Gå til innhold

Smørpapir definasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser i instruksen å bruke smørpapir. Hva er det? Bakepapir, annet?

Anonymkode: a2552...26d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Matpapir 

Anonymkode: ffc9a...618

• Liker 2
Skrevet

Hvis det skal brukes i varm ovn så er det definitivt bakepapir. Hvis det skal brukes til å pakke noe inn i, så kan du gjerne bruke matpapir.

Skrevet
Brunhilde skrev (11 timer siden):

Hvis det skal brukes i varm ovn så er det definitivt bakepapir. Hvis det skal brukes til å pakke noe inn i, så kan du gjerne bruke matpapir.

Pakke inn deler til kjøkkenmaskin. 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Pakke inn deler til kjøkkenmaskin. 

Da er det den typen papir delene (ofte) er pakket inn i nå du får maskinen. Jeg vasker, tørker godt og oppbevarer i plastboks med lokk. Det har gått helt fint frem til nå.

(Hvis du vil gjøre det "rett" så tenker jeg at sånn bivokspapir  kan være et alternativ?)

Endret av Brunhilde
La til litt
Skrevet
Brunhilde skrev (38 minutter siden):

Da er det den typen papir delene (ofte) er pakket inn i nå du får maskinen. Jeg vasker, tørker godt og oppbevarer i plastboks med lokk. Det har gått helt fint frem til nå.

(Hvis du vil gjøre det "rett" så tenker jeg at sånn bivokspapir  kan være et alternativ?)

jeg har lest bruksanvisningen... dem anbefaler.

Skrevet

Det er slikt fettavstøtende papir de bruker til å pakke inn pålegg/kjøtt/fisk i ferskvaredisker bla

Kjøp Smørpapir På Rull Hvit 40cm 6kg - Tingstad.com

Ville kanskje spurt om jeg kunne få kjøpt noen meter samtidig som jeg kjøpte fisk eller kjøtt hos f.eks. Meny

Anonymkode: d6c4e...b81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...