Gjest Gjesta Skrevet 26. oktober 2002 #1 Del Skrevet 26. oktober 2002 Nå begynner det bli fryktelig irriterende med disse fjortisgjestene... http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...p=141535#141535 Ødelegger så veldig mye av moroa..og for de som faktisk lurer på noe kan jo bli opplevd og ikke bli tatt seriøst.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. oktober 2002 #2 Del Skrevet 26. oktober 2002 Det kan jo hende at personen bare har skrevet feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. oktober 2002 #3 Del Skrevet 26. oktober 2002 joa..men det var bare et eksempel av MANGE den siste uken ;/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 26. oktober 2002 #4 Del Skrevet 26. oktober 2002 Jeg er VELDIG enig med deg Jasmin!!! Det kalles KVINNEGUIDEN, vis meg en kvinne under 20. Det må da gå ann å lage et eget "jenteforum" hvor fjortisene kan være? Ble kanskje litt feil i forhold til de mennene som er her, men de fleste er i allefall voksne og reflekterte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 26. oktober 2002 #5 Del Skrevet 26. oktober 2002 Har slettet tråden, den så ikke særlig seriøs ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. oktober 2002 #6 Del Skrevet 26. oktober 2002 Har slettet tråden, den så ikke særlig seriøs ut. bra..jeg har en mistanke om at det er en og samme fjortis som står bak alle disse jalla innleggene..ser slik ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gry Skrevet 27. oktober 2002 #7 Del Skrevet 27. oktober 2002 Periodevis opplever vi slike innlegg. Heldigvis går det som regel over av seg selv - da de etter en stund blir slettet og personene bak ikke får ønsket respons. Fortsett å tipse oss om innlegg dere finner useriøse, vi klarer ikke være alle steder hele tiden, men fjerner de alltid så fort vi blir klar over dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå