Gå til innhold

Brudemarsj

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen jenter! Ønsker å høre tips til hvilken brudemarsj dere skal bruke til bryllupet? Skal dere gå for den tradisjonelle av Mehndelson (ta-tatata, ta-tatata) og Wagner eller har dere noen adre alternativer?? Jeg har tenkt å bruke Canon av Johan Pachelbel (hint: bakgrunnsmelodien til Coolios C U when U get there). Kjempe fin melodi når coolio ikke synger ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde Mendelsohns bryllupsmarsj som inngangsmarsj og Bruremarsj frå Seljord som utgangsmarsj.

Skrevet

Litt nede på denne siden her kan du høre eksempel på forskjellig inngangs og utgangsmusikk.

Gjest Gift_gjest
Skrevet

Jeg syns Purpose av Rikard Nordraak er nydelig fin. Jeg syns det er hyggelig å velge blandt norske skatter.

Skrevet

Vi hadde Brudemarsj fra Øre inn og Brudemarsj fra Seljord ut.

Er ikke så lett å betemme seg, men det eneste jeg visste var at jeg ihvertfall ikke ville ha Mendelsson

Før vi skulle gifte oss inviterte kantoren brudeparene til kirken slik at man fikk høre på noen brudemarsjer og andre sanger. Det var veldig nyttig syns nå jeg.

Skrevet

Jeg liker Trumpet Tune og Trumpet Voluntary veldig godt. Ekstra morsomt dersom man har noen som kan spille trompet sammen med orgelet.

Skrevet

Vi skal ha den tradisjonelle Mendelsohns bryllupsmarsj inn i kirken, og Trumpet Tune ut av kirken.

Skrevet

Vi hadde "feather theme" fra Forrest Gump.. veldig søt og rørende liten melodi syns jeg!

Til utgangen hadde vi "oh happy day" fremført av en kamerat... ;)

Skrevet
Jeg syns Purpose av Rikard Nordraak er nydelig fin. Jeg syns det er hyggelig å velge blandt norske skatter.

Den hadde vi også. :)

Skrevet
Vi hadde Brudemarsj fra Øre inn og Brudemarsj fra Seljord ut.

Er ikke så lett å betemme seg, men det eneste jeg visste var at jeg ihvertfall ikke ville ha Mendelsson

Før vi skulle gifte oss inviterte kantoren brudeparene til kirken slik at man fikk høre på noen brudemarsjer og andre sanger. Det var veldig nyttig syns nå jeg.

Vi hadde de samme, bare omvendt. Veldig fine begge to!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...