AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #1 Skrevet 12. januar 2023 Når åreknuter er vonde? Anonymkode: 3290f...59d
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #2 Skrevet 12. januar 2023 Fordi folk har ikke peiling og setter seg ikke inn i sånt før det rammer dem selv. Anonymkode: 9a98a...c39 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #3 Skrevet 12. januar 2023 Hvis åreknutene gir "vedvarende plager", så regnes behandling ikke som kosmetisk. Fant dette ut etter 9 sekunder på google. Åreknuter - Helsenorge Anonymkode: 02401...050 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #4 Skrevet 13. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 12.1.2023 den 16.36): Hvis åreknutene gir "vedvarende plager", så regnes behandling ikke som kosmetisk. Fant dette ut etter 9 sekunder på google. Åreknuter - Helsenorge Anonymkode: 02401...050 Men mamma har store synlige og hun fikk ikke opere. Og da mener de altså at det ikke var krav på å gjøre det offentlig. Hun kan ikke bare spytte ut 22.000,- Anonymkode: 3290f...59d
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #5 Skrevet 13. januar 2023 Kutt ut usunn livsstil. Så du ikke får flere. Anonymkode: f4d69...eab
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #6 Skrevet 14. januar 2023 Mannen min hadde veldig mye åreknuter på ene benet. Det så ut som han hadde fete ormer overalt under huden. Han brydde seg ikke om hvordan det så ut, men hadde veldige smerter. Måtte sitte med foten høyt etter å ha vært på jobb, klarte ikke gå tur, lite søvn på natten pga verking osv. Han fikk innvilget operasjon pga smerter og ødem/hovenhet i benet (skjønte det slik at han måtte ha begge deler for å få det godkjent). Han ventet i rundt 7 måneder på operasjon fra han fikk det innvilget. Benet ser fint ut nå, bortsett fra en del arr, men dessverre har han fortsatt verking (ikke like ille). Operasjonen var det verste han hadde vært med på🙈 Anonymkode: 24c03...65f
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #7 Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 13.1.2023 den 18.10): Kutt ut usunn livsstil. Så du ikke får flere. Anonymkode: f4d69...eab Du må lære deg forskjellen mellom individnivå og statistisk nivå. Gener, svangerskap og statisk arbeid er minst like viktige faktorer for å utvikle åreknuter. Ei jeg kjenner er ekstremt godt trent, og konkurrerer innen utholdenhetsidrett, har ikke ett ekstra gram fett på kroppen, spiser svært sunt og har trent hele livet. Hun har fått operasjon for åreknuter på statens regning i en alder av ca 40. Er åreknutene til stor nok plage karakteriseres det som medisinsk og ikke kosmetisk. Anonymkode: ede83...c23
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #8 Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Du må lære deg forskjellen mellom individnivå og statistisk nivå. Gener, svangerskap og statisk arbeid er minst like viktige faktorer for å utvikle åreknuter. Ei jeg kjenner er ekstremt godt trent, og konkurrerer innen utholdenhetsidrett, har ikke ett ekstra gram fett på kroppen, spiser svært sunt og har trent hele livet. Hun har fått operasjon for åreknuter på statens regning i en alder av ca 40. Er åreknutene til stor nok plage karakteriseres det som medisinsk og ikke kosmetisk. Anonymkode: ede83...c23 Nemlig. Men hva om de nesten ikke er synlige, men jeg kjenner at de kommer tilbake? Har en synlig på kneet. Så jeg vet ikke om jeg kan få det innvilget når de ikke har blitt synlige. Anonymkode: 3290f...59d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå