Gå til innhold

Lite informasjon IVF

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skal starte med Synarela 16/1 etter samtale med Ullevåll i romjulen. Fikk beskjed om at jeg skulle ta sprayen tre ganger om dagen og at uttak blir i uke 7. Dette er all info jeg har fått. Har fått en time 30/1, men til hva? Det står «utredning», men jeg er jo utredet og skal jo begynne med spray 16/1. Synes det er så lite info. Skal jeg bare ta spray og ingenting annet? Hva er vanlig? Og hvor mye info er det vanlig å få?

Anonymkode: d0930...f61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er lite informasjon i starten ja. De glemmer at folk ikke vet noenting når de begynner.

Men det stemmer at man bare tar nesespray i starten, og du skal inn til kontroll før du starter med sprøyter, det er det timen for "utredning" er. :)

Jeg har måttet sjekke mye på nettet selv og skrive ned spørsmål og stille dem for å faktisk få oversikt.

IVF offentlig er samlebånd.

Anonymkode: fa427...3fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Det er lite informasjon i starten ja. De glemmer at folk ikke vet noenting når de begynner.

Men det stemmer at man bare tar nesespray i starten, og du skal inn til kontroll før du starter med sprøyter, det er det timen for "utredning" er. :)

Jeg har måttet sjekke mye på nettet selv og skrive ned spørsmål og stille dem for å faktisk få oversikt.

IVF offentlig er samlebånd.

Anonymkode: fa427...3fb

Okei tusen takk for svar! 🥰

Anonymkode: d0930...f61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...