AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #1 Del Skrevet 11. januar 2023 hvordan fjerner du hår? Jeg trenger et alternativ til høvelen. Den er upraktisk og kronglete. finnes det en hårfjerningskrem som fungerer bra for underliv? Anonymkode: 8f63e...eb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 11. januar 2023 #2 Del Skrevet 11. januar 2023 Jeg vokser meg, hos noen som vet hva de gjør 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jentegutt Skrevet 11. januar 2023 #3 Del Skrevet 11. januar 2023 Vokser meg på salong Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #4 Del Skrevet 11. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): hvordan fjerner du hår? Jeg trenger et alternativ til høvelen. Den er upraktisk og kronglete. finnes det en hårfjerningskrem som fungerer bra for underliv? Anonymkode: 8f63e...eb2 Anbefaler voksing, utrolig mer behagelig enn høvel, og det klør ikke når det gror ut igjen. Finn en plass med noen som kan faget😊 Anonymkode: 44894...6ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
feliek54 Skrevet 11. januar 2023 #5 Del Skrevet 11. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): hvordan fjerner du hår? Jeg trenger et alternativ til høvelen. Den er upraktisk og kronglete. finnes det en hårfjerningskrem som fungerer bra for underliv? Anonymkode: 8f63e...eb2 Det finnes krem men vær forsiktig og ikke vent for lenge før du fjerner. kan bli sår. jeg vokser meg. da bil det som kommer tilbake mye mykere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå