Gjest Mellah Skrevet 14. januar 2023 #21 Del Skrevet 14. januar 2023 Krokanrullene skrev (53 minutter siden): Er det deg,Kristian? Jeg er kvinne på 41 år med 2 barn men har fulgt valen mange år. Jeg blåser i om han har fikset på noe men ingen her er hans leger eller vet hva han har eller ikke har gjort. Og igjen ganske typisk at skriver man noe for en kjendis så er man automatisk den personen😂 Kommentere på folks utseende så mye er egentlig ikke greit synes nå jeg. Uansett hva folk har gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 15. januar 2023 #22 Del Skrevet 15. januar 2023 Krokanrullene skrev (På 14.1.2023 den 20.09): Er det deg,Kristian? Typisk KG! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 15. januar 2023 #23 Del Skrevet 15. januar 2023 Blizz1 skrev (På 14.1.2023 den 20.52): Ser ut som han har slettet innlegget. Han påstod det oppblåste ansiktet skyldtes at han har sluttet med alkohol...han om det. Ligger der enda. Vet ikke om jeg skal føle meg krenket så mye negativt de skriver om Kvinneguiden. 😌😬 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krokanrullene Skrevet 15. januar 2023 #24 Del Skrevet 15. januar 2023 Sharp75! skrev (12 minutter siden): Typisk KG! Ja, det er ganske typisk at den som er omtalt eller en av de i nærmeste krets kommer inn og kommenterer til fordel for den omtalte 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sharp75! Skrevet 16. januar 2023 #25 Del Skrevet 16. januar 2023 Krokanrullene skrev (9 timer siden): Ja, det er ganske typisk at den som er omtalt eller en av de i nærmeste krets kommer inn og kommenterer til fordel for den omtalte 😉 Og det er ganske vanlig at folk ser seg lei på at det skrives slik på KG, at man kan faktisk bare være en helt ukjent person som kommenterer til fordel for noen 😉 og bare er lei av at folk ikke kan holde seg til konstruktiv kritikk men må f.eks som her kommentere utseende. Hva er greia? I Kristin Gjeldsvik tråden da så må vel tråden florere av familie og venner om man tenker i de banene der 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 16. januar 2023 #26 Del Skrevet 16. januar 2023 Synes mange overdriver jeg. Kristian blir eldre for hver dag som går han også, så uansett vil han jo se forandret ut etterhvert. Synes det er bra at han klarer å holde seg på matta, det er det viktigste spør du meg. Sibb sibb! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roberto malone Skrevet 16. januar 2023 #27 Del Skrevet 16. januar 2023 Blizz1 skrev (På 14.1.2023 den 17.47): Ser han går hardt ut i sosiale medier og hevder han er utestengt fra Kvinneguiden 😀 Så du valgte å opprette denne tråden med godt viten om at Kristian Valen ikke ville kunne svare for seg?. Du burde skamme deg TS. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DislayName Skrevet 16. januar 2023 #28 Del Skrevet 16. januar 2023 Hvordan har han klart tjene så jævla mye penger? Han er jo hinsides dyktig på komedie, but still. Kan ikke skjønne at det er nok til et luksusliv i LA? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nobile Skrevet 16. januar 2023 #29 Del Skrevet 16. januar 2023 DislayName skrev (2 minutter siden): Hvordan har han klart tjene så jævla mye penger? Han er jo hinsides dyktig på komedie, but still. Kan ikke skjønne at det er nok til et luksusliv i LA? Kan vel være at han har vært god til å investere pengene sine riktig ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bælfeit Skrevet 16. januar 2023 #30 Del Skrevet 16. januar 2023 MortenMunkholm skrev (På 12.1.2023 den 13.21): Fått et sånn Californiaaktig "butox-gone wrong-fjes." + piller og alkohol gjør ikke fjeset så mye bedre,synes litt synd på fyren faktisk.Han var jo en pen mann engang. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MortenMunkholm Skrevet 16. januar 2023 #31 Del Skrevet 16. januar 2023 Bælfeit skrev (6 minutter siden): + piller og alkohol gjør ikke fjeset så mye bedre,synes litt synd på fyren faktisk.Han var jo en pen mann engang. Absolutt. Morsom var han også. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 16. januar 2023 Forfatter #32 Del Skrevet 16. januar 2023 Roberto malone skrev (3 timer siden): Så du valgte å opprette denne tråden med godt viten om at Kristian Valen ikke ville kunne svare for seg?. Du burde skamme deg TS. Les gjennom det du har skrevet nå...henger det helt på greip? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 16. januar 2023 #33 Del Skrevet 16. januar 2023 Våpen og kokainbesittelse. Men i følge seg selv, er han kampklar for retten... Litt seint, kanskje 🙈 "Valen & Bertheussen", kunne jo nesten blitt hans neste standup-show. Får håpe han kommer seg på rett vei 🤞 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshineyellow Skrevet 16. januar 2023 #34 Del Skrevet 16. januar 2023 Han minnet meg om Jan Thomas 😅 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roberto malone Skrevet 16. januar 2023 #35 Del Skrevet 16. januar 2023 Blizz1 skrev (9 timer siden): Les gjennom det du har skrevet nå...henger det helt på greip? Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 16. januar 2023 Forfatter #36 Del Skrevet 16. januar 2023 Roberto malone skrev (2 minutter siden): Ja Feil rekkefølge kjære deg... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roberto malone Skrevet 16. januar 2023 #37 Del Skrevet 16. januar 2023 Blizz1 skrev (2 minutter siden): Feil rekkefølge kjære deg... Lille venn.. Det er ingenting feil med min kommentar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 16. januar 2023 Forfatter #38 Del Skrevet 16. januar 2023 Roberto malone skrev (2 minutter siden): Lille venn.. Det er ingenting feil med min kommentar. Jo. Rekkefølgen i resonnementet ditt. Hvordan kan jeg ha opprettet et innlegget etter at Kristian Valen har kommentert på det? Gir jo ingen mening kjære deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 16. januar 2023 Forfatter #39 Del Skrevet 16. januar 2023 Roberto malone skrev (5 minutter siden): Lille venn.. Det er ingenting feil med min kommentar. Det eneste ville vært om du er Kristian Valen selv. Men da ville du ha løyet om å være utestengt... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roberto malone Skrevet 16. januar 2023 #40 Del Skrevet 16. januar 2023 Blizz1 skrev (1 minutt siden): Jo. Rekkefølgen i resonnementet ditt. Hvordan kan jeg ha opprettet et innlegget etter at Kristian Valen har kommentert på det? Gir jo ingen mening kjære deg. For og svare på spørsmålet ditt. 1) Du oppretter et innlegg med påstander om Kristian Valen. 2) Kristian valen svarer på påstandene i innlegget. Kristian valen har ingen mulighet til og svare på påstandene du kommer med i hovedinnlegget fordi han er utestengt fra KG. Noe jeg ser på som feigt og lavmål. Blir trist av sånne som deg TS. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå