AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #1 Skrevet 11. januar 2023 Hei! Jeg fikk nesten nettopp vite at jeg er gravid. Men saken er at jeg har piercinger i begge brystene, og jeg er litt usikker på om det er nok tid for at de skal gro igjen på et svangerskap? Vil jo gjerne at de skal klare å gro igjen, men det er vel ikke mulig på så kort tid? Og kommer melka til å sprute overalt? hilsen meg Anonymkode: b623c...77e
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #2 Skrevet 11. januar 2023 Jeg hadde piercing selv, tok dem ikke ut før ca 1 mnd før termin. Burde sikkert gjort det før men krysset aldri hode mitt av en eller annen grunn. Har ikke hatt problemer med amming, den ene brystvorten kommer det melk ut fra selve piercing hullet men den andre gjør det ikke. Merker ikke noe forskjell på baby forhold til amming på de to ulike brystene!:) vet ikke om det er helt grodd, har ikke testet med noen av dem for å sjekke. Anonymkode: 548d0...611
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #3 Skrevet 11. januar 2023 Det kommer jo an på hvor lenge du har hatt dem. Jeg tok ut mine etter jeg hadde hatt dem i ca 8 måneder, og jeg så ikke hullene lenger etter bare et par dager. Anonymkode: 0e349...348
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå