AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #1 Del Skrevet 12. januar 2023 Hei alle sammen, Jeg er ei kvinne på 35 år som er uten barn og samboer. Ønsker meg virkelig et barn og tenker jeg vil sjekke hvor fertil jeg egentlig er og «hvor» dårlig tid jeg har. Må dette bestilles via spesialist, gynekolog eller fastlege? Takk for alle svar 🙂 Anonymkode: 97f0d...121 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #2 Del Skrevet 12. januar 2023 Ville gått til privat gynekolog ☺️ Fastlegen ville evt henvist deg til gyn, men de fleste krever at du har prøvd i et år og har ikke for vane å bare sjekke fertilitet Anonymkode: 92d85...9b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luesveis Skrevet 13. januar 2023 #3 Del Skrevet 13. januar 2023 Jeg bestilte bare time selv, hos Medicus i Trondheim. Tok blodprøve første dag av mens, mener jeg, og fikk time hos de ca en uke etter jeg bestilte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #4 Del Skrevet 13. januar 2023 @luesveis hvordan opplevde du Medicus? Er de ålreite der? Tenker på hvordan man blir møtt og sånn. Tenker på å bestille time der, men fyller 41 om noen mnd, en venninne av meg var på Riksen og der var de veldig negative til henne.... men private aktører er kanksje hyggeligere? Anonymkode: eb76f...433 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Theresecsk Skrevet 13. januar 2023 #5 Del Skrevet 13. januar 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Hei alle sammen, Jeg er ei kvinne på 35 år som er uten barn og samboer. Ønsker meg virkelig et barn og tenker jeg vil sjekke hvor fertil jeg egentlig er og «hvor» dårlig tid jeg har. Må dette bestilles via spesialist, gynekolog eller fastlege? Takk for alle svar 🙂 Anonymkode: 97f0d...121 Fastlege/gynekolog kan henvise deg vidre. Noen gynekologer kan du ta det hos så blir du henvist vidre. Jeg har 2 barn ble, prøvde i 5 år med nr 3, ble henvist til fertilitetsklinikk i august og begynte kjapt på behandling. Fruktbarheten reduserer veldig etter 33 år. Lykke til♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 13. januar 2023 #6 Del Skrevet 13. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): @luesveis hvordan opplevde du Medicus? Er de ålreite der? Tenker på hvordan man blir møtt og sånn. Tenker på å bestille time der, men fyller 41 om noen mnd, en venninne av meg var på Riksen og der var de veldig negative til henne.... men private aktører er kanksje hyggeligere? Anonymkode: eb76f...433 Private er ofte hyggeligere ja. Var hos spiren. Er 42. De var veldig koselige 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luesveis Skrevet 13. januar 2023 #7 Del Skrevet 13. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): @luesveis hvordan opplevde du Medicus? Er de ålreite der? Tenker på hvordan man blir møtt og sånn. Tenker på å bestille time der, men fyller 41 om noen mnd, en venninne av meg var på Riksen og der var de veldig negative til henne.... men private aktører er kanksje hyggeligere? Anonymkode: eb76f...433 Har ikke noe å sammenligne med, men han jeg snakka med var veldig ålreit. Men de private er jo litt mer avhengig av at folk kommer tilbake og bruker pengene sine hos dem, så det er kanskje naturlig at de er triveligere. Jeg var der bare for å sjekke hvor stressa jeg må være hvis jeg vil ha barn da, og det bør jeg visst være. Fylte 40 i sommer, så har nok ikke tid til å prøve å få til noe offentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå