AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #1 Del Skrevet 12. januar 2023 Noen her som har fått det innvilget? Vurderer å søke nå, har kronisk sykdom og er ufør på grunn av det. Anonymkode: 7b817...d58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 12. januar 2023 #2 Del Skrevet 12. januar 2023 Kan nok være lurt ja bosatt i utlandet ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #3 Del Skrevet 12. januar 2023 Hva mener du? Har du trygd så er du jo medlem i folketrygden... Anonymkode: f23a6...e3e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #4 Del Skrevet 12. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Noen her som har fått det innvilget? Vurderer å søke nå, har kronisk sykdom og er ufør på grunn av det. Anonymkode: 7b817...d58 Tenker du flytte helt ut av Norge da? Det er mulig å bo i utlandet i vinterhalvåret når de kroniske plagene er verst. 🙂 Anonymkode: dac15...833 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #5 Del Skrevet 12. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva mener du? Har du trygd så er du jo medlem i folketrygden... Anonymkode: f23a6...e3e Ikke om jeg flytter ut av landet, da må jeg søke frivillig medlemskap. Anonymkode: 7b817...d58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #6 Del Skrevet 12. januar 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Kan nok være lurt ja bosatt i utlandet ? Ja, lurt er det jo, derfor jeg spør etter erfaringer med søknad og innvilgelse Anonymkode: 7b817...d58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #7 Del Skrevet 12. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tenker du flytte helt ut av Norge da? Det er mulig å bo i utlandet i vinterhalvåret når de kroniske plagene er verst. 🙂 Anonymkode: dac15...833 Blir rådyrt å skulle eie/leie begge steder og jeg vil gjerne bo et sted fast Anonymkode: 7b817...d58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #8 Del Skrevet 12. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke om jeg flytter ut av landet, da må jeg søke frivillig medlemskap. Anonymkode: 7b817...d58 Altså, jeg beholder uføretrygden men ikke medlemskapet i folketrygden. Vil gjerne ha sikkerheten til det norske helsevesenet i tilfelle jeg blir skikkelig syk igjen. Anonymkode: 7b817...d58 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 12. januar 2023 #9 Del Skrevet 12. januar 2023 Det skulle vel kunne gå kjenner noen som er bosatt i utlandet de fikk det innvilget følger du kriteriene så skal det nok kunne gå Frivillig medlemskap - opphold utenfor Norge - nav.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #10 Del Skrevet 12. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Blir rådyrt å skulle eie/leie begge steder og jeg vil gjerne bo et sted fast Anonymkode: 7b817...d58 Det forstår jeg godt 🙂 Jeg er i tenkeboksen selv, og foreløpig så har jeg kommet fram til å bo delvis i Norge og utlandet. Jeg bor veldig billig her i Norge i samboers hus, og når han blir pensjonist så kanskje vi flytter ut for godt begge 2 ❤️ Jeg har tro på at det vil ordne seg for deg med en søknad om frivillig medlemskap. Lykke til ❤️ Min mor har forresten flyttet ut til et annet land (ikke varmt land) og er frivillig medlem i folketrygden. Anonymkode: dac15...833 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå