AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #1 Skrevet 12. januar 2023 Ja det er et ilands problem, men fremdeles like irriterende og unødvendig. Regner med at det finnes en og annen hundeeier her inne som er skyldig i å gjøre akkurat dette. Må bare spørre... HVORFOR? Er det så ekstremt vanskelig å vente til man når en søppelboks? Evt hvorfor ikke bare la den ligge igjen UTEN pose isteden? Jeg bare skjønner ikke greia.... Anonymkode: c3d46...53f
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #2 Skrevet 12. januar 2023 Jeg kan heller ikke skjønne det. Gikk tur bak noen med seks hunder nylig, og de gjorde dette med ALL bæsjen, selv 100 meter fra søppeldunker. Jeg tenkte de skulle plukke den opp på vei tilbake, men da jeg var der tre timer senere, var bilen deres borte, men bæsjeposene fortsatt langs veien. Jeg skjønner virkelig ikke greia. De gjorde det så ekstremt åpenlyst også. Jeg har hund og vet godt at det ikke er digg å bære på en bæsjepose i evigheter, men det godtar man når man skaffer seg hund. Anonymkode: 8124d...db0 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #3 Skrevet 12. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg kan heller ikke skjønne det. Gikk tur bak noen med seks hunder nylig, og de gjorde dette med ALL bæsjen, selv 100 meter fra søppeldunker. Jeg tenkte de skulle plukke den opp på vei tilbake, men da jeg var der tre timer senere, var bilen deres borte, men bæsjeposene fortsatt langs veien. Jeg skjønner virkelig ikke greia. De gjorde det så ekstremt åpenlyst også. Jeg har hund og vet godt at det ikke er digg å bære på en bæsjepose i evigheter, men det godtar man når man skaffer seg hund. Anonymkode: 8124d...db0 Helt krise. Verste jeg har sett var faktisk engang jeg gikk forbi en sånn pose hvor de ikke hadde brukt hundepose, men GJENNOMSIKTIG brødpose! Fy F€#@! Anonymkode: c3d46...53f
Troyamin Skrevet 12. januar 2023 #4 Skrevet 12. januar 2023 Det finnes allerede en god tråd om emnet:
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #5 Skrevet 12. januar 2023 Troyamin skrev (4 minutter siden): Det finnes allerede en god tråd om emnet: Ahaa! Takk tips, da skal jeg besøke den! Anonymkode: c3d46...53f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå