Gå til innhold

TUI, blir turen dyrere fordi jeg søker ofte på den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har søkt på charterferie på tui.no flere ganger de siste ukene, og turen jeg har siktet meg ut blir dyrere og dyrere hver gang jeg ser på den. Jeg kan ikke bestille ennå pga uavklart ferie på jobben, men nå er turen 10 000 kr dyrere enn den var for en mnd siden. Da frister det mindre å dra. 

Anonymkode: 840d7...4ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei...men de er dermed dyrere i mai-august 

Skrevet

Du kan jo eventuelt forsøke med en annen nettleser eller slette søkehistorikken din. Har hørt at turer og slikt blir dyrere jo oftere man søker, men er usikker på om det faktisk stemmer. 

• Liker 4
Skrevet

Ja, søk inkognito

Anonymkode: d82a6...ccb

Skrevet

Du har ikke fått satt på ekstra person..eller ekstra uke?  Og jade setter opp prisen også.

Vi bestilte en reise i august...den reisen ( den dato) var den siste til den prisen...når vi søkte etterpå var den reisen tatt vekk 

Søk reise i august./ September 

Skrevet

Å ja, har observert det mange ganger

Anonymkode: 9b633...f7d

Skrevet

Reiseselskapene påstår at det ikke er slik, men "alle" har opplevd at prisene øker og øker jo flere ganger man søker, og at den plutselig kan bli lavere igjen når man har slettet cookies eller søker fra en annen maskin. 

Anonymkode: 6a2e3...ca8

• Liker 1
Skrevet

Jeg opplevde det samme med ving i fjor, da jeg snakket med dem så sa de at prisen endrer seg i takt med klikk/søk på aktuell tur. Så hvis du klikker mye på hotellet/flyet så kan prisen øke. 

Anonymkode: d4adc...e5b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.1.2023 den 21.06):

Jeg har søkt på charterferie på tui.no flere ganger de siste ukene, og turen jeg har siktet meg ut blir dyrere og dyrere hver gang jeg ser på den. Jeg kan ikke bestille ennå pga uavklart ferie på jobben, men nå er turen 10 000 kr dyrere enn den var for en mnd siden. Da frister det mindre å dra. 

Anonymkode: 840d7...4ad

Vet ikke, men det virker slik, har erfart det mange ganger selv. 

Anonymkode: 8c660...264

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...