Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det med sånne? Ble 8 mld etter den ene mld jeg sendte, jeg fikk bare ikke plass til alle i skjermbildet 😑

Screenshot_2023-01-12-12-18-25-56_4641ebc0df1485bf6b47ebd018b5ee76_1.jpg

Anonymkode: 1ebe6...e59

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er grunnen til at jeg ikke har messenger. Orker ikke så mange pling for noe som kunne vært skrevet i en melding. Folk sender ikke sånne når de må skrive på sms 😅

Anonymkode: b576f...879

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er grunnen til at jeg ikke har messenger. Orker ikke så mange pling for noe som kunne vært skrevet i en melding. Folk sender ikke sånne når de må skrive på sms 😅

Anonymkode: b576f...879

Haha, men Messenger er nesten et must. Jeg kjenner heldigvis ikke så mange av denne typen. Er egentlig bare denne personen og én til som er litt av samme ulla. 

Den andre sender en emoji om man ikke svarer med en gang, i tillegg til å skrive flere korte mld. Vedkommende ringer også om man ikke svarer iløpet av noen minutter, selv om det ikke er noe som haster.

• Hjerte 1
Skrevet

Åh, gud. Jeg blir forbanna hver gang noen skal skrive til meg i mange meldinger i stedet for å bare skrive en melding. Én ting er om det er noe de glemte å skrive i forrige melding, en annen er om de med vilje skriver tusen meldinger. 

• Liker 2
Skrevet

Det er jo fordi man skriver som man tenker/ snakker. Istedenfor å tenke, så skrive, så sende.

• Liker 5
Skrevet

Det er fordi avsender trykker enter etter hver setning og er ikke klar over at shift enter er det som skal trykkes for linjeskift inne i en melding.

Slikt er det med folk som tro de er smarte fordi de har en smartphone. De samme personene var fryktelig stolte tidlig på 2 tusen tallet, når de fikk til å sende alt i Word. Bilder, lydfiler osv. osv.

Anonymkode: 3ee55...365

Skrevet

For en raring (det har jeg visst lenge). Gir egentlig blaffen i det jeg forteller og spør om.

Screenshot_2023-01-12-14-56-13-80_4641ebc0df1485bf6b47ebd018b5ee76_1.jpg

Skrevet

Vedkommende forlot en vennegruppe vi har for å avtale middager og fester bare fordi vi hadde tenkt å dra et sted som vedkommende ikke ville være med til, og har tydeligvis glemt det.

Skrevet

Pling-pling-pling-pling-pliiiiiing🤣 Sånt er så irriternde! 

Anonymkode: 14c9c...047

• Liker 1
Skrevet

Mine venner med Adhd er sånn 😊 Gjør meg ingenting. 

Anonymkode: 506ea...d9a

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.1.2023 den 23.35):

Pling-pling-pling-pling-pliiiiiing🤣 Sånt er så irriternde! 

Anonymkode: 14c9c...047

Har du på notifications-lyder? 😂

Anonymkode: 32652...1bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...