Gå til innhold

Kristian Valen

Hensatt

Anbefalte innlegg

Blizz1 skrev (2 minutter siden):

Det eneste ville vært om du er Kristian Valen selv. Men da ville du ha løyet om å være utestengt...

Jeg og Kristian Valen er med høy sannsynlighet ikke samme person.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Roberto malone skrev (5 minutter siden):

For og svare på spørsmålet ditt.

1) Du oppretter et innlegg med påstander om Kristian Valen.

2) Kristian valen svarer på påstandene i innlegget.

Kristian valen har ingen mulighet til og svare på påstandene du kommer med i hovedinnlegget fordi han er utestengt fra KG. Noe jeg ser på som feigt og lavmål. Blir trist av sånne som deg TS.

Her bommer du jo igjen. Mitt innlegg kom først, noe som gir din påstand grunnløs og uten mening. Jeg har da ingenting med at han er utestengt å gjøre.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan jo tydelig se at han har gjort noen inngrep. Men syns ikke han ser ut som en 80 år gammel dame haha.

I mitt hode er den karen en legende uansett, elsket humoren hans. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blizz1 skrev (1 minutt siden):

Her bommer du jo igjen. Mitt innlegg kom først, noe som gir din påstand grunnløs og uten mening. Jeg har da ingenting med at han er utestengt å gjøre.

Jeg tror det er du som ikke klarer å lese, eller som bare troller. La meg omformulere på en måte du kanskje klarer å fordøye. Du valgte og opprette denne tråden med spekulasjoner om Kristian Valen, når du åpenlyst (fra tidligere kommentarer i denne tråden) viste at at Kristian Valen er utestengt fra KG. Noe som er lavmål. Men nå etter og ha snakket med deg, burde jeg virkelig ikke forventet noe annet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roberto malone skrev (10 minutter siden):

Jeg tror det er du som ikke klarer å lese, eller som bare troller. La meg omformulere på en måte du kanskje klarer å fordøye. Du valgte og opprette denne tråden med spekulasjoner om Kristian Valen, når du åpenlyst (fra tidligere kommentarer i denne tråden) viste at at Kristian Valen er utestengt fra KG. Noe som er lavmål. Men nå etter og ha snakket med deg, burde jeg virkelig ikke forventet noe annet. 

Jeg visste ikke at han er utestengt herfra. Skjønner fremdeles ikke hva det har med meg å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blizz1 skrev (På 14.1.2023 den 17.47):

Ser han går hardt ut i sosiale medier og hevder han er utestengt fra Kvinneguiden 😀

Herregud ikke en gang PST hadde fått ut av meg at jeg henger på kvinneguiden, langt mindre hadde jeg annonsert det i SoMe.

Til trådens spørsmål, så er nok utseende hans i dag en uheldig blanding av diverse plastisk kirurgi, botox/fillers, ny tanngard og konsekvensene av et liv på rus.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest aninumus skrev (21 timer siden):

Man kan jo tydelig se at han har gjort noen inngrep. Men syns ikke han ser ut som en 80 år gammel dame haha.

I mitt hode er den karen en legende uansett, elsket humoren hans

Helt enig.

Husker han i radiotiden også. Jeg møtte på han for 25 år siden, hadde ingen anelse om at det var han siden han drev m radio den gang. Husker jeg syntes at han var jævlig plagsom, jeg har skjønt i ettertid at han hadde det riktig så morro med å prøve å provosere småjentene 

Endret av Forundret..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

Moth-Ear-Earth skrev (På 14.1.2023 den 17.56):

Hva er greia med at han har så mange våpen hjemme?

Psykiske problemer, måten han skjøt rundt seg på badet, mannen er ikke stabil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moth-Ear-Earth
Made4u skrev (7 timer siden):

Psykiske problemer, måten han skjøt rundt seg på badet, mannen er ikke stabil.

Ja , jeg vet. Og han var vel rusa da han skjøt på badet. Men han har jo massevis av forskjellige våpen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...