Gå til innhold

Skal du lese boken til Prins Harry?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte egentlig at jeg skulle droppe det. Men ser nå at den har fått ganske gode anmeldelser. Har derfor bestilt den på biblioteket. Er langt bak i køen. 

Den blir nok fort hurtiglån. 

Anonymkode: 12abf...c87

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.

Ser eller leser av prinsipp ikke noe som handler om den britiske kongefamilien. Og hvorfor skulle jeg bidra til at noen helt uinteressante briter får opprettholde sitt luksusliv?

• Liker 4
Skrevet

Har en venninne som elsker slike bøker og de kongelige så regner med jeg komme til å lese den etter henne, blir som regel slik for hun vil jo ha noen å prate med om disse bøkene og jeg leser fort. :ler: Men kommer ikke til å kjøpe den, kjøper ikke bøker lengre, sånn utenom fagbøker til meg og bøker til guttungen.

Skrevet
Blizz1 skrev (3 minutter siden):

Nei.

Ser eller leser av prinsipp ikke noe som handler om den britiske kongefamilien. Og hvorfor skulle jeg bidra til at noen helt uinteressante briter får opprettholde sitt luksusliv?

Jo da jeg skjønner hva du mener. Er selv en republikaner og ser på monarkiet som en vits. Men de er mennesker de også. Og hvis boken er godt skrevet kan det være interessant. 

Anonymkode: 12abf...c87

• Liker 1
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: 1a740...8dc

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Gjest MuggenKanari
Skrevet

Det er ikke et fnugg av interesse i meg for den. Det er mange andre bøker jeg heller vil bruke tid på. 

Skrevet

Ja. Dokumentaren på Netflix var veldig fin :)

Anonymkode: 37e2b...7b5

• Liker 2
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: 4ff39...e8a

• Liker 3
Skrevet

Med tanke på alle løgnene han har fortalt tidligere, og alle løgnene som garantert kommer til å komme i boken, så forstår jeg ikke hvorfor noen med littegrann vett i skall faktisk er villige til å kaste bort penger på alt dette tullet. 

Anonymkode: 5cc06...dbf

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet

Nei, absolutt ikke. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Mulig jeg hører på lydboka siden han har lest den inn selv. Men synes jeg har hørt nesten alt sammen i diverse utdrag allerede. Vil ikke betale for boken, synes han henger ut familien sin unødig. 

Anonymkode: 5e9be...bfb

• Liker 3
Skrevet

Absolutt ikke. Har ikke sansen for offentlig skittentøysvask. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Nei, ikke faen. Da ser jeg heller maling tørke. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Just now, jukkapalme said:

Nei, ikke faen. Da ser jeg heller maling tørke. 

Det har antakelig mye større underholdningsverdig, faktisk. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Nei, men jeg gleder meg til dronning Camilla skal gi ut sin 🤩

Anonymkode: 757ed...34e

• Liker 3
  • Hjerte 1
Gjest MissWoodville
Skrevet (endret)

Nei ikke foreløpig. Jeg har fått nok informasjon via media og har sett dokumentaren. Er ikke så veldig interessert i å lese enda mer. Men godt mulig jeg leser den om noen år. Synes og det blir vanskelig siden vi ikke får høre de andres side av saken🙂

Endret av MissWoodville
Skrevet

Nei, den boken har jeg null interesse av å lese. 

• Liker 3
Skrevet

Nei. Jeg har generelt ingen interesse av kongefamilier, prøvde å gi den dokumentaren til Harry og Meghan på netflix en sjanse, klarte så vidt å pine meg imellom en episode. 

Skrevet

Nei. Jeg ser gjerne en objektiv dokumentar, men å lese kun den ene siden av en sak som burde vært privat, er jeg ikke interessert i.

Anonymkode: 39142...313

• Liker 3
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...