AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #1 Del Skrevet 12. januar 2023 Hva gjør dere i detalj for å holde den ren? Bruker dere klut? Eller holder det bare med en dusj om dagen? Bruker dere kun vann, eller bruker dere såpe også? Lukter dere aldri ekkelt? Anonymkode: 18d9f...84a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #2 Del Skrevet 12. januar 2023 Helt supert at du er opptatt av dette! Men tror desverre ikke mange menn er inne på denne delen av forumet. De sonderer mest inne på seksualitetsforumet Anonymkode: e8bfa...54c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #3 Del Skrevet 12. januar 2023 Jeg gjør det i forbindelse med dusjing. Bruker bare vann men trekker forhuden tilbake og vasker grundig. Har kun fått tilbakemelding om at det ikke lukter vondt. På resten av skrittet bruker jeg såpe. Anonymkode: c6d5d...c43 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #4 Del Skrevet 12. januar 2023 Det er sikkert variasjoner, dette er ikke akkurat noe vi gutta sitter og diskuterer på vorspiel. :-) For egen del er det en dusj hver dag. Drar huden tilbake og skyller av stasen med vann og litt såpe. Aldri hatt noe problem med lukt eller ubehag. Anonymkode: 89135...fcc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #5 Del Skrevet 12. januar 2023 Bare å bruke vann og såpe som jeg bruker på resten av kroppen, ikke noe mer komplisert å bli ren der enn andre deler av kroppen. Og nei, lukter ikke om man vasker seg skikkelig Anonymkode: 19a82...471 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #6 Del Skrevet 14. januar 2023 Jeg drar tilbake forhuden å bruker asan når jeg dusjer, at jeg lukter etter en dag på en jobb vil jeg tro, men kjenner ikke noe sur lukt fra skritt eller rumpe, jeg foretrekker å ha det hårfritt der også mtp et enklere renhold Anonymkode: f8753...688 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 14. januar 2023 #7 Del Skrevet 14. januar 2023 Dusjer èn gang om dag, og da vasker jeg med intimsåpe minst to ganger. Og så tørker jeg av tuppen etter hver gang jeg har vært på do. Sliter ikke med lukt i det hele tatt. Det som er viktig er at du vasker med intimsåpe som har den PH-verdien som en såpe bør ha. Mange menn som sliter med lukt bruker feil såpe. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #8 Del Skrevet 14. januar 2023 Tørker den hver gang jeg tisser og vasker den etter hver sex ved å dusje. ( og ellers når jeg dusjer) Da gnir jeg såpe inn og rundt, drar ned forhuden og vasker skikkelig og skyller både foran og bak. Bruker intimsåpa til kona, Asan. Anonymkode: b6829...c3c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #9 Del Skrevet 16. januar 2023 Skyller den alltid etter hvert dobesøk, man vet aldri når dama vil ha seg en smakebit. Anonymkode: dff5f...742 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Numii Skrevet 16. januar 2023 #10 Del Skrevet 16. januar 2023 Når begynner gutter å vaske seg under forhuden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #11 Del Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 12.1.2023 den 9.07): Hva gjør dere i detalj for å holde den ren? Bruker dere klut? Eller holder det bare med en dusj om dagen? Bruker dere kun vann, eller bruker dere såpe også? Lukter dere aldri ekkelt? Anonymkode: 18d9f...84a Menn med forhud (ikke omskjærte) har nok ikke skjønt at dem må vaske under forhuden og så tørke under forhudet hver eneste dag. Derfor er det så mange av dem som får sånn seigt gøsj der og blir røde og sarte fordi de får soppinfeksjoner men det tar de ikke tak i heller. Det er da den der ekle lukta kommer. Anonymkode: ea2e0...485 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #12 Del Skrevet 16. januar 2023 Numii skrev (26 minutter siden): Når begynner gutter å vaske seg under forhuden? Når de er gamle nok til å vaske seg selv. Som med alle andre kroppsdeler Anonymkode: 72564...264 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #13 Del Skrevet 16. januar 2023 Numii skrev (37 minutter siden): Når begynner gutter å vaske seg under forhuden? Gutter som ikke vasker seg under forhuden, har for trang forhud. Dette løser seg som regel i puberteten, så fra 12-14 år kanskje? Anonymkode: dff5f...742 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnonyBruker Skrevet 18. mars 2023 #14 Del Skrevet 18. mars 2023 Jeg drar tilbake forhuden å såper den godt inn shampoo eller mild såpe når jeg dusjer. Jeg tørker penis med et håndkle etterpå. Det fungere bra det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #15 Del Skrevet 18. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 16.1.2023 den 19.28): Menn med forhud (ikke omskjærte) har nok ikke skjønt at dem må vaske under forhuden og så tørke under forhudet hver eneste dag. Derfor er det så mange av dem som får sånn seigt gøsj der og blir røde og sarte fordi de får soppinfeksjoner men det tar de ikke tak i heller. Det er da den der ekle lukta kommer. Anonymkode: ea2e0...485 For en generalisering. Anonymkode: 2b4dc...f80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #16 Del Skrevet 18. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 16.1.2023 den 19.28): Menn med forhud (ikke omskjærte) har nok ikke skjønt at dem må vaske under forhuden og så tørke under forhudet hver eneste dag. Derfor er det så mange av dem som får sånn seigt gøsj der og blir røde og sarte fordi de får soppinfeksjoner men det tar de ikke tak i heller. Det er da den der ekle lukta kommer. Anonymkode: ea2e0...485 99% av gutter og menn med forhud vet hvordan de vasker seg. Er man uhygenisk, så er det ikke bare penis som lukter. Det er mer komplisert å vaske vagina enn en penis med forhud. Vasker man seg for mye og med for mye såpe, så får man lettere soppinfeksjon. Anonymkode: 5fb9e...a0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2023 #17 Del Skrevet 18. mars 2023 Dusjer 1-2 ganger per dag og vasker grundig med intimsåpe. Spyler meg også etter dobesøk. AnonymBruker skrev (På 16.1.2023 den 13.28): Menn med forhud (ikke omskjærte) har nok ikke skjønt at dem må vaske under forhuden og så tørke under forhudet hver eneste dag. Derfor er det så mange av dem som får sånn seigt gøsj der og blir røde og sarte fordi de får soppinfeksjoner men det tar de ikke tak i heller. Det er da den der ekle lukta kommer. Anonymkode: ea2e0...485 Idiot. Anonymkode: 22f0d...5ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 18. mars 2023 #18 Del Skrevet 18. mars 2023 Må man ikke lære gutter dette som foreldre? Jeg ville hvertfall gjort det sjøl.. fått faren til å lære det, eller fortalt hvordan det skal gjøres.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 19. mars 2023 #19 Del Skrevet 19. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 14.1.2023 den 10.33): Tørker den hver gang jeg tisser og vasker den etter hver sex ved å dusje. ( og ellers når jeg dusjer) Da gnir jeg såpe inn og rundt, drar ned forhuden og vasker skikkelig og skyller både foran og bak. Bruker intimsåpa til kona, Asan. Anonymkode: b6829...c3c Dette gjør mannen min og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 19. mars 2023 #20 Del Skrevet 19. mars 2023 Kansje noen kunne laget en Anvisning ? 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå