Gjest Lei telenor Skrevet 16. desember 2005 #1 Skrevet 16. desember 2005 Jeg har tenkt å bytte mobilleverandør når bindingstida løper ut om noen dager. Må det skje skriflig eller kan jeg bare oppsøke et annet selskap og så ordner de dette for meg? Hvor lang tid tar det? Jeg vil helst beholde det gamle nummeret mitt.
moka Skrevet 16. desember 2005 #2 Skrevet 16. desember 2005 Jeg har tenkt å bytte mobilleverandør når bindingstida løper ut om noen dager. Må det skje skriflig eller kan jeg bare oppsøke et annet selskap og så ordner de dette for meg? Hvor lang tid tar det? Jeg vil helst beholde det gamle nummeret mitt. ← oppsøke annet selskap så ordner de resten. omdu vil beholde nummeret ditt så tar det litt lenger tid. 2 uker eller noe tror jeg.
Dru Skrevet 16. desember 2005 #3 Skrevet 16. desember 2005 Du finner den leverandøren du vil ha, kjøper et abonnement på en eller annen måte, og de ordner resten. Du får beholde nummeret ditt, men det tar vanligvis ca 14 dager før det nye abonnementet funker. Du trenger ikke å ta kontakt med Telenor for å informere om at du vil skifte.
Gjest gjest1 Skrevet 17. desember 2005 #4 Skrevet 17. desember 2005 Og hvis det er operatørsperre på mobilen din så er ikke Telenor kjent for å være veldig raske med å gi deg koden for å åpne for andre leverandører.
Gjest Aloha Skrevet 17. desember 2005 #5 Skrevet 17. desember 2005 Ja, de ordner det vel der hvor du kjøper ny telefon, så lenge du ikke fortsatt er bundet av et annet selskap.
moka Skrevet 17. desember 2005 #6 Skrevet 17. desember 2005 Og hvis det er operatørsperre på mobilen din så er ikke Telenor kjent for å være veldig raske med å gi deg koden for å åpne for andre leverandører. ← fikk det med en gang jeg. bare å gjøre det på nettet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå