Ugle123 Skrevet 11. januar 2023 #1 Skrevet 11. januar 2023 Oppdaget (bedre å si husket) nå i seprasjonstiden, at eksen mens vi var gift fikk en megler til å fjerne mitt navn fra kjøpekontrakten gjennom at megler sendte en mail og fikk min bekreftelse. Han har truet med å bruke dette mot meg i skifteoppgjøret. Jeg var så svak (dum) at jeg svarte ja på meglers mail, men da var jeg i en dyp depresjon og veldig lagt psykisk nede så jeg ikke klarte å analysere. Altså under stor psykisk vold og utpressing. Ikke politianmeldt 😱😱 Før jeg involverer advokat: 1. Er en mail nok til å slette en eier fra kjøpekontrakten? Hvis ikke, hva mer/søknader/prosedyre trengs? 2. Hørt at har en ikke politianmeldt, har en ingen sjans. Noen med erfaringer?😓 3. Hvordan kan jeg forsvare meg i en ev.rettsak? Hva kan jeg si??? for å overtale dommer til å forstå at dette skjedde under psykisk vold da jeg ikke har politianmeldt? Kom med gode påstander og annet fra regler rundt dette....selv fra den lille beskrivelsen her, så vurderer jeg de selv. Takk 💜 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #2 Skrevet 11. januar 2023 Kan ikke forstå at en mail kan være nok han kan jo ha svart på den tom. Anonymkode: e9924...bbe 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #3 Skrevet 11. januar 2023 Signerte du kontrakten? Sjekk grunnboken på seeinendom.no. Dersom dere er gift har dere uansett felleseie dersom boligen ble kjøpt under samlivet. Anonymkode: f1e5e...ce9 3
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #5 Skrevet 11. januar 2023 Tråden stenges snart pga manglende overskrift. Anonymkode: 73c1b...b43
_popcorn_ Skrevet 12. januar 2023 #6 Skrevet 12. januar 2023 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. _popcorn_, adm
Anbefalte innlegg