AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #1 Skrevet 12. januar 2023 Når de trekker for mye kan man da sende inn Mail om at det er feil. legge ved lønnslipp og sånn så justerer de ? De har tatt utgangspunkt i høyere lønn enn jeg har Anonymkode: 7e0dc...7fd
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #2 Skrevet 12. januar 2023 Ja, det er det man må gjøre. Jeg ville ringt dem (namsmannen vel, som gjør lønnstrekk?) og spurt nøyaktig hva du skal sende inn og spurt hvem du skal sende mailen til. Rett saksbehandler, for eksempel. Har en slektning som hadde lønnstrekk i lang tid før. Han opplevde stadig at de trakk feil, og måtte stadig vekk sende inn papirer på nytt. De så ut til å "miste" papirene hele tiden. Sinnsykt slitsomt å aldri vite hvor mye de ville trekke deg, og om det ble feil denne gangen også. Anonymkode: 69bc7...818
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #3 Skrevet 12. januar 2023 Ja der er det. Jeg skjønner at de trekker men her er samme lønn hva mnd så hvordan de for høyere beløp lurer jeg på Anonymkode: 7e0dc...7fd
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #4 Skrevet 12. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja, det er det man må gjøre. Jeg ville ringt dem (namsmannen vel, som gjør lønnstrekk?) og spurt nøyaktig hva du skal sende inn og spurt hvem du skal sende mailen til. Rett saksbehandler, for eksempel. Har en slektning som hadde lønnstrekk i lang tid før. Han opplevde stadig at de trakk feil, og måtte stadig vekk sende inn papirer på nytt. De så ut til å "miste" papirene hele tiden. Sinnsykt slitsomt å aldri vite hvor mye de ville trekke deg, og om det ble feil denne gangen også. Anonymkode: 69bc7...818 Derfor er det beste utgangspunktet å betale hver regning i tide. Evt før det går så langt som til utleggstrekk hos namsmannen. Anonymkode: bcf31...19a
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #5 Skrevet 12. januar 2023 Namsmannen? Ja du må kontakte dem og sende inn info om lønn og utgifter med dokumentasjon. Anonymkode: 43501...346
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #6 Skrevet 12. januar 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Når de trekker for mye kan man da sende inn Mail om at det er feil. legge ved lønnslipp og sånn så justerer de ? De har tatt utgangspunkt i høyere lønn enn jeg har Anonymkode: 7e0dc...7fd Du sender inn en klage som beskrevet i brevene du har fått tilsendt, til neste gang gjør du som også beskrevet i brevene du fikk før forretningen ble avholdt. Nemlig sender inn dokumentasjon på lønn/utgifter. Hvis ikke så blir det tatt en gjennomsnittlig lønn av de tre siste mnd, beregnet via skatteetaten. Anonymkode: d4d8e...80a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå