AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #1 Skrevet 12. januar 2023 Vi har en greie med å fortelle hverandre om andre mennesker vi møter som tiltrekker oss og som gir oss seksuell energi/tanker. I en sånn samtale i går fortalte mannen at han har fantasier om én av de fast ansatte på avdelingen til sønnen vår i bhg. Er jeg naiv som tenker at han burde greie å styre tankene sine bort fra en kvinne som først og fremst er en viktig person i livet til barnet vårt? Og at levering/henting bør handle om noe annet for han enn pene damer? Anonymkode: a9d84...1cf
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 Populært innlegg #2 Skrevet 12. januar 2023 Hvorfor i all verden forteller dere hverandre slikt Anonymkode: 4d331...a77 72 1 22
svartkatt Skrevet 12. januar 2023 #3 Skrevet 12. januar 2023 Vil du ikke at han er ærlig da? Bedre det enn at han skal begynne å måtte holde ting som er ubetydelig skjult.. 10
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #4 Skrevet 12. januar 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvorfor i all verden forteller dere hverandre slikt Anonymkode: 4d331...a77 Nettopp 👍 Anonymkode: 5e5e4...324 12 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #5 Skrevet 12. januar 2023 Hvis dere har for vane å fortelle hverandre sånt så forstår jeg ikke hva forskjellen er denne gangen. F.eks hvis du sier at du fantaserer om han bak kassa på kiwi, burde mannen din reagert på at du ikke var fokusert på å handle inn nødvendig mat til familien? Jeg skjønner at det kanskje blir litt sårere når det er en navngitt person som han møter jevnlig, men det er jo leken dere leker. Det er snakk om fantasi, og han har til og med fortalt deg om det, så det er jo veldig uskyldig. Om det ikke er det at det er sårt, men at det er en rar ting å legge merke til ved henting/levering, så er jeg heller ikke helt enig. Jeg registrerer jo hvordan mennesker ser ut i mange situasjoner, selv legebesøk eller sykehuset. Datteren min var noen dager på nyfødtintensiven, og selv om jeg selvfølgelig hadde fokuset på datteren min så rakk jeg å registrere at overlegen var en veldig pen mann. Det handlet ikke noe mindre om datteren min og hennes helse av den grunn😊 Anonymkode: d957f...564 32 1 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #6 Skrevet 12. januar 2023 Hahaha her har du ødelagt for deg selv ts. Dere skal være enige om seksuelle tiltrekninger, han er ærlig også får han kjeft? For en dum ide dere har. Snakk om å skyte seg selv i foten. Anonymkode: 8409b...163 41 1 5
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #7 Skrevet 12. januar 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Nettopp 👍 Anonymkode: 5e5e4...324 Kanskje de har innsett at å bearbeide sine usikkerheter er positivt for psykisk helse. Anonymkode: 5dbe4...757
Biloba Skrevet 12. januar 2023 #8 Skrevet 12. januar 2023 Helt naturlig. Mannen har også kommentert søte ansatte i vår barnehage, og vi har ikke noen greie med at slikt skal snakkes om. Jeg tror ikke det er vanlig å "frede" noen kategorier folk på den måten, å tenne på partners lillesøster f.eks er jo en vanlig klisjé. 2
Gjest sokrat Skrevet 12. januar 2023 #9 Skrevet 12. januar 2023 (endret) Wow! Fortelle hverandre hvem dere synes er attraktive. Da er du jo helt sikker på å knuse hverandres selvtillit. Jeg er evig singel og alle idiotene har funnet hverandre Endret 12. januar 2023 av sokrat
Macro Skrevet 12. januar 2023 #10 Skrevet 12. januar 2023 Man kan da ikke styre hvem man er tiltrukket av. Du har jo bedt om å få vite slikt. 5
norw Skrevet 12. januar 2023 #11 Skrevet 12. januar 2023 Helt idiotisk av dere begge, om dette er sant. 2 2
LillaGorilla<3 Skrevet 12. januar 2023 #12 Skrevet 12. januar 2023 Vil du være med på leken, må du også tåle steken. Dette har du bedt om selv. Når det er sagt begriper jeg ikke poenget med slik type informasjon. 7 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #13 Skrevet 12. januar 2023 Helt idiotisk ting å snakke åpent om. Det vil alltid dukke opp situasjoner der det føles ubehagelig; sjefen, kollega, naboen, vaskehjelpen. Ikke bare er det kleint i forhold til personen. Men man vil sammenligne egenskaper, utseende, og alt. Anonymkode: 830cb...349 3 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #15 Skrevet 12. januar 2023 Vi fleste menn synes ofte attraktive bhg ansatte er hott. husker jeg var en på foreldremøte en gang og kjente godt på hvordan hun ene pedagogiske lederen knullet meg med blikket. Vi hadde en ubeskrivelig tensjon oss i mellom. Det skjedde dog aldri noe mellom oss. Kona og hun kom ikke godt overens. De likte hverandre ikke, rett og slett. Anonymkode: 5dbe4...757 1 1
