AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #1 Skrevet 11. januar 2023 Hei! Det er nå slik at jeg holder på med ei og vi kommer mest sannsynlig til å bli sammen veldig snart. Hun er perfekt på alle mulige måter, naturlig pen, classy stil, får mange lange blikk på gata (kunne sikkert fått hvem som helst), brunette, smart, godt oppdratt og pent smil. Men... Problemet er at denne dama ikke vil svelge. Hun kan få det i munn, men da må hun gå og spytte det ut med en gang. Damer som vet om det fins noen triks for å begynne å "like" å svelge, eller å "lære" seg å svelge? Jeg har et godt kosthold, hverken røyker eller snuser, og det er flere som har likt å svelge tidligere, så det kan ikke være at spermen min smaker verre enn det bør gjøre. Det er noe med dama, jeg har ikke prøvd å overtale henne enda, men før jeg gjør det vil jeg gjerne høre noe klokt fra dere her på forumet. Det at hun svelger er ganske viktig for meg, så det kommer mest sannsynlig til å føre til en liten affære på si slash en annen munn å komme i, og bare tanken på det smerter meg, for jeg vil egentlig ikke være utro. Jeg høres kanskje greit egoistisk ut, men sånn er jeg, og jeg vil ikke ha noen prekner om at jeg bør skjerpe meg og "leve med det". Jeg vil ha råd og tips til hvordan å få dama til å svelge. Anonymkode: 96e62...aaa
visp Skrevet 11. januar 2023 #2 Skrevet 11. januar 2023 Blande det med litt syltetøy? Eller leverpostei (som er et kjent triks for å få i pusekatten p-pillene sine). 9 2 7
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #3 Skrevet 11. januar 2023 😂😂😂😂 lykke til sier jeg bare. Det finnes ingen gode råd i ditt tilfelle, ikke på kg eller noen andre steder. Anonymkode: 7f5a1...7c8 9 3
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #4 Skrevet 11. januar 2023 visp skrev (Akkurat nå): Blande det med litt syltetøy? Eller leverpostei (som er et kjent triks for å få i pusekatten p-pillene sine). Foruten om dette så klart🤦♀️ at jeg ikke tenkte på det 😂😂😂 Anonymkode: 7f5a1...7c8 1 1
SlemUlv Skrevet 11. januar 2023 #5 Skrevet 11. januar 2023 Løsning: Ikke bli sammen med henne. Respekt hennes grenser. 23 7
Wilma89 Skrevet 11. januar 2023 #6 Skrevet 11. januar 2023 (endret) Tenker at hvis det er så viktig for deg, så bør du være ærlig å si det. Hvis hun er så fantastisk som du sier bør hun få valget om å gå videre. Hvis det er sånn du er, så bør hun vell får vite det hun også? Endret 11. januar 2023 av Wilma89 12 3
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #7 Skrevet 11. januar 2023 Jeg svelget ikke før, smakte pyton og fikk brekninger! Helt til jeg fant ut at det handlet om mannens kosthold. Spis sunne råvarer og ingenting junk. Gjerne rene proteiner og grønnsaker. Hold deg unna brus og energidrikk. Så forandrer smaken seg og det blir lettere å svelge. Spe gjerne på med ananas i kostholdet! Anonymkode: 1c96f...58b 3
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #8 Skrevet 11. januar 2023 Hun kan kysse deg, så kan du svelge det selv. Anonymkode: f3fc4...c98 34 9
Jordbæra Skrevet 11. januar 2023 #9 Skrevet 11. januar 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hei! Det er nå slik at jeg holder på med ei og vi kommer mest sannsynlig til å bli sammen veldig snart. Hun er perfekt på alle mulige måter, naturlig pen, classy stil, får mange lange blikk på gata (kunne sikkert fått hvem som helst), brunette, smart, godt oppdratt og pent smil. Men... Problemet er at denne dama ikke vil svelge. Hun kan få det i munn, men da må hun gå og spytte det ut med en gang. Damer som vet om det fins noen triks for å begynne å "like" å svelge, eller å "lære" seg å svelge? Jeg har et godt kosthold, hverken røyker eller snuser, og det er flere som har likt å svelge tidligere, så det kan ikke være at spermen min smaker verre enn det bør gjøre. Det er noe med dama, jeg har ikke prøvd å overtale henne enda, men før jeg gjør det vil jeg gjerne høre noe klokt fra dere her på forumet. Det at hun svelger er ganske viktig for meg, så det kommer mest sannsynlig til å føre til en liten affære på si slash en annen munn å komme i, og bare tanken på det smerter meg, for jeg vil egentlig ikke være utro. Jeg høres kanskje greit egoistisk ut, men sånn er jeg, og jeg vil ikke ha noen prekner om at jeg bør skjerpe meg og "leve med det". Jeg vil ha råd og tips til hvordan å få dama til å svelge. Anonymkode: 96e62...aaa Si at du gjør det først så viser du at det ikke er så ille. 15 4
