Mary77bgo Skrevet 16. desember 2005 #1 Skrevet 16. desember 2005 Hei igjen jenter! Ønsker å høre tips til hvilken brudemarsj dere skal bruke til bryllupet? Skal dere gå for den tradisjonelle av Mehndelson (ta-tatata, ta-tatata) og Wagner eller har dere noen adre alternativer?? Jeg har tenkt å bruke Canon av Johan Pachelbel (hint: bakgrunnsmelodien til Coolios C U when U get there). Kjempe fin melodi når coolio ikke synger
Connie28 Skrevet 16. desember 2005 #2 Skrevet 16. desember 2005 Vi hadde Mendelsohns bryllupsmarsj som inngangsmarsj og Bruremarsj frå Seljord som utgangsmarsj.
Gjest Fantus Skrevet 16. desember 2005 #3 Skrevet 16. desember 2005 Litt nede på denne siden her kan du høre eksempel på forskjellig inngangs og utgangsmusikk.
Gjest Gift_gjest Skrevet 16. desember 2005 #4 Skrevet 16. desember 2005 Jeg syns Purpose av Rikard Nordraak er nydelig fin. Jeg syns det er hyggelig å velge blandt norske skatter.
Impala Skrevet 17. desember 2005 #5 Skrevet 17. desember 2005 Vi hadde Brudemarsj fra Øre inn og Brudemarsj fra Seljord ut. Er ikke så lett å betemme seg, men det eneste jeg visste var at jeg ihvertfall ikke ville ha Mendelsson Før vi skulle gifte oss inviterte kantoren brudeparene til kirken slik at man fikk høre på noen brudemarsjer og andre sanger. Det var veldig nyttig syns nå jeg.
Gjest Gjest Skrevet 17. desember 2005 #6 Skrevet 17. desember 2005 Jeg liker Trumpet Tune og Trumpet Voluntary veldig godt. Ekstra morsomt dersom man har noen som kan spille trompet sammen med orgelet.
Lassie Skrevet 17. desember 2005 #7 Skrevet 17. desember 2005 Vi skal ha den tradisjonelle Mendelsohns bryllupsmarsj inn i kirken, og Trumpet Tune ut av kirken.
Calla Skrevet 17. desember 2005 #8 Skrevet 17. desember 2005 Vi hadde "feather theme" fra Forrest Gump.. veldig søt og rørende liten melodi syns jeg! Til utgangen hadde vi "oh happy day" fremført av en kamerat...
Holly Hobbie Skrevet 18. desember 2005 #9 Skrevet 18. desember 2005 Jeg syns Purpose av Rikard Nordraak er nydelig fin. Jeg syns det er hyggelig å velge blandt norske skatter. ← Den hadde vi også.
tommeline Skrevet 18. desember 2005 #10 Skrevet 18. desember 2005 Vi hadde Brudemarsj fra Øre inn og Brudemarsj fra Seljord ut. Er ikke så lett å betemme seg, men det eneste jeg visste var at jeg ihvertfall ikke ville ha Mendelsson Før vi skulle gifte oss inviterte kantoren brudeparene til kirken slik at man fikk høre på noen brudemarsjer og andre sanger. Det var veldig nyttig syns nå jeg. ← Vi hadde de samme, bare omvendt. Veldig fine begge to!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå