AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #41 Del Skrevet 15. januar 2023 😂 Minner! De må jo legge den ut! Er jo på høyde med kultfilmen «Dis» Anonymkode: 2b809...8a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #42 Del Skrevet 26. februar 2023 Barndomsminner den serien ja Veldig nostalgisk når jeg ser noen episoder på YouTube. Samfunnet har forandra seg veldig! Anonymkode: 35567...7c3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 27. februar 2023 #43 Del Skrevet 27. februar 2023 Dette var en lørdagsfavoritt for hele familien husker jeg! Man blir skikkelig dratt inn i dramalivet til folket der Husker spesielt Frode (?) som var så homofob og virkelig 'hatet' Roy. Så endte det med at han kom ut av skapet selv og ble sammen med ham ♥️ avent skrev (På 11.1.2023 den 19.18): Husker godt den irriterende bergens dialekten bla fra hun gravide tenåringsjenta som vel Bjarte hadde voldtatt. Det var vel Gry det (?). Det var ikke så lenge siden jeg fant ut at hun ene skuespilleren i Karsten og Petra nå til dags er samme person som Gry! Det kunne jeg aaaldri gjettet. Husker henne som en utrolig sutrete og bortskjemt tenåring. Men hun har jo blitt voksen nå, ser helt annerledes ut og spiller en annen rolle 😅 Jeg syns også det var så gøy at politimannen her (Kjetil Bjerkedal) også dukket opp i Hotel Cæsar etter hvert! Var alltid han når det skjedde noe kriminelt Er vel samme manusforfattere/skapere eller noe sånt. Så da kunne de ta med en karakter sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 27. februar 2023 #44 Del Skrevet 27. februar 2023 Åååh dette var en gøy serie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #45 Del Skrevet 27. februar 2023 Hadde fri idag og fant mange episoder på YouTube. Gode minner🥰 Anonymkode: 9d151...a95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillelily Skrevet 6. mars 2023 #46 Del Skrevet 6. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 27.2.2023 den 18.21): Hadde fri idag og fant mange episoder på YouTube. Gode minner🥰 Anonymkode: 9d151...a95 Hvor mange ligger ute? 😊 Sist jeg leita, sikkert noen få år siden, lå kun første ute tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #47 Del Skrevet 6. mars 2023 -Hvor gammel er du?😂 Husker mye fra den serien. Syns den var fin jeg😄 Husker Kjell Magne ble kjent med en jente som spurte alle om de ville ligge med henne. Kjell Magne: -Hvor gammel er du? Dama hans: -Vil du ligge med meg? Kjell Magne var også private investigator. -Vi må aldri glemme! Espen skjønberg. Anonymkode: ddebc...605 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 6. mars 2023 #48 Del Skrevet 6. mars 2023 parmanoia skrev (På 13.1.2023 den 8.42): Men det var så absurd dårlig, at det ble festlig. Bra oppsummert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 6. mars 2023 #49 Del Skrevet 6. mars 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): -Hvor gammel er du?😂 Husker mye fra den serien. Syns den var fin jeg😄 Husker Kjell Magne ble kjent med en jente som spurte alle om de ville ligge med henne. Kjell Magne: -Hvor gammel er du? Dama hans: -Vil du ligge med meg? Kjell Magne var også private investigator. -Vi må aldri glemme! Espen skjønberg. Anonymkode: ddebc...605 Ellen Beate 😁 Husker også at Roy endte opp med å gifte seg med lesbiske Mette som han hadde datteren Aud Garbo sammen med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #50 Del Skrevet 6. mars 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): -Hvor gammel er du?😂 Husker mye fra den serien. Syns den var fin jeg😄 Husker Kjell Magne ble kjent med en jente som spurte alle om de ville ligge med henne. Kjell Magne: -Hvor gammel er du? Dama hans: -Vil du ligge med meg? Kjell Magne var også private investigator. -Vi må aldri glemme! Espen skjønberg. Anonymkode: ddebc...605 Var det ikke Kjell Magne som spurte alle om de ville ligge med han?😅 husker jeg syns det var flaut da vi pleide å se dette mens hele familien spiste biff hver lørdag Anonymkode: bf0ab...d43 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 7. mars 2023 #51 Del Skrevet 7. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Var det ikke Kjell Magne som spurte alle om de ville ligge med han?😅 husker jeg syns det var flaut da vi pleide å se dette mens hele familien spiste biff hver lørdag Anonymkode: bf0ab...d43 Nei,han spurte alle hvor gamle de var😄 Det var dama hans som spurte om det. Hun kom senere inn. Syns den serien var helt grei. Skulle ønske de sendte den i reprise faktisk 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannhetsøkende Skrevet 7. mars 2023 #52 Del Skrevet 7. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Var det ikke Kjell Magne som spurte alle om de ville ligge med han?😅 husker jeg syns det var flaut da vi pleide å se dette mens hele familien spiste biff hver lørdag Anonymkode: bf0ab...d43 https://youtu.be/OqpaZlnZEog se 11:45 inn i denne videoen😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Johnny Bravo Skrevet 8. mars 2023 #53 Del Skrevet 8. mars 2023 Flott serie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 8. mars 2023 #54 Del Skrevet 8. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 11.1.2023 den 19.13): Flere som husker denne serien? Ganske sykt at Espen Skjønberg var med på det søppelet der😂. Man vel si at kvaliteten på skuespiller var variabel? Husker veldig godt at Frode Birkeland ble homo og at det var litt annerledes på 90-tallet. Husker også at Bjarte ble drept av sin asiatiske kone. Han var en drittsekk. Hva mer? Anonymkode: c6b5e...16d Husker Atle som var rasistisk mot Farim. Begge holdt på med skihopping. Bjarte som satte fyr på pakistanernes restaurant. Tror han gikk konk og de tok over. Bjarte ble drept, men det var vel 3-4 forskjellige som hadde prøvd å drepe han?😄 Ganske underholdende i 96 da jeg var 10 år gammel. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 8. mars 2023 #55 Del Skrevet 8. mars 2023 Det var vel mer at man ikke var bedre vant, og så var vi vel utsultet etter norskproduserte underholdningsserier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2023 #56 Del Skrevet 17. mars 2023 Ååå, nostalgi! Anonymkode: 26cee...e87 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #57 Del Skrevet 1. april 2023 Dette er sinnssykt! De har lastet opp serien på Tv2 Play! Sykt bra kvalitet! Bare å nyte! Anonymkode: a5016...6ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #58 Del Skrevet 1. april 2023 Var det ikke i familiebedriften "Frydenlund" flere av de jobbet? Anonymkode: f94cd...78f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #59 Del Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Dette er sinnssykt! De har lastet opp serien på Tv2 Play! Sykt bra kvalitet! Bare å nyte! Anonymkode: a5016...6ed På selveste første april? Anonymkode: 15846...0ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2023 #60 Del Skrevet 1. april 2023 AnonymBruker skrev (På 13.1.2023 den 8.55): Dette gikk når jeg var barn. Og det var så koselig! Vi hadde familiemiddag sent, alltid god mat, så dro vi TVen inn på spisestua og så søv søstre, evt det som gikk på nrk, tande p osv. Det var en enkel tid, god mat og koste oss med det som gikk på tv. Nå tar det hundre år å zappe seg gjennom flere streaming tjenester for å finne noe. Nei, gi meg syv søstre, kotelett med ris, salat og saus, så blir jeg glad. Anonymkode: fea35...368 Takk, jeg er så enig. Lørdagskosen er liksom blitt borte i zapp og streaming. Det er ikke det samme å sitte å lete etter noe å se på hver helg. Savner også LørDan og diverse. Anonymkode: 4b177...441 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå