AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #1 Skrevet 12. januar 2023 Klarte å støvsuge opp en strømpe ... Noen som aner hvor den ender opp? Eller er den forsvunnet? Forsvant også noe LEGO i støvsugeren andre dagen ... Anonymkode: 4adda...a7c
Hecker Skrevet 12. januar 2023 #2 Skrevet 12. januar 2023 Klarte å støvsuge opp en strømpe ... Noen som aner hvor den ender opp? Eller er den forsvunnet? Forsvant også noe LEGO i støvsugeren andre dagen ... Vil anta det ligger i søppelet/beholder Men den har eg aldri tømt ... Den er jo gigantisk (40-50 liter ish) og jeg støvsuger bare ca 1 gang i måneden med sentralstøvsuger, syns det er et herk hele greien. Ellers tas det meste med robotstøvsuger som har en poseløs ladestasjon og tømmestasjon i ett, så den suger opp alt av kattehår osv. Jeg tror aldri den kan ha blitt tømt ...
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #3 Skrevet 12. januar 2023 Hvor mange innlegg skal du lage om det her? Klarer ikke ta innlegget seriøst. Hvor den ender opp? Virkelig?🤦♀️ Anonymkode: 4d631...467 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #4 Skrevet 12. januar 2023 Du finner igjen både legoen og sokken om du vil. Er du over 15? Anonymkode: 9a86f...19b 2
Hecker Skrevet 12. januar 2023 #5 Skrevet 12. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du finner igjen både legoen og sokken om du vil. Er du over 15? Anonymkode: 9a86f...19b Hvorfor spør du om det?
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #6 Skrevet 12. januar 2023 Hecker skrev (1 minutt siden): Hvorfor spør du om det? bare lurer på om du klarer å avgjøre om det er en sentralstøvsuger eller annen støvsuger? Uansett så er det lett å finne igje tingene du savner. Krever bare mer arbeid om det er sentralstøvsuger Anonymkode: 9a86f...19b 2
Maskinfører Skrevet 12. januar 2023 #7 Skrevet 12. januar 2023 Åpne støvsuger,n da og sprette påsan ? selv benytter jeg grov støvsuger uten pose Kan anbefale en sånn støvsuger bestemor hadde med håndtak og utvendig tøypose 1
Hecker Skrevet 12. januar 2023 #8 Skrevet 12. januar 2023 Maskinfører skrev (Akkurat nå): Åpne støvsuger,n da og sprette påsan ? selv benytter jeg grov støvsuger uten pose Kan anbefale en sånn støvsuger bestemor hadde med håndtak og utvendig tøypose Det er ikke pose. Det er bare en beholder i veggen/i bøttekottet men eg aner jo ikke om det har sittet seg fast. Men gjør det noe? Bryr meg pent lite egentlig. Har 3 robotstøvsugere som går 2 ganger daglig og de tømmes i søpla cirka en gang pr mnd ... Katten elsker de og liker å sitte oppå den ... Kalles jo cat-taxi for en grunn. 1
Hecker Skrevet 12. januar 2023 #9 Skrevet 12. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): bare lurer på om du klarer å avgjøre om det er en sentralstøvsuger eller annen støvsuger? Uansett så er det lett å finne igje tingene du savner. Krever bare mer arbeid om det er sentralstøvsuger Anonymkode: 9a86f...19b Det går inn i veggen. Så vidt jeg vet er det en sentralstøvsuger. Altså selve slange stappes på et høl i veggen Forøvrig,,, tror det blir mye gris så skal heller ta å sjekke en dag eg har søppelbøtten tilgjengelig. Evt så bare tømmer eg det utover, tar det som eg vil ha og suger opp resten og så dumpes løst i søppelspann
Maskinfører Skrevet 12. januar 2023 #10 Skrevet 12. januar 2023 Hecker skrev (Akkurat nå): Det er ikke pose. Det er bare en beholder i veggen/i bøttekottet men eg aner jo ikke om det har sittet seg fast. Men gjør det noe? Bryr meg pent lite egentlig. Har 3 robotstøvsugere som går 2 ganger daglig og de tømmes i søpla cirka en gang pr mnd ... Katten elsker de og liker å sitte oppå den ... Kalles jo cat-taxi for en grunn. Å sentralstøvsuger ja 2 klemmer som må løftes opp da sånn at du får delt den nei da må du prøve den da suger den gjør det jo ikke no ja katten min liker også og sitte oppå robotstøvsuger,n
newman01 Skrevet 12. januar 2023 #12 Skrevet 12. januar 2023 Du må kjøpe sentralstøvsuger med 5G. Da kan støvsugeren sende støvet direkte til gjenvinningsstasjonen Husk forresten å bytte støvsugerpose på sentralstøvsugeren. Tenk på alle edderkoppene som kan bo nedi der i mørket med matrester og koselig støv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå