AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #1 Del Skrevet 11. januar 2023 Jeg har lyst til å friske opp gamle tegnekunnskaper og kom over et nettkurs til en billig penge som jeg har lyst til å melde meg på. For å følge kurset må man bl.a. ha et sett med tusjer av typen alkoholbaserte promarkers med to tipper. Kikket litt rundt på nett og ser at Panduro har to varianter; Windsor & Newton Promarkers og sitt eget merke, Panduro Colour Markers. Sistnevnte er (selvsagt) mye billigere enn de fra Windsor & Newton (under halv pris). H Windsor & Newton vet jeg at har god kvalitet, men det er jo fristende å gå for det rimeligere alternativet. Er det noen som har erfaring med begge og kan si noe om hvordan kvaliteten på Panduro-tusjene er i forhold til W&N? Settene jeg har sett på og vurderer er: Windsor & Newton Promarker Architectural tones (24 stk) til 799 kr Windsor & Newton Promarker Essential collection (48 stk) til 1500 kr Panduro Colour Marker 48 stk til 629 kr Anonymkode: 8f166...3ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå