AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #21 Del Skrevet 13. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 11.1.2023 den 19.13): Flere som husker denne serien? Ganske sykt at Espen Skjønberg var med på det søppelet der😂. Man vel si at kvaliteten på skuespiller var variabel? Husker veldig godt at Frode Birkeland ble homo og at det var litt annerledes på 90-tallet. Husker også at Bjarte ble drept av sin asiatiske kone. Han var en drittsekk. Hva mer? Anonymkode: c6b5e...16d Skulle ønske tv2 la ut den serien på play. Anonymkode: 241f7...b9a 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 13. januar 2023 #22 Del Skrevet 13. januar 2023 Ligger noe på Youtube 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 13. januar 2023 #23 Del Skrevet 13. januar 2023 (endret) AnonymBruker skrev (På 11.1.2023 den 19.31): Det var faktisk en veldig god ¨såpe¨ til å være Norsk på den tiden. Kjell Magne ❤️ Hvor ble det av han egentlig? Husker han spilte i band i Kristiansand noen år før han var med i den serien. Og Anonymkode: bf7a5...7ac Skuespilleren som spiller Kjell Magne? Han heter Lars, husker ikke etternavnet. har fått jobb i Rogaland teater i ettertid. Han har vært med på de fleste større teaterforestillingene i Stavangerm husker første gang jeg så han i et seriøst teaterstykke og tenkte: oj det er jo Kjell Magne,jo 🙂 Endret 13. januar 2023 av Laraa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 13. januar 2023 #24 Del Skrevet 13. januar 2023 Peggy-Lovise skrev (2 timer siden): Farim? 😅 (husker dessverre også litt for godt 😂) Haha ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 13. januar 2023 #25 Del Skrevet 13. januar 2023 Hahaha, jeg og venninna mi måtte alltid se på det før vi skulle vorse og ut på byen. Kan jo lure på hvorfor, for det var på skikkelig dårlig. Men det var så absurd dårlig, at det ble festlig. Så de første episodene igjen på YouTube. Ja ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 13. januar 2023 #26 Del Skrevet 13. januar 2023 svartkatt skrev (2 timer siden): Var vel heller det at det ikke var så mye annet å se på for folk flest. Vi var vel sjeleglad vi endelig slapp å bare se på NRK hele tiden. 😇 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #27 Del Skrevet 13. januar 2023 Dette gikk når jeg var barn. Og det var så koselig! Vi hadde familiemiddag sent, alltid god mat, så dro vi TVen inn på spisestua og så søv søstre, evt det som gikk på nrk, tande p osv. Det var en enkel tid, god mat og koste oss med det som gikk på tv. Nå tar det hundre år å zappe seg gjennom flere streaming tjenester for å finne noe. Nei, gi meg syv søstre, kotelett med ris, salat og saus, så blir jeg glad. Anonymkode: fea35...368 9 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #28 Del Skrevet 13. januar 2023 Nå er det elendige greier, DA var det banebrytende og spennende. Vi hadde ikke noe å sammenligne med i Norge (annet enn Offshore som gikk samtidig og var like banebrytende), så dette var et høydepunkt. Anonymkode: abe0e...bd2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solerin Skrevet 13. januar 2023 #29 Del Skrevet 13. januar 2023 Ja den husker jeg 😂 Nå i dag forstår vi hvor dårlig den var selv om da den kom på TV syntes vi den var spennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannah80 Skrevet 13. januar 2023 #30 Del Skrevet 13. januar 2023 Peggy-Lovise skrev (8 timer siden): Farim? 😅 (husker dessverre også litt for godt 😂) 🤭🤭🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 13. januar 2023 #31 Del Skrevet 13. januar 2023 Åh, familiesagaen ❤️ Elsket serien, da den gikk. På den tiden var det samlingspunkt. Herregud, som jeg hatet Bjarte . Det er vel kanskje en sånn type rolle, jeg nesten uansett hva han gjorde i ettertid, forbandt med han 🙈 Hjalp jo ikke akkurat at de tok livet av Bjarte, når broren dukket opp senere Og Billeba.... 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #32 Del Skrevet 13. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 11.1.2023 den 19.59): Billeba, mener du? Anonymkode: 2bd7f...05c Nå får jeg flashback her. Anonymkode: e8a6c...175 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 13. januar 2023 #33 Del Skrevet 13. januar 2023 Ser det på YouTube 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belmont4100 Skrevet 13. januar 2023 #34 Del Skrevet 13. januar 2023 svartkatt skrev (15 timer siden): Var vel heller det at det ikke var så mye annet å se på for folk flest. Om jeg ikke husker feil, så var det få norske serier den gang, men det var jo en del engelskspråklige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scherbatsky Skrevet 14. januar 2023 #35 Del Skrevet 14. januar 2023 (endret) Billeba var jo en av de første karakterene i norsk serie som kunne glidd rett inn i amerikanske såpe, føler jeg. Får alltid lyst på tykk, helt hjemmelaget pizza med gastromat og oregano når jeg hører introsangen. Det var det vi alltid spiste mens vi så på. Godfølelse, men ja, det er jo ikke superkvalitet på alt skuespill eller plottet. Men sjarm er det i det også. Godt minne for meg fordi det var en del av et fint familieliv jeg er så heldig å har opplevd og en koselig tradisjon med at vi alle hadde lørdagskvelden sammen Endret 14. januar 2023 av Scherbatsky 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #36 Del Skrevet 14. januar 2023 Det eneste jeg husker fra den serien var en tenåringsjente som fikk en datter som hun kalte Madonna, og at moren hennes gikk rundt i turndrakt og skrøt av at hun hadde vært noe misse- greier 😅 Anonymkode: b4345...8ef 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shab Skrevet 14. januar 2023 #37 Del Skrevet 14. januar 2023 Fant mye på YouTube! gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 14. januar 2023 #38 Del Skrevet 14. januar 2023 Likte serien kjempegodt jeg 😁 Fra den gangen de kunne lage skikkelige norske serier 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scherbatsky Skrevet 15. januar 2023 #39 Del Skrevet 15. januar 2023 7 hours ago, AnonymBruker said: Det eneste jeg husker fra den serien var en tenåringsjente som fikk en datter som hun kalte Madonna, og at moren hennes gikk rundt i turndrakt og skrøt av at hun hadde vært noe misse- greier 😅 Anonymkode: b4345...8ef Haha, ja det var Gry som fikk Madonna. Og moren hennes var Billeba som drev treningssenteret i byen, og som ble forlatt av ektemannen for sin egen ansatt, Roy, etter at HUN hadde hatt en affære med skurken i serien, voldelig Bjarte. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fireflies Skrevet 15. januar 2023 #40 Del Skrevet 15. januar 2023 Skulle ønske man kunne kjøpe serien på dvd. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå