Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid i uke 28+4, vært innlagt pga falske rier. De fant ut at jeg hadde uvi som jeg fikk antibiotika for, men de funket dårlig. Fikk falske rier igjen idag veldig hyppig å måtte inn til føden igjen. Det så fint ut, men de fant ut at jeg hadde feber på 38.0. Er ikke det et tegn på at uvi har komt seg til nyrene, har også vondt i ryggen/sidene av ryggen. Kan ikke det være farlig for baby? Fikk nye antibiotika idag som jeg skal starte med i morgen Amoxicillin Mylan 500mg, har noen erfaring med disse tablettene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Idaaaa skrev (3 timer siden):

Jeg er gravid i uke 28+4, vært innlagt pga falske rier. De fant ut at jeg hadde uvi som jeg fikk antibiotika for, men de funket dårlig. Fikk falske rier igjen idag veldig hyppig å måtte inn til føden igjen. Det så fint ut, men de fant ut at jeg hadde feber på 38.0. Er ikke det et tegn på at uvi har komt seg til nyrene, har også vondt i ryggen/sidene av ryggen. Kan ikke det være farlig for baby? Fikk nye antibiotika idag som jeg skal starte med i morgen Amoxicillin Mylan 500mg, har noen erfaring med disse tablettene?

Det pleier å gå veldig fort fra man får behandling, maks et døgn, til det virker. Det er bare viktig at du er i dialog med dem om noe endrer seg! Bra de vet du har feber. Antar du har vært på kontroll, og de vet du har vondt i ryggen også? Når det er sagt, jeg hadde sykt vondt i ryggen bak, som om jeg hadde uvi / nyrestein, og det var babyen som trykket på urinlederne. 

Anonymkode: 5b963...758

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...