Elaine Marley Skrevet 11. januar 2023 #10 Skrevet 11. januar 2023 Tråden er ryddet for oppfordring til brudd på norsk lov. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #11 Skrevet 11. januar 2023 Fysj. Det er konsistensen som er problemet, ikke bare smaken. Og konsistensen kan du ikke gjøre noe med. Du vet godt at det er forkastelig å komme ubeskyttet i noen andres munn, hvordan kan du gjøre det mot ei du liksom er glad i? Anonymkode: d1635...9f5 6 4
trickytv Skrevet 11. januar 2023 #12 Skrevet 11. januar 2023 Hva, er du 16 år? Snakk med henne. Kanskje du smaker batterisyre fordi du kun spiser dobbel cheese og drikker Monster? 1 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #13 Skrevet 11. januar 2023 Stakkars jente😂 Hvis du velger å være utro pga en så liten detalj, så tenker jeg at hun burde komme seg unna deg så fort som overhodet mulig. Anonymkode: dfd6c...9bf 13 3
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #15 Skrevet 11. januar 2023 Gå foran som et godt eksempel og svelg sæden din selv noen ganger, foran henne. Anonymkode: 79342...6b1 15 3
Elaine Marley Skrevet 11. januar 2023 #16 Skrevet 11. januar 2023 Tråden er også ryddet for kommentar til moderering. Tilbakemeldinger tas på forum for private henvendelser. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #17 Skrevet 11. januar 2023 Det er bare snakk om litt tilvenning, sett opp meny som følger: Frokost: Rå egg, etterfulgt av en spiseskje med tran. Middag: Kjøp margbein på slakteren og server til middag, bare å suge ut innholdet, serveres med kefirmelk. Kvelds: Våte brødskiver med makrell i tomat, serveres med et glass lunkent øl. I helgene så kan du lage kosemat som et brett med østers naturell, og servere eggelikør til. Etter en stund på denne menyen så vil hun ikke stusse på å svelge noen svømmere som du fyrer av. Men det aller enkleste er å gjøre litt research i forkant, meld deg på smalahovefest, hold deg noenlunde edru og observer hvem av damene som suger ut øyet og skraper i øyehula for mer, da er det bare å gå "all in". Da slipper du å kaste bort så mye tid på damer som ikke svelger, hjelp oss å få ned skilsmissestatistikken. Anonymkode: 2e10a...af0 9 4
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #18 Skrevet 11. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei! Det er nå slik at jeg holder på med ei og vi kommer mest sannsynlig til å bli sammen veldig snart. Hun er perfekt på alle mulige måter, naturlig pen, classy stil, får mange lange blikk på gata (kunne sikkert fått hvem som helst), brunette, smart, godt oppdratt og pent smil. Men... Problemet er at denne dama ikke vil svelge. Hun kan få det i munn, men da må hun gå og spytte det ut med en gang. Damer som vet om det fins noen triks for å begynne å "like" å svelge, eller å "lære" seg å svelge? Jeg har et godt kosthold, hverken røyker eller snuser, og det er flere som har likt å svelge tidligere, så det kan ikke være at spermen min smaker verre enn det bør gjøre. Det er noe med dama, jeg har ikke prøvd å overtale henne enda, men før jeg gjør det vil jeg gjerne høre noe klokt fra dere her på forumet. Det at hun svelger er ganske viktig for meg, så det kommer mest sannsynlig til å føre til en liten affære på si slash en annen munn å komme i, og bare tanken på det smerter meg, for jeg vil egentlig ikke være utro. Jeg høres kanskje greit egoistisk ut, men sånn er jeg, og jeg vil ikke ha noen prekner om at jeg bør skjerpe meg og "leve med det". Jeg vil ha råd og tips til hvordan å få dama til å svelge. Anonymkode: 96e62...aaa Er du helt komplett idiot? Du skal ikke på noen måte «få dama til å like å svelge», det skal hun bare gjøre hvis hun vil det selv, og aldri aldri ellers!! Du vet at hun ikke vil svelge, så da respekterer du det og slutter å ta det opp/mase/forvente, eller du finner deg en annen dame! Anonymkode: e6508...7ed 2 9
AprilLudgate Skrevet 11. januar 2023 #19 Skrevet 11. januar 2023 Hva med å spørre om hun tenner på at du svelger selv? 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #20 Skrevet 11. januar 2023 Wilma89 skrev (1 time siden): Tenker at hvis det er så viktig for deg, så bør du være ærlig å si det. Hvis hun er så fantastisk som du sier bør hun få valget om å gå videre. Hvis det er sånn du er, så bør hun vell får vite det hun også? Han har ikke sagt noe om hennes personlighet eller deres felles kjemi, bare at hun er pen, classy og at alle snur seg etter henne på gaten. Så hvor perfekte for hverandre de faktisk er, er ikke godt å si. Ts virker 15 år gammel, og har hverken skjønt hvordan han skal behandle damer enda, eller hva som er viktig i et forhold. Anonymkode: e6508...7ed 4 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå