Gå til innhold

Villeste sidespranget du har hatt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For meg må det være nederlenderen jeg traff tilfeldig på reise. Vi hadde chattet og sextet siden vi var tenåringer, så det måtte bare skje. Det var årevis med seksuell frustrasjon som ble sluppet løs den kvelden.

Anonymkode: d3741...f8b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I ambulansen med en kollega😂

Anonymkode: 58edd...7b0

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

For meg må det være nederlenderen jeg traff tilfeldig på reise. Vi hadde chattet og sextet siden vi var tenåringer, så det måtte bare skje. Det var årevis med seksuell frustrasjon som ble sluppet løs den kvelden.

Det ble vilt.

Anonymkode: 1fde2...5e9

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det ble vilt.

Anonymkode: 1fde2...5e9

Jaggu

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har hat sex med ei som har vunnet NM i Fitness. en muskelbunt. En ekstern ryggtavle

Endret av feliek54
  • Liker 1
Skrevet
feliek54 skrev (17 minutter siden):

Jeg har hat sex med ei som har vunnet NM i fitnes. en muskebunt. En ekstren ryggtavle

Spennende da. Er det vanligvis typen du går etter?

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Spennende da. Er det vanligvis typen du går etter?

Nei er ikke det men det ble noen knullinger den kvelden. hun var sprek

Skrevet
feliek54 skrev (2 timer siden):

Jeg har hat sex med ei som har vunnet NM i Fitness. en muskelbunt. En ekstern ryggtavle

Jeg har medaljer fra NM i fitness. Hva het hun?😀. Er et lite miljø…

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kanskje han mener deg? 😅

Anonymkode: eb6ad...29f

• Liker 6
Skrevet

Har ikke hatt sidesprang selv, men har en venninne som har hatt sex med kunde i lageret til butikken hun jobber i. Helt spontant og uten problemer i heimen, hun bare fikk en villskap over seg. Sier hun.

Anonymkode: 09392...490

• Liker 2
  • Hjerte 1
Gjest Agent smith
Skrevet (endret)

Svensk.

Men må legge til at det var i et tidligere forhold altså

Endret av Agent smith
Skrevet

En flamme/kompis fra ungdomstiden kom til byen før jul å tok inn på hotell (var noe møtegreier) Jeg stakk innom, pulte, sov over å dro hjem morran etter. 
Det blir aldri noe mer, men det måtte gjøres/sjekkes av på lista….

Anonymkode: 87395...c7c

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Med ei som var (mye)eldre enn meg. Komboen ung kåt mann, og seksuelt frustrert moden dame  er bare helt.... WOW !        Hun som endelig igjen fikk kjenne noe hardt og virilt mellom bena, og jeg som for første gang fikk søle og sprute så mye jeg ville uten noe.. "vær forsiktig...pass på"...blablabla.   Helt ubeskrivelig glovarmt og intenst.    😈

Anonymkode: 04028...895

• Liker 6
  • Hjerte 4
Skrevet

Har sugd en fyr ute på byen, inne på toalettet. Litt flaut når han og dama sammen kom for å handle i butikken jeg jobbet. Ble litt svett/stressa innvendig men det gikk bra. 

(Er i en annen mer "bortgjemt" jobb nå). Puh. Litt flaut i ettertid men ganske 'frekt' gjøre noe sånt ute på byn synes jeg. 

Har hatt telefonsex med en annen fyr. Det var ganske opphissende. Vi møttes for å ha sex en annen dag. Helt sprøtt det også. Såg ikke fyren noe mer😂

Har jaggu flere episoder men lar det være med dette. For ei villsjur jeg har vært😂😂 -har vært singel når jeg har vært på det villeste. Angrer ikke på noe men jeg kjenner at jeg stoler ikke helt på menn etter å ha gjort så mye 'impulsivt og rart'.  Og dette er med menn som gjerne har kjæreste og som har det fint i forholdet sitt. Huffhuff😌

Anonymkode: fe42e...855

• Liker 2
Skrevet

For en god del år siden så møtte jeg ei på Gardermoen. Vi hadde pratet i tlf og på nettet. Hun var råkåt. Begynte å suge meg samme vi satte oss i bilen. Kom oss til hytta og saug og knulle henne vilt. Tok henne med kjøkkenredskaper, middagspølse og mer til. Dette skjedde i mitt forrige ekteskap.😊😊

Møtte ei på bensinstasjon, sprutet på puppene hennes. 

Dro hjem til ei og hun slikket meg bak og saug meg. Pratet litt på nettet først. 

Har også gjort enda mer frekt😉😉

Anonymkode: 7816c...6af

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

For en god del år siden så møtte jeg ei på Gardermoen. Vi hadde pratet i tlf og på nettet. Hun var råkåt. Begynte å suge meg samme vi satte oss i bilen. Kom oss til hytta og saug og knulle henne vilt. Tok henne med kjøkkenredskaper, middagspølse og mer til. Dette skjedde i mitt forrige ekteskap.😊😊

Møtte ei på bensinstasjon, sprutet på puppene hennes. 

Dro hjem til ei og hun slikket meg bak og saug meg. Pratet litt på nettet først. 

Har også gjort enda mer frekt😉😉

Anonymkode: 7816c...6af

Høres ut som prosituerte. Ikke at jeg dømmer deg for det.

Anonymkode: dc524...d2d

• Nyttig 2
Skrevet

Virker som om de som svarer i tråden ikke vet hva sidesprang betyr. 

Anonymkode: 266e2...500

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Virker som om de som svarer i tråden ikke vet hva sidesprang betyr. 

Anonymkode: 266e2...500

Enig. Mitt var da jeg tok et nesten 2,5 meter sidesprang midt i skogen, men havna i ei grøft og rulla i evigheter for så å plaske ned i en bekk.

Anonymkode: 3ca02...1e9

• Liker 6
  • Hjerte 6
  • Nyttig 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

det kan jeg ikke si. utlevere ikke noe og det er en del år siden over 20

• Liker 2
Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Anonymkode: 0d830...4ab

• Liker 2
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...