Gå til innhold

Ser du på det det selv som en pelsmamma for pelsbabyen din?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er du bare matmor?

Anonymkode: 01cb4...11d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

what...?

Anonymkode: ed4d9...55a

Skrevet

Ville ikke brukt de ordene der.. du får den nesten til å høres ut som en fetisj. 

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg har selvsagt laget meg en realitet i tankene der jeg fødte min katt, printet ut en fødselsattest har jeg også gjort

Skrevet

Det kalles eier.

Anonymkode: 71b1c...4ff

• 2 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.1.2023 den 19.00):

Det kalles eier.

Anonymkode: 71b1c...4ff

Hvis vi snakker om hund. Snakker vi om katt kalles man heller tjener, eventuelt slave.

• Liker 2
Skrevet

Ja, jeg og samboeren min kaller oss selv Mamma og Pappa til chihuahuaen vår... Han forstår at det er "navnene" våres også. Vi er i 20-årene og han er stjernen i livet vårt.  Bryr meg absolutt ingenting om hva folk mener om dette🤣

Anonymkode: dce16...e1c

• Hjerte 1
Skrevet

Kaller meg selv mamma,.Men.ser ikke på meg selv som en.katt nei

Skrevet

Jeg er eieren til hunden min, omtaler han som bikkja som regel…

Anonymkode: 0615c...d27

Skrevet

Ja, vi kalles oss «mamma og pappa» for hunden vår. Jeg leste en gang at noen hadde forsket på hvordan hunder ser på sine eiere, og da fant de vel ut at de ser på sine eiere som foreldre på en måte, og det synes jeg er veldig koselig🥹

Anonymkode: c357d...c0b

Skrevet

Jeg er mamma og samboer er pappa for våre tre katter🥰 hva andre mener om det bryr jeg meg ingenting om. Folk kan heller bruke energien sin på dyr som ikke har det godt over dyr som blir «for mye» elsket.

Anonymkode: cfe96...dde

• Liker 2
Skrevet

Nei, jeg er matmor/eier til dyrene mine, og mamma til barna mine.

Skrevet

Jeg føler en sterk ansvarsfølelse og forpliktelse ovenfor mine hunder. Det er mitt ansvar å sørge for at de får alle sine behov møtt, I tillegg til at de føler seg trygge og elsket. Det er en mamma-rolle, men jeg kaller ikke meg selv pelsmamma eller hundene som pelsbabyer. Jeg skal ikke ha barn, så noen I familien kaller meg mamma eller hundene som "barnebarn", men jeg føler mer at hundene og jeg er et team, hvor jeg er team-leder som passer på at de fungerer optimalt, er fornøyde og trives. 

Anonymkode: 277ec...1d1

Skrevet

Jeg kaller meg for mammaen til pelsbarna mine.

Skrevet

Jeg er mamma til dyret mitt og dyret er min pelsbaby 🥰

Anonymkode: 06899...7f9

Skrevet

Matmor/slaven/mor, joda, kjært barn har mange navn. Har to katter alene her hos meg 🤩🥰

Skrevet

Vi kaller oss mor og far :) 

Anonymkode: e1700...bd2

Skrevet

Jeg synes svenskene har fine begrep for eiere av dyr. Husse og matte.

• Liker 1
Skrevet

Jeg kaller meg selv eier, men det betyr ikke at jeg ikke kaller hunden "min lille baby" når jeg er alene med henne 😅

Anonymkode: 3c0c7...e58

Skrevet

Vi sier mamma og pappa (feks 'gå å se hva pappa har på kjøkkenet', så skjønner bikkja at hun skal få noe godt, og at det er samboer som har det), men jeg tenker jo selvsagt ikke dønn seriøst at jeg er hundens mamma. Det er jo kjælenavn, og hunden er den eneste 'babyen' jeg har, så jeg bryr meg ikke om hva andre måtte tenke om det 🥰

Anonymkode: f4745...81f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...