Gå til innhold

VictoriaMilan

tauglede

Anbefalte innlegg

Jeg er ute etter en elskerinne. en som kun vil treffes for sex og hygge.
Jeg har vært på VictoriaMilan og sett, enda ikke betalt noe, men det ser jo ut som alle de vakreste og mest
sexy damene er samlet på et sted. da blir jeg skeptisk. I tilegg så har ingen noe fornuftig tekst i profilene sine.
Er dette bare scam fra ende til annen? eller kan det være en innimellom?..  
Det er sikkert 95% menn og 1 kvinner der, og resten er bare falske profiler?
Regner med at noen her har prøvd, og har noen erfaringer? Bare jeg finner en der inne er jo jeg fornøyd.
Håper på hyggelige svar, og ikke trolling. Det er jo et ærlig spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Før du betaler, vil det se ut som om innboksen din fylles opp, og de samme damene besøker profilen din flere ganger.  Dette er typisk generert oppmerksomhet fra VM selv. Andre typisk fake profiler vil ha deg over på andre kanaler så fort som mulig, og begynne å fiske etter personlige opplysninger.  Dog kjenner jeg folk som har lykkes der også, så det går an. Statistisk vil du lykkes bedre med å ha en ærlig profil på Tinder.  

Anonymkode: 24918...661

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg, kvinne hadde profil på vm for noen år siden. Søkte elsker, og fikk det etter kort tid. Var da gratis for kvinner. Menn derimot har store problemer der inne, må betale for å se noe. Og 99% useriøst, fake profiler og salg. Anbefaler deg tinderprofil, hvor det står hva du søker. Er du ikke singel? 

Anonymkode: 0edbe...084

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...