AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #1 Skrevet 11. januar 2023 Fikk ingenting av han,tenkte han skulle kjøpe en blomst eller skrive et kort noe. Jeg forventer virkelig ikke mye. Tenker også på barna at de får en vane å gi sine foreldre gave på burdagen sin. Han har vært slik siden jeg kan huske. Før vi giftet oss var han mer oppmerksom. Tok det opp med han ikveld hvorfor han ikke gjør noe,han blir irritert sier at han hadde tenkt men glemte at han glemmer slikt. Så er han stille resten av kvelden. Kjenner meg såret egentlig det er koselig å få en blomst,noe for å bli verdsatt. Føler meg sikkelig dritt,han ødelegger hvert år av bursdagen min. Anonymkode: 07865...8cc 10 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #2 Skrevet 11. januar 2023 Veldig dårlig gjort. Vil du være sammen med en så usympatisk mann ? Anonymkode: b3675...25d 18
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #3 Skrevet 11. januar 2023 Verdsetter han deg resten av året da? Anonymkode: b386e...676 5
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #4 Skrevet 11. januar 2023 Trist rett og slett. Hvis mønsteret går igjen gjennom hele året så finner du en mye finere mann som kan gjøre stas på deg på dagen din i tillegg til å bry seg de andre dagene også. Anonymkode: 430f6...082 7 2 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #5 Skrevet 11. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Veldig dårlig gjort. Vil du være sammen med en så usympatisk mann ? Anonymkode: b3675...25d Du vet ingenting om hvordan han er som person. Klassisk KG, total dømming av en person ut fra én liten faktabit. Min mann glemmer også bursdager, for ham er de ikke viktige i det hele tatt - han glemmer også sin egen. Men han viser meg at han verdsetter meg mange andre dager i året. Anonymkode: b386e...676 8
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #6 Skrevet 11. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Verdsetter han deg resten av året da? Anonymkode: b386e...676 Kan ikke si det. Kan ikke huske sist han gjorde noe for meg. Tar meg for gitt egentlig. Anonymkode: 07865...8cc 9
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #7 Skrevet 11. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du vet ingenting om hvordan han er som person. Klassisk KG, total dømming av en person ut fra én liten faktabit. Min mann glemmer også bursdager, for ham er de ikke viktige i det hele tatt - han glemmer også sin egen. Men han viser meg at han verdsetter meg mange andre dager i året. Anonymkode: b386e...676 Fikk gratulasjon om morningen. For meg er der viktiger at barna ser og kanskje han lager en tradisjon å gi mamma gave på bursdagen hennes. Han gauler bare at han kan ikke forandre at han glemte og at jeg skal tenke på dette en evighet. Jeg er såret og skuffet Anonymkode: 07865...8cc 3
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #8 Skrevet 11. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan ikke si det. Kan ikke huske sist han gjorde noe for meg. Tar meg for gitt egentlig. Anonymkode: 07865...8cc Uff. Så det handler kanskje egentlig ikke om bursdagen i seg selv da, mer hele samlivet? Anonymkode: b386e...676
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #9 Skrevet 11. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Trist rett og slett. Hvis mønsteret går igjen gjennom hele året så finner du en mye finere mann som kan gjøre stas på deg på dagen din i tillegg til å bry seg de andre dagene også. Anonymkode: 430f6...082 Eksen min som var en dritt ellers gjorde alltid noe på min bursdag. Anonymkode: 07865...8cc 3
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #10 Skrevet 11. januar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Veldig dårlig gjort. Vil du være sammen med en så usympatisk mann ? Anonymkode: b3675...25d Hjelpes! AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Trist rett og slett. Hvis mønsteret går igjen gjennom hele året så finner du en mye finere mann som kan gjøre stas på deg på dagen din i tillegg til å bry seg de andre dagene også. Anonymkode: 430f6...082 Hjelpes! Er det mulig?? Man driter i barna fordi man ikke fikk blomster på bursdagen? Er det rart det er krig?? Anonymkode: 5f939...c80 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #11 Skrevet 11. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Uff. Så det handler kanskje egentlig ikke om bursdagen i seg selv da, mer hele samlivet? Anonymkode: b386e...676 Mulig det. Jeg vet ikke er bare sikkelig lei meg på min dag. Har begynt å hate bursdagen min fordi jeg vet han ikke kjøper noe og jeg blir skuffet og griner. Anonymkode: 07865...8cc 8
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #12 Skrevet 11. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du vet ingenting om hvordan han er som person. Klassisk KG, total dømming av en person ut fra én liten faktabit. Min mann glemmer også bursdager, for ham er de ikke viktige i det hele tatt - han glemmer også sin egen. Men han viser meg at han verdsetter meg mange andre dager i året. Anonymkode: b386e...676 Enig! Samme her! ——— Jeg er kvinne, og for min del er jeg glad for mannen ikke bryr seg så mye, fordi jeg bryr meg fint lite om slike ting. Det som skremmer meg er at folk råder TS til å finne en annen, forlate barn osv mot blomster på bursdagen….. Jeg blir rystet og forstår meg ikke på disse småegoistiske mødrene som hyler etter oppmerksomhet! Anonymkode: 5f939...c80 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #13 Skrevet 11. januar 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Fikk ingenting av han,tenkte han skulle kjøpe en blomst eller skrive et kort noe. Jeg forventer virkelig ikke mye. Tenker også på barna at de får en vane å gi sine foreldre gave på burdagen sin. Han har vært slik siden jeg kan huske. Før vi giftet oss var han mer oppmerksom. Tok det opp med han ikveld hvorfor han ikke gjør noe,han blir irritert sier at han hadde tenkt men glemte at han glemmer slikt. Så er han stille resten av kvelden. Kjenner meg såret egentlig det er koselig å få en blomst,noe for å bli verdsatt. Føler meg sikkelig dritt,han ødelegger hvert år av bursdagen min. Anonymkode: 07865...8cc Du bør reise bort og feire når du ha bursdag. Anonymkode: 5cdae...aac 2 2
PM75 Skrevet 11. januar 2023 #14 Skrevet 11. januar 2023 Mitt forslag: ta tak i feiring av dagen selv og lag det til en artig dag sammen med barna og inviter fler familie og venner. Lag kake sammen, kjøp deg en bukett blomster, si til barna at mamma fortjener masse klemmer i bursdagsgave ❤️ 3 2 4
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #15 Skrevet 11. januar 2023 PM75 skrev (1 minutt siden): Mitt forslag: ta tak i feiring av dagen selv og lag det til en artig dag sammen med barna og inviter fler familie og venner. Lag kake sammen, kjøp deg en bukett blomster, si til barna at mamma fortjener masse klemmer i bursdagsgave ❤️ Jeg gjør det neste år. Jeg har 2 sønner og ønsker ikke de skal få hans egenskap når det gjelder dette. Takk for gode råd. Anonymkode: 07865...8cc 5 9
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #16 Skrevet 11. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Enig! Samme her! ——— Jeg er kvinne, og for min del er jeg glad for mannen ikke bryr seg så mye, fordi jeg bryr meg fint lite om slike ting. Det som skremmer meg er at folk råder TS til å finne en annen, forlate barn osv mot blomster på bursdagen….. Jeg blir rystet og forstår meg ikke på disse småegoistiske mødrene som hyler etter oppmerksomhet! Anonymkode: 5f939...c80 Jeg tar ikke det til meg. Jeg forlater ikke han pga dette,men det er sårt hvertfall når han ikke bryr seg noe om å gjøre det godt igjen. Anonymkode: 07865...8cc 1 3
Fjaselina Skrevet 11. januar 2023 #17 Skrevet 11. januar 2023 (endret) Kanskje du skal bestemme at din bursdag betyr middag på restaurant. Og det er lite romantisk, men kanskje nødvendig, å minne han på bursdagen eit par dagar før. Ver tydelig på at du forventer gåve eller blomster eller eit eller anna;) Endret 11. januar 2023 av Fjaselina 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #18 Skrevet 11. januar 2023 Skjønner du blir såret.. Har hatt to menn i mitt liv som var litt sånn. Den ene studerte bursdagskortene jeg fikk og sa har du bursdag ja?!?! Den andre han gratulerte meg aldri på dagen min å ingen gaver. Da det var slutt fikk jeg mld om gratulasjon og at han hadde gave til meg. Idiot!! Jeg svarte ikke. Da var det nok!! Anonymkode: 206ce...04f
Forundret.. Skrevet 11. januar 2023 #19 Skrevet 11. januar 2023 Her driter vi egentlig i hverandres (altså oss voksnes) bursdager men har etter at barna kom til verden markert dagen, for barnas skyld siden de synes at det er så stas med både kortlaging, gave og kake.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #20 Skrevet 11. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg gjør det neste år. Jeg har 2 sønner og ønsker ikke de skal få hans egenskap når det gjelder dette. Takk for gode råd. Anonymkode: 07865...8cc Et lite tilleggsforslag…sett av litt penger hver mnd og kjøp bursdagsgave til deg selv fra barna👏👏 Anonymkode: 30561...543 1 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå