Gå til innhold

Egguttak

Theresecsk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

5,6,7,8,8 og 9 tror jeg det var. 

Anonymkode: 1d119...0d1

Fikk 8 igår, ble dine befruktet?😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1, det ble befruktet. Så 2, 1 ble befruktet. Og så 4, 2 ble befruktet og begge ble satt inn. På det siste forsøket fikk vi et barn. 

Lykke til! ☺️

Anonymkode: b6a64...75a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ut 14 egg tror jeg det var.  

10 stk ble befruktet, 2 stk overlevde helt til slutt og innsett av første egg resulterte i baby 🎉 Lykke til 🤗

Anonymkode: 3e4c8...36b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Theresecsk skrev (14 timer siden):

Fikk 8 igår, ble dine befruktet?😀

Ja, ca halvparten hver gang, men bare 1 levde til blasto 4 av gangene og 2 to av gangene. Hadde to SA før vellykket graviditet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Ja, ca halvparten hver gang, men bare 1 levde til blasto 4 av gangene og 2 to av gangene. Hadde to SA før vellykket graviditet. 

3 befruktet her idag, innsett mandag (dag 5) kan jeg ringe dem imorgen å spørre om åssen det går tro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 egg ut. 10 befruktet. 4 klarte å vokse til blastocyst. Ble gravid på ett av dem, var første IVF forsøk (fersk), men det endte i MA i uke 6. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10-14 hver gang, gjennom syv forsøk. 1-2 overlevde til blasto. Ingen graviditet. 

Anonymkode: 2c254...08a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

10-14 hver gang, gjennom syv forsøk. 1-2 overlevde til blasto. Ingen graviditet. 

Anonymkode: 2c254...08a

Veldig trist når man ikke blir gravid etter blasto, dem sier jo sjangsen er så mye større om det overlever til blasto. Frøs du ned det andre? Hadde 3 befrukta av 8, skal sette inn imorgen om jeg ikke hører noe annet å det har overlevd di dagene her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 ut, 5 befruktet, 4 overlevde, 1 satt inn (2dagers) og har resultert i en nydelig baby. 3 på frys(2 dagers). 😁😁

Anonymkode: c8370...730

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

5 ut, 5 befruktet, 4 overlevde, 1 satt inn (2dagers) og har resultert i en nydelig baby. 3 på frys(2 dagers). 😁😁

Anonymkode: c8370...730

Wow😀hadde 8 ut på onsdag torsdag ringte dem å sa 3 var befruktet, skal «sette» inn imorgen om dem har utviklet seg til blasto 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 ut og 12 befruktet. 6 på frys.

Men jeg ble overstimulert, så er svært spent på om noen av de 6 overlever tining...

Anonymkode: 446ba...640

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 ut, 9 befruktet, 9 blastocyster, to barn av de 9, et fersk og et frys. Nå er det 7 igjen. 

Anonymkode: bee54...547

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...