Rosakatt Skrevet 12. januar 2023 #16 Skrevet 12. januar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Vi fleste menn synes ofte attraktive bhg ansatte er hott. husker jeg var en på foreldremøte en gang og kjente godt på hvordan hun ene pedagogiske lederen knullet meg med blikket. Vi hadde en ubeskrivelig tensjon oss i mellom. Det skjedde dog aldri noe mellom oss. Kona og hun kom ikke godt overens. De likte hverandre ikke, rett og slett. Anonymkode: 5dbe4...757 Ikke så rart? Vet ikke om jeg personlig hadde vært spesielt begeistret om en annen kvinne knullet mannen min med blikket, og han følte på en ubeskrivelig tensjon 😅 16 1 3
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #17 Skrevet 12. januar 2023 Jeg har reflektert litt og tror det jeg reagerer på er at jeg er overrasket av at han ikke er 100% i farsrollen oppe i hodet i situasjoner som så til de grader handler om barnet. Men det er nok bare jeg som er naiv. Ser forresten at hun kan være en attraktiv kvinne, veldig sprudlende som hun er, og søt. Til dere som kritiserer oss for å snakke om sånne ting: whatever floats your boat. Det er ikke sånn at dette knakk meg fullstendig Verdien av å bli kjent med mannen min sitt innerste også på det seksuelle plan veier mye tyngre enn enkelte "ubehagelige overraskelser" som jeg uansett skal klare fint å komme over. Og ikke kom til meg når dere sliter med gnisten i forholdet Anonymkode: a9d84...1cf 4
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #18 Skrevet 12. januar 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg har reflektert litt og tror det jeg reagerer på er at jeg er overrasket av at han ikke er 100% i farsrollen oppe i hodet i situasjoner som så til de grader handler om barnet. Men det er nok bare jeg som er naiv. Ser forresten at hun kan være en attraktiv kvinne, veldig sprudlende som hun er, og søt. Til dere som kritiserer oss for å snakke om sånne ting: whatever floats your boat. Det er ikke sånn at dette knakk meg fullstendig Verdien av å bli kjent med mannen min sitt innerste også på det seksuelle plan veier mye tyngre enn enkelte "ubehagelige overraskelser" som jeg uansett skal klare fint å komme over. Og ikke kom til meg når dere sliter med gnisten i forholdet Anonymkode: a9d84...1cf Det gikk da såpass innpå deg at du må lage en egen tråd for å få støtte i ditt standpunkt 😉 Hvis du vil gå rundt å tenke på at mannen din vil høvle over barnehageansatte hver gang han henter guttungen så får du fortsette med den teite leken din Anonymkode: 8409b...163 7 7
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #19 Skrevet 12. januar 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): det jeg reagerer på er at jeg er overrasket av at han ikke er 100% i farsrollen oppe i hodet i situasjoner som så til de grader handler om barnet Jeg reagerer på at du reagerer. Kanskje begynner det med å bearbeide inntrykk i ettertid, og så møter han opp med en viss forventning etterpå. Å finne fokus, til enten flørt, eller en seksuell tanke, tror jeg til og med kirurger og ruteflygere får til. "Farsrollen" må vel også innebære å ta inn verden rundt seg? Anonymkode: 02205...2c3 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #20 Skrevet 12. januar 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg har reflektert litt og tror det jeg reagerer på er at jeg er overrasket av at han ikke er 100% i farsrollen oppe i hodet i situasjoner som så til de grader handler om barnet. Men det er nok bare jeg som er naiv. Ser forresten at hun kan være en attraktiv kvinne, veldig sprudlende som hun er, og søt. Til dere som kritiserer oss for å snakke om sånne ting: whatever floats your boat. Det er ikke sånn at dette knakk meg fullstendig Verdien av å bli kjent med mannen min sitt innerste også på det seksuelle plan veier mye tyngre enn enkelte "ubehagelige overraskelser" som jeg uansett skal klare fint å komme over. Og ikke kom til meg når dere sliter med gnisten i forholdet Anonymkode: a9d84...1cf Det tar bokstavelig talt 1-5 sekunder å legge merke til at man synes at en person er attraktiv. Det fjerner ikke nødvendigvis noe som helst oppmerksomhet fra "fokuset på barnet". Anonymkode: d34bb...3c7 7 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå