AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #1 Del Skrevet 11. januar 2023 Bergans er jo ganske dyrt. Men syns du det er verdt prisen? Anonymkode: c47c7...9d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #2 Del Skrevet 11. januar 2023 Njaaa bedre erfaringer med Stormberg Anonymkode: 7db67...244 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #3 Del Skrevet 11. januar 2023 Bergans hva da? Har en Bergans ullgenser, den er helt ok, hverken mer eller mindre. Kjøpt brukt, da. Anonymkode: 96ab0...476 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue7 Skrevet 11. januar 2023 #4 Del Skrevet 11. januar 2023 Bergans er jo ikke spesielt dyrt, de kommer vel under kategorien mid-end. Syns klærne er verdt pengene. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #5 Del Skrevet 11. januar 2023 Syns ikke Bergans er dyrt? Men fornøyd med det jeg har.. Anonymkode: 8ba55...251 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #6 Del Skrevet 11. januar 2023 Noe ja, noe nei. Bergans fløyen pants er den beste lett-turbuksa jeg noensinne har hatt! Anonymkode: 7d8e5...0ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 11. januar 2023 #7 Del Skrevet 11. januar 2023 Ja uten tvil. Jeg går en del tur og jeg bor på vestlandet. Den ene Bergans jakken har jeg hatt i 15 år og den er godt brukt for å si det sånn i all slags vær og den er like god og blir mye brukt ennda. Har en del både bukser og ullgenser også fra Bergans og har vært fornøyd med allt. Men igjen jeg er et relativt elskverdig friluftsmenneske og legger nok en del penger i utstyret fordi jeg opplever å få de pengene igjen ved kvalitet. Jeg i motsetning til andre liker Bergans mye bedre enn stormberg da jeg har opplevd lommer som rakner i sømmen, glidlåser som ikke er tett osv med Stormberg, men kanskje har jeg bare vært uheldig men en lærer jo av det også. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #8 Del Skrevet 11. januar 2023 Ja, de har gode jakker og turbukser. Anonymkode: 2bf94...e07 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #9 Del Skrevet 12. januar 2023 Ja. Anonymkode: d2da3...18b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morpheus Skrevet 12. januar 2023 #10 Del Skrevet 12. januar 2023 Du betaler mye for bare for merket. Stormberg er like bra synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #11 Del Skrevet 12. januar 2023 Helt klart en annen klasse enn Stormberg. Har hatt Bergansjakka og buksa mi i åresvis. Ikke samme erfaring med Stormberg. Vil heller sette de i kategori med Norrøna og Arcteryx, som jo har enda høyere priser. Sånn sett er Bergans veldig fornuftig priset. Følg med på outlet og nyhetsbrev, plutselig er det salg på det du trenger. Anonymkode: 07f53...d14 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 12. januar 2023 #12 Del Skrevet 12. januar 2023 Jeg er veldig fornøyd med de Bergans-klærne jeg har. Jeg syns ikke Bergans er spesielt dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #13 Del Skrevet 12. januar 2023 Har hatt ei Bergansjakke nå i mange år, før den ei fra Stormberg. Men av de to går Bergans en høy gang sammenlignet med Stormberg. Litt dyr, ja, men, glidelåsen fungere enda på Bergans. Og i stoffet er den også super, myk og god, og selv etter noen vask så er den også tett mot regnvær. Mener modellen heter Oppdal. Anonymkode: 8134e...2b1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #14 Del Skrevet 12. januar 2023 Bergans er bra, men du betaler mye for navnet. Det gjør du alltid når du kjøper kvalitet, det kan lønne seg likevel. Detaljer er viktige. Lite vits i klær hvor sømmer og glidelås ryker etter kort tid. Anonymkode: 94ced...2df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #15 Del Skrevet 12. januar 2023 Ja, men jeg kjøper aldri noe til full pris. Alt er på salg. Veldig fornøyd med Bergans. Anonymkode: 6cc75...c4a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 12. januar 2023 #16 Del Skrevet 12. januar 2023 (endret) Bergans er kvalitet, og klærne er svært bra mot sitt formål. Ingen tvil om det. Har hatt mye Bergans oppigjennom årene. Men prisen synes jeg er for høy. Man betaler mye bare for merkenavnet. Du finner andre billigmerker som leverer opp mot tilsvarende kvalitet som Bergans. Ofte til 1/4 - 1/2 av prisen. Så jeg har sluttet å handle Bergans, unntaksvis hvis jeg finner et svært godt tilbud eller kjøper brukt. Endret 12. januar 2023 av Bombasi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #17 Del Skrevet 12. januar 2023 Ja, men stormberg er også bra. Anonymkode: f1f4e...ace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wednesday Addams Skrevet 13. januar 2023 #18 Del Skrevet 13. januar 2023 Jeg synes absolutt at Bergans er verdt prisen. Jeg fryser utrolig lett om vinteren og trengte da en veldig varm jakke. Endte opp med å kjøpe Expedition Down Parka. Den er unisex, så veldig stor. Kosta 5000 kroner, men jeg har aldri hatt en så varm jakke før. Selv om det blåser snø sidelengs i bitende kulde, så holdt jeg meg veldig varm. Absolutt verdt pengene, synes jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 13. januar 2023 #19 Del Skrevet 13. januar 2023 Ja mye bra fra Bergans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #20 Del Skrevet 13. januar 2023 Synes ikke Bergans er spesielt dyrt. Fornøyd med kvaliteten. Anonymkode: ddab5...88f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå