Gå til innhold

Silikon og brystløft for å gjøre partner fornøyd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen andre som har operert eller vurderer å operere puppene for at partner skal bli mer fornøyd med utseendet ditt?

Har dere menn opplevd å bli mer tent på dama etter en slik operasjon?

Jeg ønsker meg egentlig ikke større pupper, men jeg ønsker et brystløft med små innlegg for å få pupper som en "20-åring" da jeg vet det er den looken samboeren min tenner på. Jeg hater kroppen min og puppene mine spesielt (har født og ammet to barn...), men er veldig redd for komplikasjoner, bivirkninger og stygge arr.

Anonymkode: eaaff...ab8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei! Jeg er god nok akkurat som jeg er, kropp og ansikt viser alderen min og livet mitt. Om partneren min hadde hatt et problem med det, er det hens problem. Hen får jobbe med det, eller velge meg bort. Er hen med meg, er hen med meg akkurat slik jeg er.

Anonymkode: bc02e...9c7

• Liker 9
Skrevet

Hvorfor i alle dager skal man ødelegge kroppen for å gjøre en potensiell partner fornøyd?.

Anonymkode: ce702...8de

• Liker 12
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det noen andre som har operert eller vurderer å operere puppene for at partner skal bli mer fornøyd med utseendet ditt?

Har dere menn opplevd å bli mer tent på dama etter en slik operasjon?

Jeg ønsker meg egentlig ikke større pupper, men jeg ønsker et brystløft med små innlegg for å få pupper som en "20-åring" da jeg vet det er den looken samboeren min tenner på. Jeg hater kroppen min og puppene mine spesielt (har født og ammet to barn...), men er veldig redd for komplikasjoner, bivirkninger og stygge arr.

Les om silikonsyke (brast implant illness) på nett og sjekk ut den norske Facebook siden om tema. Det var nok til å skremme meg bort fra tanken ihvertfall.

Anonymkode: 53d5e...19c

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Nei. Liker han ikke meg som jeg er, så er han ikke noe for meg. 

Anonymkode: d82b0...09d

• Liker 8
Skrevet

Du mener ikke seriøst at du skal gjøre inngrep i kroppen din for at partneren din skal være fornøyd? Greit nok om du blir mer fornøyd med det, men det er en helt annen problemstilling.

• Liker 7
Skrevet

Har din partner bedt deg om dette? Eller er det noe som kommer fra deg selv?

Om det er det første - så be vedkommende dra til helvette.

Om det er nummer to - så bør du jobbe med selvfølelsen din. 

Anonymkode: 246d2...dbd

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Han hørtes overfladisk ut. 

Anonymkode: ec671...0e6

• Liker 3
Skrevet

Hvis du hater kroppen din som den er, hvorfor skriver du at silikon er for å gjøre partner fornøyd i tittelen på innlegget? Hvis du ønsker å endre kroppen din så trenger du ikke skylde på han.

Anonymkode: f0b8e...1a1

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde en kjæreste (jeg var 19), som spurte meg om å forstørre puppene mine.. Sa tvert nei da også. 

Så nei, jeg legger meg ikke under kniven for at en partner skal bli "mer fornøyd" med min kropp. 

• Liker 2
Skrevet

Men kjære deg....😔 Du fortjener da en mann som liker, og tenner på deg akkurat sånn som du er! La puppene være, la de henge og slenge...og finn deg en mann som begjærer deg som du er naturlig!

• Liker 4
Skrevet

Kjære deg søster du må ikke gjøre noe så ekstremt med kroppen din bare fordi mannen din tenner på 20 åringer! Det er han det er noe skrudd med da! 

Silikon og saltvannsinnlegg kan gjøre en kronisk syk og ufør, narkose er risikabelt og du vil ha intens smerte. Kroppen din vil prøve å støte fremmedlegemene fra seg og utløse autoimmun respons som også kan medføre autoimmun sykdom. 

Å gi så mye penger til en hvit mann med forskrudd kvinnesyn som leder klinikken for å blidgjøre en annen mann med forskrudd kvinnesyn må du ikke finne på!

Anonymkode: 4cb0f...5b9

• Nyttig 3
Skrevet

At dere gidder.

Åpenbar trolletråd😂

Anonymkode: 503fb...b90

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

At dere gidder.

Åpenbar trolletråd😂

Anonymkode: 503fb...b90

Kjære vene. Diskusjonsforum = diskutere ulike problemstillinger. TOTALT irrelevant om hi er sant eller ikke. Slutt å avspore tråder med spekulasjoner om det er trolling eller ikke. 

Anonymkode: da9bb...849

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Ikke for å gjøre min partner fornøyd nei, men om jeg selv føler et ønske om å gjøre et slikt inngrep bruker jeg ikke en kalori på å dvele ved det. 
Etter ett barn har puppene mine gått fra å være det jeg likte best med meg selv, til å være helt ok. Dersom neste barn gir en like stor endring til det verre igjen, og jeg hater dem, skal de fikses på en eller annen måte. Ikke noe drastisk, vil bare ha dem tilnærmet slik de var 🤷‍♀️
Heldigvis har jeg en mann som liker meg som jeg er, men samtidig støtter meg dersom jeg selv føler behov for å gjøre noen små korrigeringer.

Skrevet

Jeg ville ikke gjort det for mannen sin skyld, nei. Hvis du selv har veldig lyst så er det noe annet. Jeg har heldigvis en mann som liker meg som jeg er, men etter to keisersnittet er jeg veldig misfornøyd med magen, så jeg vurderer å fikse på det etterhvert. Men det er for min egen skyld. 

Anonymkode: da9bb...849

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvis du hater kroppen din som den er, hvorfor skriver du at silikon er for å gjøre partner fornøyd i tittelen på innlegget? Hvis du ønsker å endre kroppen din så trenger du ikke skylde på han.

Anonymkode: f0b8e...1a1

Han er grunnen til at jeg hater kroppen min. Var ikke akkurat superfornøyd før, men ting han har gjort har endret mitt syn fullstendig.

• Hjerte 4
Skrevet

Jeg tror ikke dette er en "trolletråd", og jeg tror det er mange som har gjort dette og andre ting for å gjøre partner fornøyd. Det er ikke stuerent å si dette på KG.

Anonymkode: f76e1...116

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Han er grunnen til at jeg hater kroppen min. Var ikke akkurat superfornøyd før, men ting han har gjort har endret mitt syn fullstendig.

Jeg ville ikke prøvd å blidgjøre ham. Jeg ville reist fra ham. Kanskje til og med rett inn på Krisesenteret, om det var riktig. Han driver med psykisk mishandling denne mannen, slår han deg også? 

Anonymkode: c92c6...b48

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...