AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #1 Del Skrevet 12. januar 2023 Hva skal dere gjøre i helgen? Typen har sagt at jeg kan bestemme hva vi skal finne på i helgen, da han gjerne vil at vi skal gjøre noe sammen. Men jeg er helt blank.. Hva skal vi finne på? Gode ideer? 😅 Vil gjerne ut av huset i det minste. Vi bor i bergen. Hva vil/skal dere gjøre i helgen? 🤣 Anonymkode: fbcdc...1a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #2 Del Skrevet 12. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva skal dere gjøre i helgen? Typen har sagt at jeg kan bestemme hva vi skal finne på i helgen, da han gjerne vil at vi skal gjøre noe sammen. Men jeg er helt blank.. Hva skal vi finne på? Gode ideer? 😅 Vil gjerne ut av huset i det minste. Vi bor i bergen. Hva vil/skal dere gjøre i helgen? 🤣 Anonymkode: fbcdc...1a4 Du høres ut som en interessant og spennende kjæreste. Helt seriøst, det er ikke lsgt en begrensning i hva dere skal bruke helgen til, og du er helt tom for forslag. Lek cowboy og indianer på et kjøpesenter. Avsluttet med en bigmack Anonymkode: 2d848...d10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #3 Del Skrevet 12. januar 2023 🤦♂️ Anonymkode: 9d8c6...2c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 12. januar 2023 #4 Del Skrevet 12. januar 2023 Fløibanen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #5 Del Skrevet 12. januar 2023 Du har et luksusproblem. Jeg skulle ønske det var jeg som hadde en helg som jeg ikke anta hva jeg og vi skulle gjøre. Her står gjøremålene i kø og jeg ønsker meg en helg med helt blank kalender. Anonymkode: 6071a...ff4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #6 Del Skrevet 12. januar 2023 Isfiske? Anonymkode: 472c5...6a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #7 Del Skrevet 12. januar 2023 Hadde gått på en konsert, og spist middag ute på restaurant. Musikk/mat avhenger jo av smaken. Anonymkode: acfff...b2f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #8 Del Skrevet 13. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 12.1.2023 den 16.22): Du høres ut som en interessant og spennende kjæreste. Helt seriøst, det er ikke lsgt en begrensning i hva dere skal bruke helgen til, og du er helt tom for forslag. Lek cowboy og indianer på et kjøpesenter. Avsluttet med en bigmack Anonymkode: 2d848...d10 Emm.. Takk.. AnonymBruker skrev (På 12.1.2023 den 18.06): 🤦♂️ Anonymkode: 9d8c6...2c5 Hva? 😅 AnonymBruker skrev (På 12.1.2023 den 18.27): Du har et luksusproblem. Jeg skulle ønske det var jeg som hadde en helg som jeg ikke anta hva jeg og vi skulle gjøre. Her står gjøremålene i kø og jeg ønsker meg en helg med helt blank kalender. Anonymkode: 6071a...ff4 Ja det er sant. Har hatt så mye de siste mnd, at det er helt fantastisk å endelig ha en fri helg sammen alene. Men jeg blir helt blank på hva jeg vil og husker ingen av de tingene vi har snakket om at vi skulle gjøre når vi endelig fikk tid 🙈 AnonymBruker skrev (På 12.1.2023 den 18.36): Hadde gått på en konsert, og spist middag ute på restaurant. Musikk/mat avhenger jo av smaken. Anonymkode: acfff...b2f Høres veldig koslig ut 🥰 Anonymkode: fbcdc...1a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #9 Del Skrevet 15. januar 2023 Ei fyllekule. Anonymkode: d2a3b...1b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå