Gå til innhold

Er Cupido en bra datingside?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er en voksen kvinne og ble lei de tradisjonelle sidene som Tinder og Møteplassen. Ville prøve noe nytt og fikk meg abonnement på Cupido, men jeg synes det er en dårlig side med mye sære og vanskelige menn. Selvsagt stort sexfokus der, men synes de er så sære også? Mye rare preferanser, mange med dårlig kvinnesyn og mange som ikke er hyggelige. Mange innleder kontakt for så bare å forsvinne uten et ord.  Jeg kommer til å la abonnementet gå ut, for jeg ble skuffet og gidder ikke Cupido mer.  Noen med erfaring her fra denne siden? Er det blitt mindre brukere så den er blitt dårligere etterhvert? Eller regnes det som en veldig sær side?

Anonymkode: 20b15...1c5

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TS her. Til info: Det er en datingside som heter Cupido Club. Den fungerer som en vanlig datingside. Det magasinet finner fortsatt, men jeg har aldri lest det. 

Anonymkode: 20b15...1c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom der for mange år siden, men husker ikke helt hvordan det var.. ikke så mye folk der tror eg.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker said:

TS her. Til info: Det er en datingside som heter Cupido Club. Den fungerer som en vanlig datingside. Det magasinet finner fortsatt, men jeg har aldri lest det. 

Anonymkode: 20b15...1c5

Jeg tenker bare at magasinet og nettsiden kanskje tiltrekker seg likesinnede. Derav mye sexfokus og den type interesse. Jeg har aldri vært på annet enn tinder i nyere tid, og tror jeg heller hadde valg sukker.no fremfor Cupido 😛

Anonymkode: 4d7ea...8e6

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Noen med erfaring her fra denne siden? Er det blitt mindre brukere så den er blitt dårligere etterhvert? Eller regnes det som en veldig sær side?

Jeg har inntrykk av at det var flere brukere før. Men akkurat kvalitet på menn kan jeg ikke si noe om. Jeg føler at jeg ikke er av de særeste og mest sexfokuserte, men det er ti mann for hver kvinne, og det å oppnå initiell kontakt er vanskelig. 

Jeg har riktignok fått noen få bekjentskaper der. Hun som var singel, løy ti år på alderen. De andre har vært kvinner på utkikk etter en elsker, noe som ikke frister så veldig.  

Det jeg liker med Cupido, er at premisset om interesse for seksualitet, ligger der. Selv om jeg aldri drar i gang en prat om sex, så vet vi begge, at den andre ikke får noia av det. 

Anonymkode: 545e6...764

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har inntrykk av at det var flere brukere før. Men akkurat kvalitet på menn kan jeg ikke si noe om. Jeg føler at jeg ikke er av de særeste og mest sexfokuserte, men det er ti mann for hver kvinne, og det å oppnå initiell kontakt er vanskelig. 

Jeg har riktignok fått noen få bekjentskaper der. Hun som var singel, løy ti år på alderen. De andre har vært kvinner på utkikk etter en elsker, noe som ikke frister så veldig.  

Det jeg liker med Cupido, er at premisset om interesse for seksualitet, ligger der. Selv om jeg aldri drar i gang en prat om sex, så vet vi begge, at den andre ikke får noia av det. 

Anonymkode: 545e6...764

TS her. Ok, kanskje det har blitt færre brukere der. Når du sier at kvinner på utkikk etter en elsker ikke frister så veldig, så mener du gifte kvinner eller? For da skjønner jeg godt at det ikke frister.

Anonymkode: 20b15...1c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du faktisk vil date så er det å kle på seg å forlate huset og tre inn i den virkelige verden som gjelder. 
 

Tinder kan du bruke til sex. 
 

Alle de andre som match, møteplassen etc er for særs desperate folk som kanskje er litt for spes til å møte folk i det virkelige liv eller er litt boomers og ikke funker sosialt. Det er gjerne en plass hvor 2’ere og 3’ere «finner hverandre» når de begynner å bli desperate etter familie. Som om det er noe å trakte etter 😅

Anonymkode: 305fc...e13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

TS her. Ok, kanskje det har blitt færre brukere der. Når du sier at kvinner på utkikk etter en elsker ikke frister så veldig, så mener du gifte kvinner eller? For da skjønner jeg godt at det ikke frister.

Anonymkode: 20b15...1c5

Gifte/samboende ja. At noen kanskje bare vil ha en ff, er jeg åpen for, selv om jeg gjerne vil ha en kjæreste. 

Kanskje du er en av de innloggede akkurat nå? Det er jaggu ikke mange 😉

Anonymkode: 545e6...764

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Om du faktisk vil date så er det å kle på seg å forlate huset og tre inn i den virkelige verden som gjelder. 
 

Tinder kan du bruke til sex. 
 

Alle de andre som match, møteplassen etc er for særs desperate folk som kanskje er litt for spes til å møte folk i det virkelige liv eller er litt boomers og ikke funker sosialt. Det er gjerne en plass hvor 2’ere og 3’ere «finner hverandre» når de begynner å bli desperate etter familie. Som om det er noe å trakte etter 😅

Anonymkode: 305fc...e13

Det er din sannhet, og den passer for deg. Jeg kjenner ingen desperate, og jeg omgås bare godt voksne, som har gjort unna de familiegreiene, og har lyst på noe voksenkontakt, både med og uten sex. "Alle" har vært på Tinder, men det er interessant å prøve litt andre greier. Og hvorfor trenger du å bekymre deg over hvor toere og treere finner hverandre, er det flaut å se på? 

Anonymkode: 545e6...764

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt profil der, betalte noen mnd. (Kvinne) 99% er opptatte menn som er ute etter fast elskerinne. Så det var ikke noe for meg. 

Anonymkode: 34e53...00c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Om du faktisk vil date så er det å kle på seg å forlate huset og tre inn i den virkelige verden som gjelder. 
 

Tinder kan du bruke til sex. 
 

Alle de andre som match, møteplassen etc er for særs desperate folk som kanskje er litt for spes til å møte folk i det virkelige liv eller er litt boomers og ikke funker sosialt. Det er gjerne en plass hvor 2’ere og 3’ere «finner hverandre» når de begynner å bli desperate etter familie. Som om det er noe å trakte etter 😅

Anonymkode: 305fc...e13

Da har du kanskje ikke skjønt at det ikke er så lett å treffe folk i det virkelige liv hvis man har flyttet til en ny by og ikke har et stort nettverk. Du skriver på en måte som at folk får inntrykk av  at det å møte folk er så enkelt. Men det er det ikke. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...