Gå til innhold

Naturelementer i stua?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke har du? Jeg jar bambus og kongler :) syns det blir lunt og koselig....vil gjerne ha meir.

Anonymkode: f2e41...f44

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har masse planter, kongler, masse steiner jeg finner på turer i fjellet, en treskive fra en stooor stamme som sofabord, og ellers mye treverk, og noen strå fra åkeren her som jeg har tørka. :nigo:

• Liker 2
Skrevet

Masse planter, et par fossiler og skjell og små stein. 

Anonymkode: 74082...8e9

• Liker 1
Skrevet

Jeg har mye naturlig treverk, og malt treverk. Blomster, gulvteppe av ull, ullpledd, saueskinn, kongler, trefat. Går heller en tur ut i naturen for å finne skatter enn på en interiørbutikk. 

Anonymkode: d9af6...373

• Hjerte 1
Skrevet

Har skjell.. har steiner og, men de er ikke fremme. Skulle gjerne hatt mange grønne planter..

• Liker 1
Skrevet

Naturlig treverk i stuebord og spisestuebord (eik og bjørk), eikeparkett, gulvteppe av ull, ullpledd, kongler, trefat, masse grønne planter og strå.

Anonymkode: 006c8...7ce

• Liker 1
Skrevet

Mye natur i vår stue. Lakkert furugulv, malte furuvegger, malt furutak fra 1855, møbler i lutet furu, gammel vedkasse med litt ved oppi ved en 100 år gammel vedovn. Og litt blomster og planter. Litt usynlig natur også i form av gulvvarme utvunnet fra fjellvarme et par hundre meter under huset.

Og kona mi sitter i stua nå. Fint stykke natur det også. 🙂 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Beklager, dobbelpost.

Endret av aksase

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...