AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #1 Skrevet 12. januar 2023 Jeg vet at jeg ikke ødelegger noe, jeg vet ikke med de andre, men tviler. Leier en ganske nyoppusset bolig, i bofelleskap. Saken er at alltid blir noe ødelagt. Vinduene i øverste etasje (skråvinduer) lukket seg ikke ordentlig så det var iskaldt hele vinteren i fjor. Tror dette er fikset nå siden jeg ga beskjed og de virker å sitte fast. Døren inn til badet vårt har falt av. Dette kunne fikses ved å sette den på plass, har skjedd 2 ganger. Vi har glassdør rundt dusjen. En dusjet og bare plutselig sprakk glasset. Det spredte seg heldigvis ikke, men det ble liggende mange dager før det ble fikset. Døren falt av og var knust. Dusjhodet hos oss var helt ødelagt plutselig, så vann rant ikke som det skulle. Jeg beskjed og vi fikk nytt. Bare 2 dager etter så kommer det vann ut langs slangen. Har prøvd å skru fast hodet, men det var fast så ikke der det ligger. Det blir veldig vått over alt når jeg skal vaske dusjen siden det kommer vann ut alle kanter. Har gitt beskjed men dette er ikke fikset. Er det utleier som har ansvar her eller hva gjør vi her? Hvorfor blir ting ødelagt så ofte og plutselig? Anonymkode: 7bef7...9ed
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #2 Skrevet 12. januar 2023 Gå å kjøp en ny pakning til dusjen. Gi regningen til eieren. Tar ca to min å bytte pakning. Anonymkode: 8bd17...460 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #3 Skrevet 12. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Gå å kjøp en ny pakning til dusjen. Gi regningen til eieren. Tar ca to min å bytte pakning. Anonymkode: 8bd17...460 Saken er at dette er gjennom utleiefirma. Og den som nå er vår kontaktperson svarer ofte frekt og noen ganger ikke i det hele tatt. Som om hn gir faen. Anonymkode: 7bef7...9ed
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #4 Skrevet 12. januar 2023 Vil tippe det er dårlig håndverk i bunnen. Det er helt vanlig i utleieboliger at folk bare leier ut noe søppel for å få inn mest mulig penger. Anonymkode: 54a97...8c9 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #5 Skrevet 12. januar 2023 Er dere handikappede alle mann? Klarer ikke å sette ei dør på hengslene igjen, klarer ikke å lukke et vindu som har kilt seg eller si ordentlig i fra om det på flere måneder når det er kaldt, klarer ikke å fjerne glasskår som ligger på badegulvet i flere dager!? Anonymkode: d4f38...602 4 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #6 Skrevet 12. januar 2023 Dårlig håndverk, billige dårlige løsninger. Anonymkode: b3caa...488
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #7 Skrevet 12. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er dere handikappede alle mann? Klarer ikke å sette ei dør på hengslene igjen, klarer ikke å lukke et vindu som har kilt seg eller si ordentlig i fra om det på flere måneder når det er kaldt, klarer ikke å fjerne glasskår som ligger på badegulvet i flere dager!? Anonymkode: d4f38...602 Hvor forbanna hardt skal vi smashe det glasset da for å få det til å ikke vippe opp? Det er noe som heter tyngdekraft. Det er den kraften som gjør at vi holder oss på jorden, som altså gjør at ting faller nedover. Alt som ikke henger fast i noe vil altså gå nedover, hvilket gjaldt disse vinduene…. Det lå ikke glass strødd utover. Døren falt, og glasset var knust, men likevel ikke spredd utover. Trangen til så mange her, inkl deg er at dere er så opptatt av å heve dere og svare frekt for å føle dere smarte at dere ikke evner å lese gjennom spørsmålet ordentlig….. Anonymkode: 7bef7...9ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå