Gjest såret Skrevet 16. desember 2005 #1 Skrevet 16. desember 2005 Hvordan skal man takle at x-samboeren finner seg ei ny dame knappe uken etter ett brudd? Ringte nettopp x-en min for å høre om jeg kunne komme innom å hente de siste eskene, men da var det jaggu et kvinnfolk som tok telefonen.. X`n min bedyra selvfølgelig at de kun var "venner", men ifølge felles venner har de vært sammen døgnet rundt siden jeg flytta.... Jeg vet at de har vært venner før, men den ene gangen jeg møtte henne kom hun rett bort til oss og kyssa han midt på munnen... foran meg... i tillegg var hun ikke intr. i å hilse på meg en gang.. Føler meg utrolig såret og vil bare gjemme meg under dyna...vet ikke hvordan jeg skal takle dette? Er jo selvfølgelig fremdeles utrolig glad i x`n og dette stikker dypt i magen på meg.. Hva ville dere gjort i en slik situasjon?
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2005 #2 Skrevet 16. desember 2005 Å kyssa han på munnen, mens han enda var sammen med deg? Så frekt! Av de begge!!! Har ingen trylleoppskrift på hva du skal gjøre.. Det er bare å ta tida til hjelp! Det gjør veldig vondt nå, men det er naturlig! En dag er alt bedre!
Gjest Gjest_Julie_* Skrevet 16. desember 2005 #3 Skrevet 16. desember 2005 Jeg skjønner at du er lei deg og akkurat nå er det forferdelig vondt, men det vil bli bedre. Dessuten tror jeg du i lengden kommer til å være glad du ble "kvitt han". Går jo ikke an å kysse en annen rett foran deg! Nei for en dritt... Tro meg du kommer til å møte en kjempe grei fyr som kommer til å behandle deg som en gudinne Glem han så fort du klarer ( vet det er lettere sagt enn gjort ) Lykke til! Julie
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2005 #4 Skrevet 16. desember 2005 Han høres ikke helt god ut og ikke den dama heller. Vær glad du er kvitt han. Nå ser du jo hvordan han egentlig er, og du vil sikkert ikke være sammen med en slik fyr. Men selvsagt skjønner jeg at det er sårende, og at du har sorg pga bruddet og også nå pga dette. Det sier alt om han, og du må ikke ta det personlig for det har ingenting med DEG å gjøre. Det høres ut som om han og hun nye fortjener hverandre, siden hun er så frekk å kysse din eks mens dere var sammen og han er typen som skifter dame oftere enn han sikkert vasker seg mellom ørene...
Cata Skrevet 16. desember 2005 #5 Skrevet 16. desember 2005 Bli sint!!! Kanskje raseriet overtar litt av plassen som sorgen opptar. (Men jeg skjønner deg veldig godt om du ikke får det til riktig ennå.)
Gjest Pet Skrevet 16. desember 2005 #6 Skrevet 16. desember 2005 Det skje mye oftere at menn finner seg en ny kjæreste med en gang etter et brudd enn at damer gjør det. De er mye mer avhengig av å ha en dame enn vi er av å ha en mann. Ex-samboeren til en venninne fant seg en ny dame fire uker etter at han flyttet ut. De hadde vært sammen i 15 år og har barn på 10 og 12 år. Jeg blir helt , skjønner ikke at det er mulig. Jeg ville forøvrig aldri blitt sammen med en mann som kom rett fra et langt forhold.
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 16. desember 2005 #7 Skrevet 16. desember 2005 Kanskje det er hun som er årsaken til bruddet? Nei, ikke vet jeg. Jeg ville enten ha tatt det opp med han, og spurt. Ellers så ville jeg latt som ingenting.
Gjest Betty Boop Skrevet 16. desember 2005 #8 Skrevet 16. desember 2005 GRATULERER! Synes du har vært superheldig jeg. Du har blitt kvitt ham. Takk din skaper for at du ikke har kastet bort mere tid på ham enn du har. Ring noen gode venninner og spander på deg en bedre middag for å feire!
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2005 #9 Skrevet 16. desember 2005 Du må bare ta tida til hjelp. Det gjør sikkert noe innihampen vondt nå, og de neste par ukene. Om et par måneder har den verste smerten gitt seg, men bitterheten er nok der fortsatt. Men litt etter litt gir også det slippet, og når sorgprosessen er over skjønner du ikke lenger hva du så i ham.
Gjest Gjest_Tuppelure_* Skrevet 16. desember 2005 #10 Skrevet 16. desember 2005 Kjære deg! For en fjott!!!! Eksen din høres ikke ut som om han er noe å samle på, selv om jeg utmerket godt forstår at det svir som bare f... akkurat nå. Har vært der selv, og det har sikkert de aller fleste av oss. Du fortjener MYE bedre enn dette. Så jeg henger meg på Cata som skrev at du bør forsøke å bli mer sinna enn lei deg. Det virker kanskje ikke så enkelt, men sinne er mye lettere å takle. Det er i alle fall min erfaring. Forsøk dog å unngå å bli bitter. Det rammer egentlig bare deg selv, og fryktelig slitsomt. Tror det vil være bra for deg å etter hvert forsøke å huske noe av det dere delte som var bra - og forsone deg med at dere ikke var riktige for hverandre. Og før eller senere dukker det opp en snill, smart og flott mann som behandler deg som ei dronning. Fordi du fortjener det! Klem til deg! Lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå