Ladyen Skrevet 16. desember 2005 #1 Skrevet 16. desember 2005 ...teksten til Queen Bees cd "From the Fountain" ? Kan noen av dere hjelpe meg der, tro ? Den er knallfin. Anbefales varmt til alle dem som liker et velklingende knippe damestemmer, som synger ditto sanger.
Ladyen Skrevet 18. desember 2005 Forfatter #2 Skrevet 18. desember 2005 (endret) Hmm. Denne forsvant så fort nedover i rekkene at jeg tror jeg vil hjelpe den opp litt igjen. Kanskje noen som kan hjelpe i dag ? Vet jo aldri... Endret 18. desember 2005 av Elmaand
Ladyen Skrevet 18. desember 2005 Forfatter #4 Skrevet 18. desember 2005 Takk for hjelp, Towelie. Fant i alle fall en liten håndfull der og en mengde annet brukbart. Synd at QB ikke har lagt ved tekst-hefte. Jeg får bare lete videre...
Gjest Virvel Skrevet 18. desember 2005 #5 Skrevet 18. desember 2005 (endret) Bruk google eller en annen søkemotor, søk på sangtittel + artist + lyrics. Hvis du skriver sangtittelen i anførselstegn "..." søker du på den nøyaktige frasen i stedet for enkeltord, forresten. Endret 18. desember 2005 av Virvel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå