Gå til innhold

Sende sms for å høre om psykiatrisk team har glemt av meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei... 

Jeg sliter veldig med å spørre om hjelp. Hadde en avtale med psykiatrisk team at de skulle ringe meg nå kl 20 og ingen har ringt ennå. Vet de slutter på jobb kl 21. Når er det greit å sende en sms? Og hva skriver jeg i den?

Anonymkode: 933af...30f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg føler ett stort behov for å snakke med noen nå, hvis ikke hadde jeg bare latt det vente til i morgen.

Skrevet

Send med en gang du.

H

Anonymkode: 253ee...08d

Skrevet

Gjør det! Det er jobben deres.

Anonymkode: 48468...7ea

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Send med en gang du.

H

Anonymkode: 253ee...08d

Men hva skriver jeg? "Hei, glemt av meg?" eller "Hei, bare lurte på om en av dere ringer snart?" Eller... noe annet?

Skrevet

Det skader ingen hvis du bare sender en sms med en gang. Du trenger ikke skrive mer enn for eksempel: "Hei, jeg fikk beskjed om at jeg skulle bli ringt kl. 20 men det har ikke skjedd enda". Har vært i samme situasjon, det går fint! Håper du får snakket med dem i kveld.

Skrevet
trickytv skrev (4 minutter siden):

Det skader ingen hvis du bare sender en sms med en gang. Du trenger ikke skrive mer enn for eksempel: "Hei, jeg fikk beskjed om at jeg skulle bli ringt kl. 20 men det har ikke skjedd enda". Har vært i samme situasjon, det går fint! Håper du får snakket med dem i kveld.

Takk for forslag. Jeg også håper jeg får snakket med noen i kveld.

Skrevet

Hvordan gikk det? ❤️

Anonymkode: bf8b7...d91

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hvordan gikk det? ❤️

Anonymkode: bf8b7...d91

Så hyggelig at du spør. Det gikk fint 😊 De ringte når det var sånn 10 min igjen 😅

• Hjerte 1
Skrevet

Ja send meld eller ring! "Hei, vi hadde avtale klokken 20 i dag men ingen har ringt meg. Jeg har behov for å snakke så vennligst ta kontakt snarest. Vennlig hilsen ...."

Anonymkode: 16eaf...d62

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...