AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #1 Skrevet 12. januar 2023 Jeg har opplevd at noen kvinner kan reagere på veldig spesielle måter etter orgasme, alt fra ligge i ekstreme spasmer i 10min, som så ekstremt slitsomt ut, til gjesping, latterkrampe og i en tilstand tilnærmet psykedelisk tripp. Trenger ingen kommentarer på at det er min feil at de gjespet eller fikk latterkrampe, dette er noe jeg ble advart om på forhånd, slik at jeg skulle forstå at det ikke var min feil, så dette var normen for de Noen her som vil dele spesielle lignende opplevelser? Er litt fascinerende at noen reagerer på slike måter, jeg har aldri hørt noen menn fortelle at de får slike reaksjoner etter orgasme Anonymkode: 8f4ac...45f
AprilLudgate Skrevet 12. januar 2023 #2 Skrevet 12. januar 2023 😆 Ja. Ikke hver bidige gang, men it happens ja.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #3 Skrevet 12. januar 2023 Hvis orgasmen har bygget seg sakte opp og blir skikkelig kraftig (det er de beste orgasmene) så kan også jeg ligge i slike spasmelignende kramper hvor kroppen rykker til og musklene strammes ukontrollert. Jeg har også av og til en utrolig trang til å gråte, selv om jeg ikke har noe å gråte for. Det utløser bare en enorm energi. Betyr bare at kroppen virkelig har tatt seg ut. Anonymkode: 33488...cfc
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #4 Skrevet 12. januar 2023 Jeg har opplevd at kvinner etter at jeg har gitt dem orgasme: Gråter - gledestårer Ikke får puste Blir helt utmattet og svimle Blir sint (min favoritt!) 😄 Men ikke alle på en gang heldigvis. Det hadde blitt for mye. Anonymkode: e1bef...3df 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #5 Skrevet 12. januar 2023 Har reagert med latterkrampe ja, blir slags ekstatisk. Har også reagert med å gråte, fordi orgasmen utløste mye undertrykte gode følelser. Anonymkode: a0ac4...340 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #6 Skrevet 12. januar 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hvis orgasmen har bygget seg sakte opp og blir skikkelig kraftig (det er de beste orgasmene) så kan også jeg ligge i slike spasmelignende kramper hvor kroppen rykker til og musklene strammes ukontrollert. Jeg har også av og til en utrolig trang til å gråte, selv om jeg ikke har noe å gråte for. Det utløser bare en enorm energi. Betyr bare at kroppen virkelig har tatt seg ut. Anonymkode: 33488...cfc Ts her. Det med gråting glemte jeg å nevne, dette er noe jeg opplevde med min nåværende kjæreste, jeg ble veldig lei meg, for var sikker på jeg hadde gjort noe galt, men heldigvis er det bare noe hun opplever iblant, uten at det trenger å være noe galt. Anonymkode: 8f4ac...45f
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #7 Skrevet 12. januar 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg har opplevd at kvinner etter at jeg har gitt dem orgasme: Gråter - gledestårer Ikke får puste Blir helt utmattet og svimle Blir sint (min favoritt!) 😄 Men ikke alle på en gang heldigvis. Det hadde blitt for mye. Anonymkode: e1bef...3df Ts. Vet ikke om sinne hadde vært min favoritt 😅 Anonymkode: 8f4ac...45f
Jentegutt Skrevet 12. januar 2023 #8 Skrevet 12. januar 2023 Selv om noen mener jeg ikke er kvinne så svarer jeg likevel, de gangene jeg rir meg selv til orgasme med bruk av dildo får jeg ofte rykninger lenge etterpå, får også flere orgasmer på rad når jeg gjør dette, ofte får jeg også en ekstrem trang til å gråte.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #9 Skrevet 12. januar 2023 Har opplevd: - å gråte ukontrollert og klamre meg til partneren i mange minutter, gikk etterhvert over i latter. - ukontrollerte krampetrekninger/spasmer - lammende smerter i magen Stort sett ingen av delene 😅 Anonymkode: 69184...26f
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #10 Skrevet 12. januar 2023 Det er så deilig når man får en sterk orgasme som utløser gråt eller latter. Helkropppsorgasme som varer lenge er også gøy, men nesten for intens mens det holder på. Så jeg blir helt utmattet av de. Men ja, det meste er gøy! Anonymkode: cce42...9eb
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #11 Skrevet 12. januar 2023 To-tre ganger har jeg begynt å gråte, helt uten mål og mening. Veldig spesielt for det bare plutselig kommer uten forvarsel og du klarer ikke å stoppe det. Anonymkode: c2af1...5f3
Sphere Skrevet 12. januar 2023 #12 Skrevet 12. januar 2023 Har opplevd både gråt, latter, hyperventilering, og ei som klamret seg fast til meg og ikke ville slippe på en halvtime.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #13 Skrevet 12. januar 2023 Når de begynner å gråte 😜🤪 De kvinnene er ustabile Anonymkode: 34364...540
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #14 Skrevet 12. januar 2023 Faen. Så lenge siden jeg har hatt en ordentlig orgasme… Anonymkode: 78143...965
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #15 Skrevet 12. januar 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Faen. Så lenge siden jeg har hatt en ordentlig orgasme… Anonymkode: 78143...965 Samme her 😅 tråden minner meg om hva jeg ikke har i livet mitt for tiden Anonymkode: 69184...26f 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #16 Skrevet 12. januar 2023 Har opplevd å bare ligge helt stille, se ut i rommet og føle på en slags ruslignende tilstand. En sterk eufori og at tankene bare løper løpsk på en god måte. Men vanligste "uvanlige" reaksjon er en umiddelbar følelse av tungsinn rett etter orgasmen og at jeg bare vil vekk fra personen som ligger ved siden av meg. Anonymkode: 577f2...db3
Blåjojo Skrevet 12. januar 2023 #17 Skrevet 12. januar 2023 Har grått, ledd, hatt ukontrollerte, men lette spasmer, blitt helt utslitt og sovnet, hatt adrenalinrush… Tror alt er "normalt" om enn unormalt. 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #18 Skrevet 12. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Når de begynner å gråte 😜🤪 De kvinnene er ustabile Anonymkode: 34364...540 Nå finnes det sikkert flere grunner for at enkelte gråter etter orgasme, så jeg skal ikke si at ikke dine kvinner har vært ustabile, men det er en ganske «normal» fysisk reaksjon som har ingenting med det å være ustabil eller det mentale/emosjonelle i det hele tatt. Det er en reaksjon av at kroppen blir overveldet av en sterk orgasme. Anonymkode: c2af1...5f3 1
AprilLudgate Skrevet 12. januar 2023 #19 Skrevet 12. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Når de begynner å gråte 😜🤪 De kvinnene er ustabile Anonymkode: 34364...540 😆 Jo, men det er ikke en vanlig gråt liksom. Kan ikke forklare det, men det føles ikke som den følelsen man har med vanlig gråt i en trist/vanskelig situasjon. Men sint - den var interessant. Heldigvis aldri opplevd. Men tror jeg kan ha sikkert klemt meg fast i mannen og ikke sluppet tak, man er liksom helt bortreist 🤷♀️
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #20 Skrevet 12. januar 2023 Kona pleier å nærmest svime av når hun kommer, før hun våkner igjen til hylgrining... alltid like ubehagelig opplevelse. Anonymkode: ad2e5...ea2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå