Gjest In love.... Skrevet 16. desember 2005 #1 Skrevet 16. desember 2005 hei, jeg og sambo har bodd sammen i et halt år snart, og vi ble sammen i forgårds. Hvordan skal jeg si til han jeg er forelska/elsker han?? Takk!
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2005 #2 Skrevet 16. desember 2005 du må bare si det til han ikke noe å være redd for det går så greit
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2005 #3 Skrevet 16. desember 2005 Jeg tør ikke....... men kanskje han skal få det i julepakke av meg? Jeg er jo student å tjener ikke penger, så det kunne jo vært fint.
Gjest Jalileh Skrevet 16. desember 2005 #4 Skrevet 16. desember 2005 Jeg tør ikke....... men kanskje han skal få det i julepakke av meg? Jeg er jo student å tjener ikke penger, så det kunne jo vært fint. ← Ja. sånt er uansett alltids søtt. Hvorfor tør du ikke da?
Gjest Gjest Skrevet 16. desember 2005 #5 Skrevet 16. desember 2005 Hvis dere ble sammen i forgårs så vet han vel at du er forelsket i ham? Og jeg tror du bør være veldig forsiktig med å si at du elsker ham allerede, han kan lett bli litt skremt av sånt. Kan du ikke bare gi ham en romatisk julegave? Feks noen sjokoladehjerter (de selger noen fine på Meny tror jeg). Ta det med ro, du kommer til å være modig nok til å si det du vil si når tiden er inne
Malama Skrevet 16. desember 2005 #6 Skrevet 16. desember 2005 Dere har bodd sammen i et halvt år. Dere ble sammen i forgårs. (merkelig kombinajson, kanskje?) Og du tør ikke fortelle ham at du er forelska? Hvorfor er det er dere sammen om det ikke er fordi dere er forelska? Jeg ville da tro han vet det?
Nelle Skrevet 16. desember 2005 #7 Skrevet 16. desember 2005 Hvis man har blitt kjærester er det vel naturlig at man er forelska? Hva mener du med at du er forfalska? (eller er det en skrivefeil, eller har jeg lest feil?
Nelle Skrevet 16. desember 2005 #8 Skrevet 16. desember 2005 Hvis man har blitt kjærester er det vel naturlig at man er forelska? Hva mener du med at du er forfalska? (eller er det en skrivefeil, eller har jeg lest feil? ← Ok - det må være en skrivefeil OG jeg som leste feil. Jeg så nå at det stod "foralska" og ikke "forfalska". Foralska må være skrivefeil for forelska. Etter min mening er det helt naturlig at man er forelska i kjæresten sin, og det bør ikke være noe problem å si dette til han/henne. Sterkere uttrykk som "å elske" er det noen som ønsker å vente litt med å bruke, nettopp fordi noen kan bli litt skremt av det.
Gjest Embla s Skrevet 16. desember 2005 #9 Skrevet 16. desember 2005 Dere har bodd sammen i et halvt år. Dere ble sammen i forgårs. (merkelig kombinajson, kanskje?) Og du tør ikke fortelle ham at du er forelska? Hvorfor er det er dere sammen om det ikke er fordi dere er forelska? Jeg ville da tro han vet det? ← De bor sikkert i kollektiv eller deler leilighet Men :klø: tror du ikke han regner med at du er forelska siden du har lyst til å være kjærest med ham?
Gjest Pet Skrevet 16. desember 2005 #10 Skrevet 16. desember 2005 (endret) Dere gjør det i motsatt rekkefølge av alle andre - først flytter dere sammen, så blir dere sammen og så blir dere forelska! Vel, han må vel ha fått et hint om at du er forelsket i ham, hvordan klarte dere å bli sammen ellers? Og du må ikke si til ham at du er forelsket heller! Endret 16. desember 2005 av Pet
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 16. desember 2005 #11 Skrevet 16. desember 2005 dette var da litt av en historie også. :grine2: har dere aldri snakket om dette før...i det hele tatt?
Malama Skrevet 16. desember 2005 #12 Skrevet 16. desember 2005 De bor sikkert i kollektiv eller deler leilighet Men :klø: tror du ikke han regner med at du er forelska siden du har lyst til å være kjærest med ham? ← Sikkert, men jeg trodde ikke man kalte folk man bodde i kollektiv med for "sambo". Men noen gjør kanskje det. Men ja, de fleste pleier jo å tro at noen er forelska når de vil være sammen da. Så jeg ville jo tro han skulle ha fått et hint en plass på veien.
hecuba Skrevet 16. desember 2005 #13 Skrevet 16. desember 2005 Ta løpefart, hopp i armene hans og si: "jeg elsker deg! Jeg er så forelska i deg!" De fleste forelska damer blir jo helt surrete i hodet, så sannsynligheten for at han tror deg er jo ganske stor. Dessuten er det morsomt og romantisk.. Hehe.. Er sånt jeg gjør da. Går jo an å gjøre det mer seriøst..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå