Gå til innhold

Mannfolk som sniffer på skitne truser til damene de er på besøk hos...noen mannfolk som vil svare?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare lurer... hvis dere er på besøk hos en veninne, vennepar eller er på jobb( eks snekker, rørlegger og elektriker?) Og dere synes dama er attraktiv. Hvis dere er på badet å en truse ligger på gulvet ved skittentøyskurven.. snuser dere på den da? Eller roter i skittentøyskurven etter en truse hvis dere bruker badet? Gjør stort sett alle det eller er det bare ekkelt synes dere?

Anonymkode: c887d...704

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj. 

Anonymkode: 402a9...669

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Her på KG synes nok de fleste det er ekkelt. Så forbered deg på en del spy-emojies og "æsj"-kommentarer. 

Er kvinne, og har gitt/lånt bort brukte truser et par ganger. Ene gangen fikk jeg melding i det han kjørte om at han hadde stjålet en som lå på badet. 

Vil tro at om en mann er ekstremt opphengt i dette, så er nok fristelsen for stor om de kommer over en truse en eller annen plass. Men de fleste klarer nok å oppføre seg.

Anonymkode: 98adc...ddc

Skrevet

Sikkert noen som gjør dette, men det er nok veldig få. Er ikke akkurat flertallet som har fetisj for skitne truser, og enda færre som graver i skittentøyet til venner 

Anonymkode: 4e398...f0e

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Noe av det rareste jeg har hørt😂

Tviler sterkt på at dette er noe mange kjenner seg igjen i🙈

Anonymkode: 52595...ab5

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Om ikke alle sjekker dopapiret etter å tørket seg i baken etter å ha gjort no. 2, hvorfor finnes det da ikke brunt dopapir? Nei fordi alle sjekker papiret etter polering av brunøyet.

Anonymkode: ca6ed...493

• Liker 1
Skrevet

Skjer ikke.

Mann 45.

Anonymkode: 3c738...eeb

• Hjerte 1
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis dere er på badet å en truse ligger på gulvet ved skittentøyskurven.. snuser dere på den da?

Nei, men er ingen hemmelighet at det finnes menn som kjøper brukte truser, så de finnes, ja. 

Anonymkode: 58240...81d

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Om ikke alle sjekker dopapiret etter å tørket seg i baken etter å ha gjort no. 2, hvorfor finnes det da ikke brunt dopapir? Nei fordi alle sjekker papiret etter polering av brunøyet.

Anonymkode: ca6ed...493

Svarte du i feil tråd nå?

Anonymkode: 58240...81d

• Liker 2
Gjest Vitalogy
Skrevet

Har aldri sett tall (og vet ikke om det finnes), men jeg tipper at flerparten menn er helt uinteressert i dette, og da er naturligvis oppdagelsesrisikoen helt irrelevant. Tipping nr. 2 er at menn som liker dette utgjør en halvstor minoritet, men hvor mange av dem igjen som ville gjort slikt er vanskelig å spekulere i.

Skrevet

Har snakket med kompiser om akkurat dette og vi har gjort dette alle sammen. Vært på besøk med venninne av dama og sniffet litt på trusa i ureint korga 🤗🥰

Anonymkode: 17f01...efa

• Liker 1
Skrevet

Ikke min greie..

Mann 29

Anonymkode: 1ce79...36f

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke min greie..

Mann 29

Anonymkode: 1ce79...36f

Du kommer dit når du blir voksen, bare vent…

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Bare lurer... hvis dere er på besøk hos en veninne, vennepar eller er på jobb( eks snekker, rørlegger og elektriker?) Og dere synes dama er attraktiv. Hvis dere er på badet å en truse ligger på gulvet ved skittentøyskurven.. snuser dere på den da? Eller roter i skittentøyskurven etter en truse hvis dere bruker badet? Gjør stort sett alle det eller er det bare ekkelt synes dere?

Dette er det sykeste jeg har hørt på en god stund. Wow! Syk verden..

Anonymkode: 4b43e...214

• Liker 3
Skrevet

Mus lukter godt. 

Men utflod og annen dritt ? 

Not so much. 

Vet aldri hva som ligger i trusene.

Men i Japan selges truser på automat. 

Og jeg vet enkelte kvinner kan tjene penger på dette. 

Er vel bare å kjøpe mange truser, bli litt kåt, gnikk 3minutt på hver av dem, og voila, bare godsakene er igjen. Og du sitter med en business! 

I alle fall om du er pen. Eller utgir deg selv for å være pen. 

Kanskje jeg skal begynne å gå med dametruser selv, utgi meg selv for å være en lekkerbisken, gnikke litt, for så å selge dem på nett ? 🤔

Hmmmm. 

Skrevet

Nasty. Tenk om noen hadde stjålet en av favorittene, uhørt 

Den eneste gangen jeg har gispet av sjokk og latter her inne, var da jeg leste om en mann som slikket ren trusen til leieboeren sin. Var ikke forberedt 

Men ingen shaming, så lenge det ikke er mine truser, da blir det bråk 

Anonymkode: b4a0e...668

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nasty. Tenk om noen hadde stjålet en av favorittene, uhørt 

Den eneste gangen jeg har gispet av sjokk og latter her inne, var da jeg leste om en mann som slikket ren trusen til leieboeren sin. Var ikke forberedt 

Men ingen shaming, så lenge det ikke er mine truser, da blir det bråk 

Anonymkode: b4a0e...668

Det var nok meg det :) 

Anonymkode: 38ea6...58b

• Hjerte 2
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Har snakket med kompiser om akkurat dette og vi har gjort dette alle sammen. Vært på besøk med venninne av dama og sniffet litt på trusa i ureint korga 🤗🥰

Bare de empjine dine er nok til å gjøre en kvalm, og med det du skriver,synes jeg det er trist at damen din ikke vet dette og kan få sjansen til å dumpe deg. 

Anonymkode: 4c82e...537

• Nyttig 1
Skrevet

Gjør det ofte.

Anonymkode: cc1ad...9c7

• Hjerte 1
Skrevet

En av kameratene mine har truseoppheng.

Selv synes jeg kvinnetruser er helt uinteressante, med mindre de sitter på ei kvinne. Brukte kvinnetruser er ikke noe jeg vil ta i, annet enn for å slenge i vaskemaskinen.

Anonymkode: faf56...b84

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...