AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #1 Skrevet 11. januar 2023 Kjæresten og jeg har vært i et forhold sammen siden vi var 20 år, nå er vi 25 år. Jeg har alltid slitt med tankene mine rundt forholdet, mye fordi vi i begynnelsen hadde en turbulent periode, og jeg i senere tid har forsøkt å komme over noen hendelser fra den turbulente perioden. Jeg er nå over alle hendelser, kjæresten er blitt en bedre kjæreste enn han noen gang har vært og forholdet er bedre enn det noen gang har vært. Jeg sliter likevel med tankene mine rundt forholdet. I det ene sekundet orker jeg ikke personligheten hans, syns ikke han er attraktiv, savner flørting og sommerfugler, og lurer faktisk på om jeg skal tilbringe testen av livet med han. I det andre sekundet elsker jeg personligheten hans, syns han er kjempekjekk, får sommerfugler i magen av han og er faktisk som nyforelsket igjen. Vi bor ikke sammen, har avstandsforhold. I det ene sekundet er jeg likegyldig til når møte med han han og er likegyldig til å flytte inn med han. I det ene sekundet savner jeg han, gleder jeg meg til å møte han, og gleder meg til vi kan flytte inn med han. Jeg blir seriøst gal av mine egne tanker. Jeg lurer noen som har opplevd lignende? Anonymkode: 5097d...f4e
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #2 Skrevet 11. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi bor ikke sammen, har avstandsforhold. I det ene sekundet er jeg likegyldig til å møte han og er likegyldig til å flytte inn med han. I det andre sekundet savner jeg han, gleder jeg meg til å møte han, og gleder meg til jeg kan flytte inn med han. Anonymkode: 5097d...f4e
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #4 Skrevet 12. januar 2023 Usikkerhet = nei. Bare ja er ja. Anonymkode: e5771...d31
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #5 Skrevet 12. januar 2023 Helt normalt å ha tanker og dine tanker er ikke unormale. Det skulle da bare mangle. Et forhold uten tanker er et tankeløst forhold og på grensen til et meningsløst forhold. Husk at det motsatte av kjærlighet er ikke hat, men likegyldighet. Anonymkode: 90d02...d86
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #6 Skrevet 12. januar 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Usikkerhet = nei. Bare ja er ja. Anonymkode: e5771...d31 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Helt normalt å ha tanker og dine tanker er ikke unormale. Det skulle da bare mangle. Et forhold uten tanker er et tankeløst forhold og på grensen til et meningsløst forhold. Husk at det motsatte av kjærlighet er ikke hat, men likegyldighet. Anonymkode: 90d02...d86 Se slike motstridende svar forvirrer meg skikkelig😭 Anonymkode: 5097d...f4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå