkode: f00e4...e18
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #5 Skrevet 12. januar 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Bestevenninna mi snakker daglig med min samboer. Absolutt ikke noe negativt. Du høres bare usikker ut. Anonymkode: 52fe4...f39 Alle har forskjellige grenser vil jeg heller si, det hadde ikke kommet naturlig for meg å leke bestiss med samboere kompiser Anonymkode: 5af05...a89
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #6 Skrevet 12. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Alle har forskjellige grenser vil jeg heller si, det hadde ikke kommet naturlig for meg å leke bestiss med samboere kompiser Anonymkode: 5af05...a89 Med samboeren sine kompiser* Anonymkode: 5af05...a89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå