AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #1 Skrevet 12. januar 2023 Jeg har til tider vært innom KG sine forum for ulike tips og råd, men jeg kan rett og slett ikke lese på samliv og kjærlighet forum mer, det er jeg ikke psykisk sterk nok til. Sååååå mye utroskap, så mange grusomme ting folk opplever og gjør mot andre. ALT skal være normalt og lov nå, man skal tåle absolutt alt som skjer i et forhold nå. Jeg merker det påvirker meg og gjør meg både mistenksom og usikker på meg og mitt. Er sikkert bare mitt eget selvbilde og usikkerhet som gjør meg svak, men pepprer ofte typen med ting og spm om vårt forhold av det jeg leser her inne. Off det er ikke sunt Anonymkode: 2585f...51e 2 4
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #3 Skrevet 12. januar 2023 Just now, Romilo said: Da er løsningen å ikke lese her? Var vel det jeg skrev....om du leser innlegget da så ser du det.... Ts Anonymkode: 2585f...51e 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #4 Skrevet 12. januar 2023 Alle her er mer eller mindre gale 🤪😑 Anonymkode: 6cdfe...8ff 5 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #5 Skrevet 12. januar 2023 Just now, AnonymBruker said: Alle her er mer eller mindre gale 🤪😑 Anonymkode: 6cdfe...8ff Hehe enig der 😂😂 stakkars mannfolk, er sikkert mange andre damer her som leser ting og kommer til typen eller mannen med alt de har sikkert også "gjort" Anonymkode: 2585f...51e 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #6 Skrevet 12. januar 2023 Ja, man kan bli litt kokko her inne, men KG er jo ikke representativt for virkeligheten. De fleste tar jo bare opp utfordringer og problemer de har. Svært få tråder handler om hvor gode forhold de har. BTW mannen min har aldri vært utro og ikke jeg heller. For oss er det symptomer på at forholdet ikke er bra og at man har forskjellige verdier. Og hvis vi noen gang skulle ønske å være med noen annen så skal vi ta ut separasjon først. Handler om respekt for den andre. Nei, det er ikke sunt å overføre ting du leser på ditt forhold, det må du jobbe med. Husk også at det er utrolig mange trolletråder. Det vil si, oppkonstruerte situasjoner og problemstillinger før å skape debatt. Hvis du ikke klarer å se objektivt på trådene på KG så kan det være lurt med en pause, eller bruke mer tid på feks hobby eller økonomiforumet Anonymkode: 132a3...a3c 4 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #7 Skrevet 12. januar 2023 Samme her. Er mye svik rundt om. Kan ingen stoles på? Hører mye om menn og damer som sexter og kontakter ekser, ons og andre selv om de er i forhold. Blir helt matt. Anonymkode: eb51e...034
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #8 Skrevet 12. januar 2023 Jeg leser inne her og bruker det som tidtrøyte. Leser mens jeg venter på noe, spiser enkel mat eller bare kjeder meg. Og tror på halvparten av innleggene, bryr meg virkelig ikke om hva som står og har glemt i løpet av sekunder. Innleggene gjør meg i hvert fall ikke dårlig, tvert i mot. Forstår at jeg faktisk er ganske normal. Anonymkode: 7a980...38a 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #9 Skrevet 12. januar 2023 Alt som kan gjøre til at illusjonen om at utroskap er galt forsvinner, er bra. Anonymkode: 5adf8...d59
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #10 Skrevet 12. januar 2023 De som kommenterer og forsvarer utroskap og lignende er menn på 50+ som selv har vært utro, så bare se bort fra de. Vi er mange bra damer her inne som ønsker det beste for hverandre ❤️ Anonymkode: 9d6b3...453 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #11 Skrevet 12. januar 2023 Kvinneguiden i dag er bygd opp av trolletråder som folk hiver seg på til tross for at de VET det er trolling. Bare fordi det er så festlig.. På tide å bytte diskusjonsforum… Anonymkode: 52fe5...787 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #12 Skrevet 12. januar 2023 Ser for meg at det er umulig å være på kg uten å bli gal hvis man ikke føler seg hevet over forumet på en eller annen måte. Du ser tydeligvis deg selv som overlegen mange her inne når det gjelder verdier knyttet til kjærlighet og samliv. Bli trygg nok på deg selv til å stå støtt i den overlegenheten, og du vil få det mye bedre her inne Anonymkode: 3a4dd...e75
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #13 Skrevet 12. januar 2023 Samlivsforumet er en klagemur for de som ikke trives med seg selv og/eller partner. 99 av 100 innlegg handler om problemer og syting og klaging. De som har det fint er bare sjelden innom her. Anonymkode: 025bd...86d 1
lillevill Skrevet 12. januar 2023 #14 Skrevet 12. januar 2023 Liker å tenke at jeg for det meste sprer sunn fornuft her inne. Men det er klart at mange av trådene her er preget av enten trolling eller galle som en del kommer med, fordi de trenger underholdning i en ellers kjedelig hverdag. 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #15 Skrevet 12. januar 2023 Enig. Jeg er fremdeles her inne for å fortsette å holde meg unna menn. Når man leser her inne om hva de fokuserer på, hva som er viktig for dem og hva slags jenter (ja, jenter...) de er ute etter, så skjønner jeg at livet er så mye bedre uten en som får meg til å føle meg som dritt. Anonymkode: 65beb...b02 1
lillevill Skrevet 12. januar 2023 #16 Skrevet 12. januar 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Samlivsforumet er en klagemur for de som ikke trives med seg selv og/eller partner. 99 av 100 innlegg handler om problemer og syting og klaging. De som har det fint er bare sjelden innom her. Anonymkode: 025bd...86d Da kan man også tenke positivt da, at KG er en møteplass for mange som er ensomme i forholdet sitt og som sliter. Da er det faktisk godt å ha et sted å lufte tanker og bekymringer. 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #17 Skrevet 12. januar 2023 Nå er heldigvis ikke KG representativt for befolkningen generelt, hvis ikke hadde det vært veldig mange gale folk der ute i ekstremt usunne forhold. Fordelen med å lese her er at man føler seg veldig normal Anonymkode: 0e3ce...2c2 1
Snok1 Skrevet 12. januar 2023 #18 Skrevet 12. januar 2023 Det er INGEN som vet at jeg er på KG og jeg setter opp en kinesisk vegg mellom KG- og rl-livet mitt. Her inne er min personlighet tilpasset KG-virkeligheten, det er selvsagt ikke bærekraftig ute i virkeligheten. 3
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #19 Skrevet 12. januar 2023 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Er sikkert bare mitt eget selvbilde og usikkerhet som gjør meg svak, men pepprer ofte typen med ting og spm om vårt forhold av det jeg leser her inne. Off det er ikke sunt Anonymkode: 2585f...51e I følge de på Kvinneguiden så er det mannens ansvar å se til at du som kvinne har et godt selvbilde og gjøre deg selvsikker. Du bør nok dumpe mannen. Anonymkode: 3418d...c13 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #20 Skrevet 12. januar 2023 Ingen har spurt, men her er min historie: jeg møtte mannen i mitt liv da jeg var 19, han var like gammel. Vi giftet oss etter noen år og fikk barn. Når er vi midt i 50-årene begge to, ingen av oss har vært utro, ingen har "sexet" med andre, jeg ville valgt han igjen og igjen og igjen! Han er mitt livs store kjærlighet og vi skal være sammen til vi dør! 😍 Dette er MIN historie, men det er ingen vits å fortelle min historie og gni det inn til andre som ikke har det like bra. Anonymkode: baa70...b81 3 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå