AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #1 Skrevet 11. januar 2023 Han svarer ikke utfyllende på spørsmål om hvordan det går og unngår å respondere på ting man vanligvis småprater om. Jeg prøver å chatte med han (møttes 6 ganger) om vanlige ting men han dreier samtalen alltid inn på noe seksuelt. Er han bare ute etter sex og ser ikke verdien i å bli kjent med meg eller kan han være interessert i noe seriøst selvom han oppfører seg sånn? Anonymkode: dbcdd...446 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #3 Skrevet 11. januar 2023 Du kan jo be han runke før han tar kontakt med deg. Da blir fokuset på andre forhold enn bare sex. Anonymkode: ba62c...63b
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #4 Skrevet 11. januar 2023 Munnen hans flommer over av det han tenker på. Sex sex sex. Han er ikke noe jeg hadde samlet på. Anonymkode: e3b9a...55d 6
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #5 Skrevet 11. januar 2023 Hvem er han? Beiler, date, eks????? Anonymkode: 4daac...0bd
Fjelltopp Skrevet 11. januar 2023 #6 Skrevet 11. januar 2023 Ja, bare til å gå videre. Hvis du er ute etter et seriøst forhold, så kaster du bare bort verdifull tid på slike menn. Been there, done that mange ganger før jeg lærte leksen . 5
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #7 Skrevet 11. januar 2023 Takk dere, trengte å få det dunket inn! Irriterende! Han oppfører seg liksom så classy og grei når vi møtes, alenepappa i 40 årene som sier han er ute etter drømmekvinnen og at han bare dater med følelser. Yeah right! Anonymkode: dbcdd...446 2 6
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #8 Skrevet 11. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvem er han? Beiler, date, eks????? Anonymkode: 4daac...0bd En jeg dater (møttes 6 ganger. Hatt sex 1) Anonymkode: dbcdd...446
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #9 Skrevet 11. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): En jeg dater (møttes 6 ganger. Hatt sex 1) Anonymkode: dbcdd...446 PS han holdt på sånn før vi hadde hatt sex også men han har betalt hver date så derfor jeg trodde litt han var seriøs Anonymkode: dbcdd...446
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #10 Skrevet 11. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): PS han holdt på sånn før vi hadde hatt sex også men han har betalt hver date så derfor jeg trodde litt han var seriøs Anonymkode: dbcdd...446 Hvorfor lar du ham betale hver eneste date? Det syns jeg er ufint av deg. Anonymkode: 16ab7...e1e 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #11 Skrevet 11. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor lar du ham betale hver eneste date? Det syns jeg er ufint av deg. Anonymkode: 16ab7...e1e Har tilbudt meg å betale hver gang men han er en gentleman. Fort å falle for da... Anonymkode: dbcdd...446 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #12 Skrevet 11. januar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Takk dere, trengte å få det dunket inn! Irriterende! Han oppfører seg liksom så classy og grei når vi møtes, alenepappa i 40 årene som sier han er ute etter drømmekvinnen og at han bare dater med følelser. Yeah right! Anonymkode: dbcdd...446 følelser i pikken da 😛 Anonymkode: e3b9a...55d 2
RockyRose Skrevet 11. januar 2023 #13 Skrevet 11. januar 2023 Korleis er han når de møtast då? Snakkar han kun om sex/det fysiske då?
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #14 Skrevet 11. januar 2023 RockyRose skrev (2 minutter siden): Korleis er han når de møtast då? Snakkar han kun om sex/det fysiske då? Nei.. Men han er ganske klåete når vi sitter å prater, tar hånden min når vi går og sånn. Vanligvis hadde jeg ikke tålt en så fysisk fyr så tidlig men vi har veldig god kjemi og snakker som om vi har kjent hverandre lenge så det føles ikke creepy. Bare tviler på intensjonen hans og vil ikke bli såret Anonymkode: dbcdd...446 1
RockyRose Skrevet 11. januar 2023 #15 Skrevet 11. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei.. Men han er ganske klåete når vi sitter å prater, tar hånden min når vi går og sånn. Vanligvis hadde jeg ikke tålt en så fysisk fyr så tidlig men vi har veldig god kjemi og snakker som om vi har kjent hverandre lenge så det føles ikke creepy. Bare tviler på intensjonen hans og vil ikke bli såret Anonymkode: dbcdd...446 Akkurat at han tek handa di når de går, syns eg er rart å reagere på. Men eg likar fysisk kontakt med dei eg likar, så der er vi kanskje ulike. Har du spurt han? Om de er godt vaksne er det jo berre å sei at du gjerne vil ha litt seriøse samtalar og, at det ikkje alltid treng vere ein seksuell tone. Om han fortset med det då ser du fort kva type det er.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #16 Skrevet 11. januar 2023 25 minutter siden, AnonymBruker said: Takk dere, trengte å få det dunket inn! Irriterende! Han oppfører seg liksom så classy og grei når vi møtes, alenepappa i 40 årene som sier han er ute etter drømmekvinnen og at han bare dater med følelser. Yeah right! Anonymkode: dbcdd...446 Han kan skylde seg selv som er singel, for en tosk Anonymkode: e272c...d53 3
Gjest Mysticgirl Skrevet 11. januar 2023 #17 Skrevet 11. januar 2023 Han har vel bare lyst på deg da og har vanskelig for å skjule det. Ikke sikkert at han ikke er seriøs.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #18 Skrevet 11. januar 2023 Jeg tenker at han må ta de samtalene face to face og ikke på en chat. Kutt han ut eller ikke svar når han begynner. Anonymkode: ddc71...3f9 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #19 Skrevet 12. januar 2023 Altså, det er lov å si ifra - uten at det ødelegger alt 🙂 Bare si ifra at du ikke liker så mye sexprat, og at du foretrekker at dere snakker mer om andre ting. Dersom han ikke blir bedre etter dette, så ville jeg bare kuttet kontakt. Da respekterer han ikke deg. Anonymkode: 3e6de...666 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå