Gjest Boogilla Skrevet 26. oktober 2002 #1 Del Skrevet 26. oktober 2002 Da jeg har tigang på delt maskin så vil jeg gjerne slette det jeg har vert inne på. Hvordan gjør jeg det. Trodde jeg hadde slettetr, men det dukket opp igjen. Kan du forklare meg på en enkel måte??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyda Skrevet 27. oktober 2002 #2 Del Skrevet 27. oktober 2002 Hei Boogilla, hadde vært greit om du sa litt mer om hva du skal slette. Vist litt mer om hvilket OS du bruker hadde jo heller ikke vært dumt. Men er det loggen fra internett du mener kan du gå på(Internett Explorer) <verktøy-->alternativer for internett--> Generelt> der har du to ting du kan gjøre, slett logg og slett filer. Da vil rullegardia på nettlesern bli tom å du sletter midlertidige internett filer Er det dokumenter på startmenyen du vil tømme, høyre klikker du på oppgavelinjen--> egenskaper...let litt der så finner du det Vanlige filer bør jo ikke være verre en at du høyreklikker på dem å velger slett. (Bare husk å tøm papirkurven) Men det kan jo hende at den som er Admin på maskinen har gjort det slik at du ikke får slette noe. PS: Selv om du sletter loggen i nettlesern er det alltids mulig å finne spor etter dine internett "vaner" Håper dette kan være til litt hjelp, å var det ikke dette du mente må du ikke bli fornærmet for at jeg mater litt med teskje, du sa så lite om hva problemt egentlig var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 27. oktober 2002 #3 Del Skrevet 27. oktober 2002 Det finst òg eit program - Evidence Eliminator - som slettar all slags sånn informasjon, betre enn det Windows gjer. Foreløpig får du berre søke på Google ettr det - trur det er free/shareware. Kan evt hjelpa meir seinare, om nødvendig. (Og ja, eg veit det finst fleire program av det slaget òg :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå