Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det? Føles greit? Jeg er i starten av 30-årene og har en tenåring. Vennene mine er på andre steder i livet enn meg og begynner nå med giftemål og småbarn. Jeg vil bruke samværshelgene til noe fornuftig 😆 og ikke bare sitte i sofaen hjemme for ingen har tid.. 

Anonymkode: 88bc4...729

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke gjort det i Norge. Men jeg har gjort det når jeg har vært på tur til utlandet alene. 

Jeg har venner som har gjort det. Deres erfaring er god. Jeg beundrer det. Tenker det er bra å gå etter det man ønsker og trenger i livet, selv om man kanskje får litt nerver så gjør det! 

You got this! 

Anonymkode: 0622d...189

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har ikke gjort det i Norge. Men jeg har gjort det når jeg har vært på tur til utlandet alene. 

Jeg har venner som har gjort det. Deres erfaring er god. Jeg beundrer det. Tenker det er bra å gå etter det man ønsker og trenger i livet, selv om man kanskje får litt nerver så gjør det! 

You got this! 

Anonymkode: 0622d...189

Takk for fine ord! 

Det er litt det jeg tenker.. og etter å ha slitt voldsomt med psykisk sykdom i 20-årene så vil jeg ikke «kaste» bort 30-årene heller på å sitte i sofaen lengre! Det er egentlig veldig gøy å gå på byen! 🫣😆 så føler jeg må bare prøve! Så lenge folk føler at de har god erfaring med det og det ikke er kleint! 

Og takk for at du delte dine venners erfaringer 🙂

• Hjerte 2
Skrevet

bra dere går ut alene damer, ensomme kvinner er lette og plukke opp

Anonymkode: 61eea...5e1

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Og der kom jeg til å tenke litt på ulempen med å gå alene 🤣 Neida! Tror ikke jeg har noe å bekymre meg for.. de som legger an på meg er gjerne en god del yngre.. 😆

• Liker 4
Skrevet

Jeg har gått ut mange ganger alene, men jeg bodd veldig nær utstedet i et  tettsted og gikk bare hjem hvis jeg ikke traff kjente ut.

Anonymkode: 80059...8bb

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Er ikke ensom bare fordet jeg tar meg noen drinker uten følge 🙂

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har gått ut mange ganger alene, men jeg bodd veldig nær utstedet i et  tettsted og gikk bare hjem hvis jeg ikke traff kjente ut.

Anonymkode: 80059...8bb

Jeg tror også det ville vært enklere for meg om jeg bodde i på et tettsted 🫣 men jeg bor i Oslo så sannsynlighet er biteliten for at jeg møter noen kjente😆

Skrevet
2 minutter siden, Fru Uperfekt said:

Er ikke ensom bare fordet jeg tar meg noen drinker uten følge 🙂

Har du gjort det? Hvordan pleier du å gjøre det? På en pub? Danseklubb?🫣

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har du gjort det? Hvordan pleier du å gjøre det? På en pub? Danseklubb?🫣

Stikker på pub, er ofte på jobbreiser både i og utenfor Norge. Er jeg i det sosiale hjørnet så finner jeg alltid noen å snakke med, utrolig mye en kan lære av andre mennesker 🙂

• Liker 2
Skrevet

Noen få ganger. Null stress det. Hadde vært jomfru enda og aldri truffet mitt barns mor om jeg ikke hadde gjort det.

Anonymkode: 9102e...cea

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Noen få ganger. Null stress det. Hadde vært jomfru enda og aldri truffet mitt barns mor om jeg ikke hadde gjort det.

💪

Skrevet

Ja, jeg har gjort det flere ganger. Da jeg flyttet til en ny by hvor jeg ikke kjente noen, hadde jeg som mål å gå ut til et nytt utrader hver helg, ta minst 2 glass vin eller to øl. Og så gå hjem. 
Det var oftest koselig, og noen ganger kunne det bli litt slitsomt

• Liker 2
Skrevet

Jeg er singel og bor i en liten by. Før den sosiale angsten tok meg helt, var jeg ute på byen alene noen få ganger. Det var koselig oh jeg fant alltid noen å prate med, skjønt idag skulle jeg ønske jeg hadde guts nok til å gå ut alene.. men prioriterer det ikke heller da økonomien er stram for øyeblikket 😅

Skrevet

Da jeg var yngre hendte det. Møtte alltid kjentfolk ute allikevel. 

nå? Nei. Hadde blitt helt Viggo

• Liker 1
Skrevet
3 hours ago, Fru Uperfekt said:

Stikker på pub, er ofte på jobbreiser både i og utenfor Norge. Er jeg i det sosiale hjørnet så finner jeg alltid noen å snakke med, utrolig mye en kan lære av andre mennesker 🙂

Men du drar litt tidlig ut eller i sånn 23-tiden?

3 hours ago, AnonymBruker said:

Aww ❤️🫣 så koselig!

2 hours ago, Olive_North said:

Ja, jeg har gjort det flere ganger. Da jeg flyttet til en ny by hvor jeg ikke kjente noen, hadde jeg som mål å gå ut til et nytt utrader hver helg, ta minst 2 glass vin eller to øl. Og så gå hjem. 
Det var oftest koselig, og noen ganger kunne det bli litt slitsomt

Kan jeg spørre hvordan det ble slitsomt?🫣

2 hours ago, Erlic said:

Jeg er singel og bor i en liten by. Før den sosiale angsten tok meg helt, var jeg ute på byen alene noen få ganger. Det var koselig oh jeg fant alltid noen å prate med, skjønt idag skulle jeg ønske jeg hadde guts nok til å gå ut alene.. men prioriterer det ikke heller da økonomien er stram for øyeblikket 😅

Jeg har sosial angst nå, men det er av at jeg har vært her hjemme så lenge! Føler jeg må spre vingene mine🤣 men de første gangene blir nok suuuuperkleine🫣 var du veldig ung når du gikk ut? Eller er du som meg - i 30-årene?

1 hour ago, Sententia said:

Da jeg var yngre hendte det. Møtte alltid kjentfolk ute allikevel. 

nå? Nei. Hadde blitt helt Viggo

Hvorfor Viggo?

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvorfor Viggo?

Fordi jeg er i den alderen hvor jeg ikke kjenner folk som drar ut lenger 😂

Skrevet
1 minutt siden, Sententia said:

Fordi jeg er i den alderen hvor jeg ikke kjenner folk som drar ut lenger 😂

Ja, men det var litt av poenget mitt og! Jeg kjenner folk som drar ut, men det skjer litt hyppig og plutselig er det f.eks innebandy-cup kl 7 en lørdag morgen.. så da kan de ikke 🫣 det er derfor jeg sitter og vurderer om jeg skal ut alene! Oslo er stort og det er mye folk overalt.. det må gå å finne en eller annen.. 

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ja, men det var litt av poenget mitt og! Jeg kjenner folk som drar ut, men det skjer litt hyppig og plutselig er det f.eks innebandy-cup kl 7 en lørdag morgen.. så da kan de ikke 🫣 det er derfor jeg sitter og vurderer om jeg skal ut alene! Oslo er stort og det er mye folk overalt.. det må gå å finne en eller annen.. å prate med.. på byen.. evt så kan jeg bare danse litt selv 😆

Skrevet

Ja, har reist verden rundt alene og vært mye på byen.

Anonymkode: 08115...8de

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...